СМИ (медиа) и массовые коммуникации список научных статей
-
ИМИДЖЕВЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ СУБЪЕКТА ПОЛИТИЧЕСКОГО ПРОЦЕССА - ОРГАНОВ МСУ РОССИЙСКИХ ГОРОДОВ-МИЛЛИОННИКОВ: АНАЛИЗ СОЦИАЛЬНЫХ МЕДИА
В данной статье рассматриваются вопросы формирования имиджа субъектов современного российского процесса - тринадцати российских городов-миллионников в социальных медиа (за исключением городов федерального значения - Москвы и СанктПетербурга). На основе контент-анализа сообщений, размещенных на...
2022 / Зиятдинова Эльмира Мансуровна, Фатыхова Диана РустэмовнаВАК -
ЎЗБЕКИСТОНДА ҚУЛУПНАЙНИНГ РЕМОНТАНТ НАВЛАРИНИ БАҲОЛАШ
Мақолада қулупнай навларини кўпайтириш ва уни экспорт қилиш ҳажмини ошириш, аҳолини йил давомида арзон қулупнай меваси билан таъминлаш мақсадида етиштириладиган универсал ремонтант қулупнай навларини ҳақида маълумотлар келтирилган. Бундан ташқари, ҳосилдорлиги, мева сифати ва дегустацион баҳоси...
2022 / Хилола Равшановна Абдуллаева, Ахмаджон Абдуқодирович Қосимов -
ДУРАГАЙ ШАКЛЛИ УЗУМЛАРНИНГ ҲОСИЛДОРЛИГИ ВА КИМЁВИЙ ТАРКИБИ
Тадқиқотларда узумнинг дурагай шакллари ўрганилиб, ҳосилдорлиги ва қандлилиги юқори бўлган дурагай шакллар аниқланди ҳамда энг яхши вино материаллари тайѐрланадиган дурагайлари илмий асосланган ҳолда ўрганилди
2022 / А. Н. Маликов, Б. А. Абдуллаева, Ғ. Ҳ. Эватов -
ЎЗБЕКИСТОН ХУДУДИДА ХАНДАКЛАРДА ЦИТРУС ЎСИМЛИКЛАРИДАН АПЕЛЬСИН НАВЛАРИНИ ЎСТИРИШ
Мақолада Ўзбекистон ҳудудида апелсин ўсимликларининг кенг чуқурликларда этиштирилиши ҳақида маълумот берилган, шунингдек, истиқболли навлари тавсифланган
2022 / Ж. Б. Агзамходжаев -
ШАКЛ БЕРИШ УСУЛЛАРИНИ ОЛХЎРИ НАВЛАРИНИНГ ҲОСИЛДОРЛИГИ ВА МЕВАЛАРНИНГ ТОВАРЛИК ХУСУСИЯТЛАРИГА ТАЪСИРИ
Мақолада шакл бериш усулларини танлашда хозирги кундаги замонавий янги усуллар қўлланилган бўлиб олхўрининг 3 та навларида синаб кўрилган ҳамда турли шакллар бериш усулларини олхўри навларига, сифатли , хосил олиш ва янги новдалрни хосилга киришини аниқланган
2022 / Хумоюн Махмуджон Ўғли Султонов, Хилола Равшановна Абдуллаева, Абдуқодирович Қосимов Ахмаджон -
ХОРАЗМ ВИЛОЯТИ ШЎРЛАНГАН ТУПРОҚЛАРИ ШАРОИТИДА ОЛМА ПАЙВАНДТАГЛАРИНИНГ ЎСИШ КУЧИНИ БАХОЛАШ
МақоладаХоразм вилояти шўрланган ерларда етиштирилаѐтган олманинг тўртта пайвандтаглари (Уруғ пайвандтаг, ММ-106, ММ-111, Ҳазорасп)ни ўсиш кучи, бир-хиллик даражаси ва барг сатхи кўрсаткичлари келтирилган
2022 / Неъматулла Сатимбаевич Шерипбаев -
ОЛМА БОҒЛАРИНИ ЎҒИТЛАШДА БАРГЛАР ТАРКИБИДАГИ ОЗУҚА ЭЛЕМЕНТЛАРИНИНГ АҲАМИЯТИ
Мақолада олма боғ қатор ораларида кўп йиллик кўк ўғитларни (қизил себарга, оқ себарга, сули, райграс) қўллашнинг дарахт баргларидаги озуқа элементларига таъсири баѐн этилган. Кўп йиллик дуккакли-бошоқли экинлар тупрок юзасини тўлиқ қоплаб, кўплаб органик масса қолдиради, ўсув даврида тупроққа ишлов ...
2022 / Гулчеҳра Мирсобировна Караходжаева, Мирхатам Махмудович Мирзаев -
НОВЫЕ ФОРМЫ ПОПУЛЯРИЗАЦИИ ПРАВОВЫХ ЗНАНИЙ В ПОПУЛЯРНО-ЮРИДИЧЕСКОМ ДИСКУРСЕ И ЕГО ЖАНРАХ
Статья посвящена исследованию влияния трансформации традиционных форм популяризации правовых знаний в России на популярно-юридический дискурс. Под формой популяризации автором понимается устойчивая коммуникативная модель, используемая популяризаторами для правового просвещения неспециалистов,...
2022 / Соловьева Ю. О.ВАК -
МАНИПУЛЯЦИЯ И КОГНИТИВНЫЕ ИСКАЖЕНИЯ В ВЫСТУПЛЕНИЯХ ЛАТИНОАМЕРИКАНСКИХ ЛИДЕРОВ
В статье анализируются выступления латиноамериканских политических лидеров с целью выявления манипуляции и когнитивных искажений. Проводится обзор научных исследований по данной теме. Описываются признаки манипуляции. Показано, что манипуляция политических лидеров в дискурсе является причиной...
2022 / Бочаров Е. В.ВАК -
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ В ПРЕДПРОЕКТНОМ АНАЛИЗЕ ВИЗУАЛЬНОЙ РЕКЛАМЫ
В статье рассмотрены проблемы маркетингового и искусствоведческого характера, определяющие специфику коммуникаций и графического дизайна, требующих предпроектных маркетинговых исследований. Проанализированы существующие подходы к классификации графического дизайна. Выявлена роль плаката, как вида...
2022 / Христофорова И. В., Деменкова А. Б.ВАК -
FEATURES OF PROMOTING A NEW PRODUCT VIA THE INTERNET
This article discusses the effect of banner advertising anda set of various activities to bring information about the merits of the product to potential consumers.
2022 / D. Usmonova, Sh. Usmanov -
O‘ZBEKISTON YANGI MA’RIFIY JAMIYATINI YARATISHDA CHET TILLARNING O‘RNI
XXI asrda yoshlar dunyoqarashiga salbiy ta’sir ko‘rsatish tahdidlarining kuchayishi sharoitida chet tillarini o‘rganishning dolzarbligi alohida ahamiyat kasb etmoqda. Bundan tashqari, yosh avlodning intellektual rivojlanishini oshirish maqsadida oliy taʼlim muassasalari va xalqaro jamoat...
2022 / S. Berdimurodova, M. Adilova -
PAVLONIYA DARAXTINI YETISHTIRSHDA AN`ANAVIY USULLARNING AHAMIYATI
Ushbu maqolada Pavloniya daraxtini parvarishlashning an’anaviy usullari, afzalliklari va ahamiyati to‘g‘risida qimmatli ilmiy ma’lumotlar bayon etilgan.
2022 / S. Ubaydullayev, D. Shomuratova -
ИНТЕНСИВ УСУЛДА ЯШИЛ ҚАЛАМЧАЛАРДАН ЛИМОН КЎЧАТЛАРИНИ ТАЙЁРЛАШ ТЕХНОЛОГИЯСИ
Мақолада лимонни бир йиллик новдаларини 10-12 см узунликда 4-5 бўғинли яшил қаламчаларидан туман ҳосил қилувчи ҳимояланган жойда илдиз оттиришнинг янги жадаллашган усуллари ишлаб чиқилиб, амалиѐтга жорий этишга тавсия қилинади
2022 / Жамшид Баходирович Агзамходжаев -
КИВИ (AKTINIDIA DELICIOSA)НИНГ HOYWARD НАВИНИ БАҲОРГИ ПАЙВАНД ҚИЛИШ МУДДАТЛАРИНИ ЎРГАНИШ
Мақолада кивиўсимлигининг морфологик ва биологик хусусиятлари, навлари, тупроқ иқлим шароити, баҳорги муддатда пайванд қилиш маълумотлари келтириб ўтилди. Киви (Aktinidia deliciosa) ўсимлигинингHayward навини баҳорги муддатда куртак пайванд қилиш 5 муддатда олиб борилди. Киви (Aktinidia deliciosa)...
2022 / Мирджамил Мирзиятович Якубов, Мусурмон Дўсмурод Ўғли Рўзимуродов, Шухрат Умаров -
ПОДХОДЫ К ОПРЕДЕЛЕНИЮ ФАКТОРОВ ФОРМИРОВАНИЯ ИМИДЖА ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ДЕСТИНАЦИИ В ЗАРУБЕЖНОЙ НАУЧНОЙ ЛИТЕРАТУРЕ
Вопросы формирования имиджа туристских дестинаций сегодня достаточно актуальны, ведь именно представление о месте отдыха во многом влияет на принятие решение о поездке. Положительный имидж дестинации может помочь повысить привлекательность и конкурентоспособность туристической дестинации по...
2022 / Нгуен Нгок Чи -
ВОПРОСЫ ПОВЫШЕНИЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦИАЛА ТУРФИРМ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ
Важнейшим ресурсом современных турагентских предприятий является кадровый потенциал. Однако пандемия COVID-19 негативно отразилась на их деятельности, в силу периода простоя во время жестких карантинных ограничений, ограниченности географии поездок туристов, отмены большей части туров и роста...
2022 / Смирнов А.В. -
Анализ деструктивной информации в социальных сетях и мессенджерах
Проведен анализ популярности и распространенности социальных сетей и мессенджеров как в Российской Федерации, так и за рубежом; приведены статистические данные. Рассмотрены деструктивные направления информации, обращаемой в социальных сетях и мессенджерах, которая своим наличием может...
2022 / Виталий Николаевич ЦимбалВАК -
УЗУМ ЎСИМЛИГИДА МИКРОЭЛЕМЕНТЛАР ТАНҚИСЛИГИ БЕЛГИЛАР ИНИНГ НАМОЁН БЎЛИШИ
Мақолада узум ўсимлигида микроэлементлар танқислигида кузатиладиган белгилари тўғрисидаги маълумотлар келтирилган
2022 / Дилрабо Қўчқоровна Назарова -
ЦИФРОВОЙ ФОЛЬКЛОР В ЭПОХУ ПАНДЕМИИ (НА МАТЕРИАЛЕ КОЛЛЕКЦИИ СОЦИАЛЬНОЙ КАРИКАТУРЫ ЦЕНТРА СОЦИАЛЬНО-ПОЛИТИЧЕСКОЙ ИСТОРИИ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ПУБЛИЧНОЙ ИСТОРИЧЕСКОЙ БИБЛИОТЕКИ)
В статье предпринимается попытка системного анализа феномена «карантинки» - комических произведений малых форм, посвященных ситуации пандемии и локдауна, и передающихся в социальных Интернет-сетях в цифровом виде. Анализ проводится на материале коллекции социальной карикатуры Центра...
2022 / Пушкарева Татьяна Витальевна