СМИ (медиа) и массовые коммуникации список научных статей
-
KO‘P FAKTORLI SAYYOHLIK TIZIMI MAʼLUMOTLARIGA INTELLEKTUAL ISHLOV BERISH ASOSIDA BOSHQARUV QARORLARINI QABUL QILISH ALGORITMLARI
Ushbu maqolada ko‘p faktorli sayyohlik tizimi maʼlumotlariga intellektual ishlov berish asosida boshqaruv qarorlarini qabul qilish algoritmlari matematik va ko’p faktorli modellar qurish uchun murakkab parametrlarni turlari ishlab chiqilgan. Ko‘p faktorli sayyohlik xizmati ma`lumotlariga...
2022 / M. Xoliqova -
MEXNAT RESURSLARIDAN SAMARALI FOYDALANISHDA VAQTINCHA BANDLIK AGENTLIKLARINING O´RNI
Mehnat bozorlari mehnatga bo'lgan talabni iqtisodiy nuqtai nazardan moslashtirishning qo'shimcha vositasidir. Ushbu maqolada Germaniya mehnat bozoridagi vaqtinchalik ishlarning iqtisodiy ahamiyati, o'zgaruvchan qonunchilik bazasi va iqtisodiy rivojlanishi tahlil qilinadi.
2022 / T. Durumov -
ОММАВИЙ-МАДАНИЙ ТАДБИРЛАРНИНГ ЁШЛАР МАЪНАВИЙ ДУНЁҚАРАШИНИ ЮКСАЛТИРИШДАГИ ЎРНИ
Мақолада оммавий-маданий тадбирларнинг назарий асослари, тадбирларнинг мазмун-моҳияти ва уларнинг жамиятдаги ўрни ҳамда уларнинг мақсад ва вазифалари атрофлича таҳлил қилинади. Шу билан бирга оммавий-маданий тадбирларнинг ѐшлар маънавиятига таъсири масаласи кўриб чиқилади.
2022 / M. Najmetdinova -
YOSHLАRNI HАRBIY VАTАNPАRVАRLIK XISSINI SHАKLLАNTIRISHDА TАRBIYАNING O’RNI
Yoshlаrni hаrbiy vаtаnpаrvаrlik ruhidа tаrbiyаlаsh, Vаtаnini, xаlqini vа oilаsini sevishgа o‘rgаtish, vаtаnpаrvаr bobolаrimizning bizgаchа qoldirgаn buyuk merosini o‘rgаnish vа ulаrgа munosib voris bo‘lish.
2022 / M. Xasanov, X. Shernazarov -
AXBOROTLASHGAN JAMIYATDA VIRTUAL TA’LIMNING O‘RNI
Hozirgi kunda zamonaviy qaratilgan axborot kommunikasiya izlanishlar to‘xtovsiz jamiyatni standart sanoatlashgan iqtisodiyotdan yangi iqtisodiyotga o‘tishi kuzatilmoqda. Virtual modellashtirish va virtual texnologiyalar vizual tasvirlarni ob’ektiv haqiqat bilan bog‘lash uchun yangi omillarni...
2022 / E. Mo‘Minov -
XALQ DIPLOMATIYASINING XALQARO MUNOSABATLAR TIZIMIDA TUTGAN O‘RNI
Mazkur maqolada xalqaro munosabatlar tizimida xalq diplomatiyasining tutgan o‘rni, uning kelib chiqishi, unga berilgan ta’riflar haqida ma’lumotlar keltirilgan.
2022 / S. Doniyev -
O‘ZBEK XALQ CHOLG’U SOZLARINING TARAQQIYOTI VA TURLARI
O’zbek musiqasida milliy cholg’u sozlari ijrosining o’rni beqiyos. Ulardan samarali foydalanish esa bizga ko’plab imkoniyatlarni beradi. Biz ularda sifatli, mukammal darajadagi ijroni yaxshilashimiz, ularda mukammal darajada ijro qilishimiz uchun esa ularni sifatiga ham alohida ahamiyat...
2022 / G. Ibrohimova, Sh. Usmanova -
TRAJECTORIES OF DEVELOPING MEDIA BEHAVIOR AND MEDIA PREFERENCES OF CONSUMERS OF DIFFERENT CLASSES OF GOODS IN SOCIAL NETWORKS
Customers’ behavior in social networks is continually developing. Businesses are tracking the changes in the consumers’ preferences for the categories of their products, which is important for developing the effective promotion. The methods of studying the features of the consumers’ media behavior...
2022 / Kmet Elena BorisovnaВАК -
РОЛЬ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ
В рамках данной статьи проведен обзор интернет-маркетинга. Также были выявлены основные причины, по которым интернет-маркетинг важен в современном мире.
2022 / Фролова Татьяна Сергеевна, Фукс Алина Юрьевна, Пустовит Артём Антонович, Черкасов Евгений Андреевич -
ОПРЕДЕЛЕНИЕ БРЕНДИНГА И ЕГО АКТУАЛЬНОСТЬ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ
В рамках данной статьи проведен обзор содержания брендинга и его актуальности в современном мире. Также была выявлена его важность для компаний.
2022 / Фролова Татьяна Сергеевна, Фукс Алина Юрьевна, Пустовит Артём Антонович, Черкасов Евгений Андреевич -
СОВРЕМЕННЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ ДЛЯ НАПИСАНИЯ ВЕБ ПРИЛОЖЕНИЙ
В статье будет поверхностно затронуты основные фреймворки и библиотеки для создания современных веб приложений. Затронем их сильные стороны, которые могут повлиять на выбор инструмента для больших и амбициозных проектов, и домашних легких и привлекательных сайтов для небольших компаний или для...
2022 / Яровая Екатерина Владимировна -
ПРИНЦИПЫ РАБОТЫ СОВРЕМЕННЫХ ВЕБ БРАУЗЕРОВ
В данной статье будут рассмотрены фундаментальные принципы архитектурных решений на примере браузера chrome. Будут затронуты основные понятия элементов системы компьютера, которые используются браузерам. Также поверхностно раскроются основные процессы, происходящие во время работы браузера,...
2022 / Яровая Екатерина Владимировна -
ОБЩИЙ ОБЗОР МЕТОДОВ СБОРА И АНАЛИЗА PR-ИНФОРМАЦИИ
Маркетинговые коммуникации играю важную роль в продаже товаров и услуг. Эффективные коммуникации с клиентом повышают его лояльность, что является ключевым фактором успеха любой фирмы, организации или учреждения.
2022 / Гулиева Айсел Шахиновна, Минаева Наталья Владимировна, Моховиков Илья Сергеевич -
ОЦЕНКА ЭФФЕКТИВНОСТИ PR-КАМПАНИИ
Услуги по связям с общественностью или Public Relations - это один из важных факторов получения высоких результатов в бизнесе за счет достижения взаимопонимания, основанного на правдивой и полной информированности. Он способствует формированию достойного имиджа организаций и направлен на повышение...
2022 / Гулиева Айсел Шахиновна, Минаева Наталья Владимировна, Моховиков Илья Сергеевич -
ЎЗИНИ ЎЗИ БОШҚАРИШ ИНСТИТУТЛАРИНИНГ ИЖТИМОИЙ ХИМОЯ ТИЗИМИДАГИ РОЛИНИ ОШИРИШ
Мақолада Ўзбекистонни ижтимоий ҳимоя тизими амалиёти таҳлил қилинган. Таҳлиллар асосида мавжуд ижтимоий ҳимоя тизимини шаклланиши ва уни аҳамияти очиб берилган Хорижий ва халқаро ташкилотлар томонидан қўлланиадиган ижтимоий ҳимояга муҳтож шахслани аниқлаш кўрсаткичларига баҳо берилган. Тадқиқотлар...
2022 / Турсунов Абдулла Қорабошевич -
RAQAMLI IQTISODIYOT SHAROITIDA ELEKTRON TIJORATNI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI
Mazkur maqolada mamlakatimizda raqamli iqtisodiyot sharoitida electron tijoratning o’rni va ahamiyati, uning rivojlanish bosqichlari, kelajakda rivojlanish imkoniyatlari to’g’risida fikr-mulohazalar keltirilgan. Hamda uning imkoniyatlarini baholash va shu orqali rivojlanish istiqbollarini belgilash ...
2022 / Boyjigitov Sanjarbek Komiljon O’G’Li -
THE ASSOCIATION BETWEEN COVID-19 MEDIA-LITERACY AND THE FEAR OF COVID-19 AMONG PAKISTANI STUDENTS DURING CORONAVIRUS PANDEMIC
The prevalence of the Covid-19 epidemic in Pakistan is associated with many psychological and social effects. This study aimed to examine the association between COVID-19 media-literacy and the fear of COVID-19 among students during the coronavirus crisis. This study was conducted on 200 students...
2022 / Ahmad Sohail -
ЭСТЕТИКА В ЦИФРОВУЮ ЭПОХУ: ВКУС И АЛГОРИТМ
В данной статье рассмотрены некоторые ключевые вопросы, касающиеся роли алгоритмов в эстетических областях, таких как обнаружение и формирование вкуса, культурное потребление и производство, а также демонстрация того, какой вклад может внести эстетика в непрекращающиеся споры о влиянии современной...
2022 / Песоцкая К.И.ВАК -
ИНФОРМАЦИОННЫЕ КОНФЛИКТЫ СОВРЕМЕННОГО ОБЩЕСТВА
Информация становится одним из доминирующих ресурсов, за обладанием которым разворачивается множество конфликтов в современном обществе. Свободный доступ к различным сведениям, их фрагментарность и разрозненность, анонимность источника транслируемых сообщений, расширение возможностей для...
2022 / Баньковская Юлия ЛеонидовнаВАК -
РОССИЙСКИЕ ЖУРНАЛЫ НАПРАВЛЕНИЯ «ФИЛОСОФИЯ» НАКАНУНЕ ВВЕДЕНИЯ НОВОЙ СИСТЕМЫ ОЦЕНКИ НАУЧНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Приведены размышления авторов о значении российских научных журналов направления «Философия» в научной среде и условии сохранения их востребованности накануне введения новой системы оценки научной деятельности. Также приведены наукометрические показатели 33-х российских научных журналов по...
2022 / Анпилов Сергей Михайлович, Сорочайкин Андрей НиконовичВАК