Научная статья на тему 'Морфология және физиологиядан интеграцияланған дәрісті өткізу ерекшеліктері'

Морфология және физиологиядан интеграцияланған дәрісті өткізу ерекшеліктері Текст научной статьи по специальности «Прочие медицинские науки»

CC BY
0
0
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «Морфология және физиологиядан интеграцияланған дәрісті өткізу ерекшеліктері»

нормы, индивидуальные особенности, стресс и травмы влияют на эмоциональность, формируя эмоциональную устойчивость.

Таким образом выявлены особенности проявления эмоциональности в зависимости от типа ВНД.

Выводы. Установлена связь между типами высшей нервной системы и особенностями эмоциональности у студентов медицинских вузов. На основе полученных результатов мы можем сделать выводы о важности эмоциональных и психологических особенностей для успешной учебы и профессиональной деятельности студентов медицинских вузов. Это может иметь практическое применение в образовательном процессе, а также в разработке программ поддержки студентов.

МОРФОЛОГИЯ Ж8НЕ ФИЗИОЛОГИЯДАН ИНТЕГРАЦИЯЛАНГАН Д8Р1СТ1 0ТШУ ЕРЕКШЕЛ1КТЕР1

Ибраева С.С., Хамчиев К.М., Хасенова К.М., Рахимжанова Ж.А, Аскарова Н.Б.

«Астана медицина университетi» КеАЦ, цалыпты физиология кафедрасы Астана, Цазацстан

salima. ibrayeva@mail. ru

ЖОО аппарат берудщ ей кен TapafaH тэстьдэрю. Интегpaциялaнfaн дэрю ар^ылы модульдк пэндер (физиология, анатомия жэне т.б.) о^ытушылары, 6miM aлушылapfa саналы, машналы бiлiмдi терендетуне, сонымен 6ipre, олapfa пэндеpдi игеруде логикалыщ жэне клиникальщ ойлау, оrçытуfa жYЙелi кез^арас кезнде кешендi эдiс дafдылapын сiнipуге MYMK^iK беpедi (Сорокина Е.). Осы эдю бойынша модульдiк пэндер о^ытушылары бipлесе отырып анатомия сура^тарын физиология деpектеpiмен толыщтырып, та^ырып бойынша дэpiстеp о^иды. Бул эдiсте о^ытудын екпiнi морфофункционалды тэсiлге ауысады да, ол материалды игеруде студенттiн о^а деген ынтасын жэне мотивациясын арттырады. Дэpiстi етшер алдында жеке пэннiн та^ырып бойынша материалдары ^арастырылады, сондай-а^ эр о^ытушынын дэpiс материалдары езара келiсiледi. Материалдар "'Power Point" жэне "3D-р^Гпрезентация форматында дайындалады Дэpiс материалын арнайы аудиторияда екi о^ытушы кезекпен баяндайды. Дэpiсте а^параттын жан-жа^ты беpiлуiне байланысты аудиториянын материалды ^абылдауы айтарлыщтай жа^сарады. Пэн бойынша материалы белек бершетш дэстYpлi дэpiстеpден aйыpмaшылыfы, интегpaциялaнfaн дэрют о^анда о^ытушылар материалды 6ïp-бipiмен толыщтыра отырып, студенттерге та^ырыпты жа^сы тYсiнуге

жэне оны терен игеруге мYмкiндiк бередi (Vernon, Blake; Володин Н.Н. жэне т.б.). Медициналыщ бiлiм беруде Астана медицина университетнде интеграцияланfан дэрiс 9TKi3y эдiстемесi алfаш рет флданылуда.

О^ыту процесiнде "интеграцияланfан дэргстщ" тиiмдiлiгiн

зерттеу жэне осы тэс^ ^олдануды дэрiс eткiзудiн дэстYрлi тYрлерiмен салыстыру на^ты жYмыстын манаты болды.

"Астана медицина университетГ КеА^ 1 курс студенттерiнiн бiрнеше жауабы талданды. Бiлiм алушыларfа интеграцияланfан дэрю эдiстемесi бойынша он дэрiс о^ылды. Пэн материалын о^а ынталандыру, студенттщ fылыми-бiлiм беру процесiне ^атысуын езн-e3i баfалау, о^ытушынын сабана дайындыш рeлiнде eзiн-eзi баfалау, фрытынды ба^ылау емтиханы дайындыщташ бiлiмдi ^алыптастырушы баfалау рeлi критерийлерi бойынша баfалау жYргiзiлдi. Интеграцияланfан дэрiстi о^у эдiсi студентт кешендi о^ытуfа баfытталfан инновациялыщ о^ыту эдiсi ретiнде ^арастырылады (Khamсhiyev K.M.). Бул эдiсте о^ыту пэнаралыщ тэстмен жYргiзiледi жэне физиология морфология тур^юынан усыныла отырып, аfзалардын ^урылысы, функциясы бiлiм алушыларfа жан-жа^ты тYсiндiрiледi. Тап осы эдю студентке дэрiсте о^ытушынын айт^аны жэне о^улыщтарда жазылfан барлыщ деректердi кенiрек жэне теренiрек тYсiнуге Yйретедi, эдебиеттердi талдау жэне сыни турfыдан баfалау, ресурстарды ма^сатты игеру жэне пайдалану дабшетш дамытады (Khamshiyev K. M.). Эр пэн бойынша материалдары бeлек берiлетiн дэстYрлi дэрютерден айырмашылыfы, дэрiстi бiрге о^анда (интеграцияланfан дэрiс) о^ытушылар бiр-бiрiн жэне та^ырып бойынша а^параттыщ материалды толыщтыра отырып, студенттерге дэрю та^ырыбымен байланысты барлыщ сура^тарды терен тYсiнуге жэне толы^ымен игеруге мYмкiндiк бередi. Бул ретте о^ытушынын рeлi тал^ыланатын мэселе бойынша сарапшы, а^параттыщ кeздердi пайдалану жeнiнде жетекшi жэне кенес берушiнiн рeлiнде болып ^алады. Мунын барлыfы барлыщ мэселелердi табысты, терен тал^ылауfа, олардын мэнiн, манызын тYсiнуге мYмкiндiк бередi жэне одан да маныздысы, дэстYрлi тэсiлге ^араfанда эрбiр бiлiм алушынын жадында терен i3 ^алдырады. Студенттерге о^ылfан морфология жэне физиология бойынша ен алfаш^ы интеграцияланfан дэрiстер курсы eзiнiн ^ажетттИ мен практикалыfы жашнан манызды екендiгiн дэлелдейдi.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.