Научная статья на тему '«Адам анатомиясы және физиологиясы» пәндерін оқыту ерекшеліктері'

«Адам анатомиясы және физиологиясы» пәндерін оқыту ерекшеліктері Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
0
0
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Похожие темы научных работ по наукам об образовании , автор научной работы — Парманбекова М.Х., Қойбасова Л.У., Утегалиева Р.С., Маматаева А.Т.

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему ««Адам анатомиясы және физиологиясы» пәндерін оқыту ерекшеліктері»

IX СЪЕЗД ФИЗИОЛОГОВ КАЗАХСТАНА

Внедрение PBL в учебный процесс, предоставление необходимых условий тьюторам и студентам для развития их творческого потенциала, обучение в малых группах и личностно-ориентированной среде будет несомненно способствовать повышению качества подготовки медицинских кадров, совершенствованию компетенций выпускника, повышению конкурентоспособности казахстанских специалистов на мировом рынке медицинских услуг.

«АДАМ АНАТОМИЯСЫ Ж8НЕ ФИЗИОЛОГИЯСЫ» П8НДЕР1Н

ОКЫТУ ЕРЕКШЕЛ1КТЕР1

М.Х.Парманбекова1, Койбасова Л.У.2, Утегалиева Р.С.3,

Маматаева А.Т.4

1,3,4 Цазац ¥лттыц цыздар педагогикалыц университетi.

Алматы ц-сы; 2Генетика жэне физиология институты.

Алматы ц-сы.

mparmanbekovafägmaii. com

Педагогикалыщ жоfары о^у орындарыныи "'Биология" ба^тында о^итын бiлiм алушылар Yшiн «Адам анатомиясы жэне физиологиясы» пэшн о^ытудыи eзiндiк ерекшелiктерiн ескерудi кeздейдi. Болаша^ устаз мамандарыныи кэсiби цызметшщ ерекшелИ - адам аfзасыныи морфофункционалды ерекшелктерн тереи тYсiнудi талап етедi, сондыщтан устаз дайындауда бiлiм беру баэдарламасында тYлектердiи анатомиялыщ-физиологиялыщ жэне денсаулыщ са^тау ^узыреттерн ^алыптастыру маиызды.

«Адам анатомиясы жэне физиологиясы» пэын о^ыту адам аfзасындаfы соматикалыщ-физиологиялыщ eзгерiстердi тYсiнуге жэне зерттеуге непз болады. О^у YДерiсiнде негiзгi жэне вариативтi пэндердiи болуы iскерлiктер мен даfдыларfа жиi жYгiнуге мYмкiндiк бередi, бiлiм алушылардыи материалды есте са^тауын кYшейте тYседi.

Аталfан пэн - студенттердiи пэндi меигеру деигейi бойынша ^иын курстардыи бiрi. Сондыщтан, бул жаfдайда о^ытушы^а осы пэндi о^ыту кезiнде тиiмдi флдануfа болатын инновациялыщ технологиялар кемекке келедк О^ытудыи флданыста^1 дэстYрлi эдiстерiн жетiлдiру жэне оитайландыру, жаиа а^параттыщ технологияларды ^олдану -бул бiлiм алушыларfа адам аfзасыныи жеке жYЙесiнiи даылымын немесе ^ызметш игеруге жэне осы бiлiмдi практикалыщ саба^тар барысында беютуге мYмкiндiк бередi.

IX СЪЕЗД ФИЗИОЛОГОВ КАЗАХСТАНА

Саба^тарда жарьщ микроскопиясы, антропометрия, функционалды диагностика эдiстерi сия^ты адам аfзасын зерттеудiи дэстYрлi классикалыщ эдiстерiмен ^атар о^ытудыи интерактивтi формалары пайдалану - ^qазiргi таида керемет шешiмдердiн бiрi. Интерактивтi о^ытуды жYзеге асыруfа мYмкiндiк бере отырып, б^м беру орталарын ^¥руfа баfытталfан компьютерлк технологиялар жеткiлiктi. Интерактивтi эдiстердi ^олдану кYPделi физиологиялыщ процестердi тYсiну жэне о^у нэтижелерiн ынталандыру, жYЙелеу ар^ылы жаиа материалдыи ау^ымды кeлемiн игерудi жеиiлдетедi.

Эрбiр дэрiс сабаfын о^у барысында ^алыпты анатомияныи заманауи атластарынан сызбаларды ^амтитын мультимедиялыщ презентация дайындалады. Электрондыщ атластарды флдана отырып, ^ажетт жоfары мамандандырылfан эдебиеттердiи жетiспеушiлiгiн болдырмауfа болады. Олар барлыщ студенттердiи планшеттерне немесе ноутбукке жYктеледi. «Адам анатомиясы жэне физиологиясы» пэнiнен интерактивтi энциклопедиялар мен атластарын пайдалану негiзiнен, о^ытылатын курс шеиберiндегi а^параттыщ базаны тольщтыруfа, бейнероликтер, анимациялар жэне т.б. есебнен о^ытушыныи эдiстемелiк шеберлiгiн кеиейтуге мYмкiндiк бередi.

Кейбiр презентацияларfа адам аfзасыныи мYшелерi мен жYЙелерiн Yш eлшемдi компьютерлiк реконструкциялау кiредi. Компьютерлiк анимацияны ^олдану материалмен жумыс iстеуге ^иын ^ажеттткт iшiнара ауыстырады. Адам аfзасын Yш eлшемдi модельдеудiи кeмегiмен студенттер жеке мYшелер мен тiндердiи ^урылымымен fана емес, сонымен бiрге аfзаныи жалпы жумысымен де оиай таныса алады. Компьютерлiк технологияларды ^олдана отырып дайындалfан дэрiстердi студенттер жа^сы меигередк

Альтернативтi эдiстердi ^олдана отырып, тереи жэне eнiмдi о^ытуfа ыщпал ететЫ динамикалыщ жэне тиiмдi бiлiм беру ортасын муруга болады. Олардыи гамепмен бiлiм алушылар eз бiлiмдерiн дербес баfалай алады жэне о^ытушыныи кeмегiнсiз тез нэтижеге ^ол жеткiзедi.

Дорыта айт^анда, «адам анатомиясы жэне физиологиясы» пэшн о^ытуда заманауи а^параттыщ-коммуникациялыщ технологияларды ^олдану бiлiм алушылардыи о^у материалдарын ^абылдауын жэне жа^сы игеру тшмдшПн арттыра тYседi.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.