Научная статья на тему 'Интеллектуалды жарыс инновациялық технологиясының студенттерде оқу белсенділігін арттырудағы маңызы'

Интеллектуалды жарыс инновациялық технологиясының студенттерде оқу белсенділігін арттырудағы маңызы Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
2
0
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «Интеллектуалды жарыс инновациялық технологиясының студенттерде оқу белсенділігін арттырудағы маңызы»

IX СЪЕЗД ФИЗИОЛОГОВ КАЗАХСТАНА

зрительного пути, и изменениями, которые происходят при различных заболеваниях. Модули могут обновляться и модифицироваться, чтобы отражать новейшие научные и клинические достижения. Этот подход обучения также способствует интерпретации результатов дополнительных методов исследования и разработке тактики ведения пациента, получают практическую подготовку по основным методам исследования, связанным с темой клинического кейса.

ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ЖАРЫС - ИННОВАЦИЯЛЫК ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫН СТУДЕНТТЕРДЕ ОКУ БЕЛСЕНД1Л1Г1Н

АРТТЫРУДАГЫ МАНЫЗЫ

Зейнолдина А.С1., Мусина А.А.1

«Астана медицина университетi» КеАЦ, Астана, Казахстан

Республикасы

azeynoldina@mail.ru, aiman m-a@mail.ru

^a3ipri 6miM жYЙесiнiн ерекштИ - тек б^ммен ^аруландырып ^ана поймай, ездИнен бiлiм алуды дамыта отырып, Yздiксiз ез бетiнше ерлеуiне ^ажетттк тудыру. Бiлiм беру саласында инновациялыщ YPДiстi жYзеге асыру о^ытушылардан ез мнез -^улыщтарын, устанымдарын, мYмкiндiктерiн тYрлендiрудi талап eтедi. Инновациялыщ технологиялар адамдардын шы^армашылыщ жемiстi цызметшщ 6ip тYpi жэне Ofан мотивациялыщ, креативтiк, технологиялыщ, шартты компонеттер жатады. Сонымен фса мотивациялыщ компонент педагогтардын педагогикалыщ жанальщтарfа деген суранысын, ол жаналыщтарды ^абылдау дэрежесiн керсететiн кэсiби шы^армашылыщ башттарынын мазмунын аныщтайды.

"Интеллектуалды жарыс" - студенттердщ коммуникативтiк ^узыретттИнщ жоfары денгейн дамытады, олардын берiлген та^ырыптыщ, жаэдаяттыщ мэселелерiн тал^ылау кезiнде бэсекелестiк ортаны ^ура отырып, сабана дайындалуfа деген ^ызыfушылыfын арттырады. О^ытудын белсендi эдiсi студенттердiн аудиториядан тыс iс-эрекетiн уйымдастыруды тиiмдi пайдалану, езiн-езi тэрбиелеу даэдыларын насихаттау жэне дамыту, fылыми туршдан алfанда саба^ барысында осы эдютемеы дайындау жэне iске асыру барысында о^ытуды ^ар^ындату жэне даралау ^абтетЫ дамытады. ^ойылfан сура^тарына жауап беру процеснде а^параттыщ талдау нэтижелерiн талдауfа кемектеседi. Осылайша, "интеллектуалды жарысты" о^ытудын белсендi эдiсiнiн арты^шылы^тары:

IX СЪЕЗД ФИЗИОЛОГОВ КАЗАХСТАНА

1. "Интеллектуалды жарыс" - студенттердi барлыщ флжетiмдi а^параттыщ ресурстарды: кiтаптарды, заидарды, нормативтк-^ьщтьщ актiлердi жэне fаламдьщ интернет желiсiн пайдалана отырып, ез бетiнше жумыс iстеуге ынталандырады.

2. Бiлiм алушыларда веб-сайттармен (ДД¥, Эдiлет ^Р) интегративттк даfдылары дамиды. Сондай-а^ бэсекелестiк, шешiмдiлiк, жаиашылдыщ, ужымшылдыщ жэне бэсекелестiк рухы артады.

3. Студенттер fылыми зерделеу, ба^ылау шеиберiнде кэсiби ойлаудыи ^алыптасуыныи нэтижесi ретiнде межелiк ба^ылаудыи зерттелетн мэселелерiнiи тетiктерiн жан-жа^ты баfалай отырып, белг^ бiр эрекеттердi орындау даэдыларын игере отырып, бiрлесiп шешiм ^абылдауды Yйренедi.

4. Студенттер fаламдьщ желнщ ^ол жетiмдi а^параттыщ ресурстарын пайдалана отырып, мэселен зерттеу нэтижесiнде алы^ан пэнаралыщ а^паратты жYргiзудi, тYзетудi жэне Фрытындылауды Yйренедi. Бул баfалау эдiсiн жаиа материалды дайындау хуралы ретнде флдануfа болады. Элемдiк бiлiм беру Yлгiсiндегi жастарfа креактивтiлiк ^абтеттерш жаиа технология эдю тэсiлдерiне Yндестiрiп саба^ процессiнде Yйретуге алып келедi: студенттщ дYниетанымдьщ ^асиеттерн дамыту, зияткерлiк ^асиеттерне тэрбиелеу, адам таfдырына байланысты цырагылык, ем-дом iстерiнде бейiмдiлiк, бай^ашштыщ, жумыста нау^астарfа кетерiикi кеиiл кYЙ сыйлай бiлу, жазылып келесiз, деген сеымдшш сезiмiн сыйлау жэне жiгерлiлiк, кездесетн ^иын сэттерде -батылдылыщ.

Дорыта келгенде, интеллектуалды жарыс - жаиа инновациялыщ педагогикалыщ технологияныи негiзгi, басты мiндеттерi мынадай:-эрбiр бiлiм алушыныи бiлiм алу, даму, бас^а да ю-эрекеттерн ма^сатты тYPде уйымдастыра бту; - бiлiм мен бiлiгiне сай келетн баfдар таидап алатындай дэрежеде тэрбиелеу; - ез бетнше жумыс iстеу даfдыларын ^алыптастыру, дамыту; - аналитикалыщ ойлау дабшетш дамыту.

ПРИМЕНЕНИЕ LIVE-ТРАНСЛЯЦИЙ ИЗ ОПЕРАЦИОННОЙ В

ОБУЧЕНИИ СТУДЕНТОВ

Ислямов Д.У.1, Толеубаев М.Т.1, Дмитриева М.В.1

1Учреждение НАО «Медицинский Университет Астана», Республика Казахстан, г.Астана

¡зЫэтоу. б@_эти. кг

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.