Научная статья на тему 'Influence of educational process to health of Medical Institute students'

Influence of educational process to health of Medical Institute students Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
55
11
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
ОқУ ПРОЦЕССі / ЖЕТКіНШЕКТЕР ДЕНСАУЛЫғЫ / СТУДЕНТТЕР ДЕНСАУЛЫғЫ / УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС / ЗДОРОВЬЕ СТУДЕНТОВ / ЗДОРОВЬЕ ПОДРОСТКОВ / STUDYING PROCESS / HEALTH OF STUDENTS / HEALTH OF TEENAGERS

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Касымова А.А.

Вопросы обучения и создание модели выпускника школы нового типа, проблему кардинальной перестройки учебного процесса только педагогической наукой решить невозможно. Такая перестройка может быть достигнута только на основе интеграции гигиенических, физиологических и педагогических исследований, а в центре этих исследований должны находиться статус здоровья каждого отдельного ребенка и гигиенические условия, в которых проходит учебный процесс.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Похожие темы научных работ по наукам об образовании , автор научной работы — Касымова А.А.

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

ВЛИЯНИЕ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ НА ЗДОРОВЬЕ СТУДЕНТОВ, ОБУЧАЮЩИХСЯ В МЕДИЦИНСКОМ ВУЗЕ

A lot of questions, according studying and making the model of graduating’s from the school of a new type, a problem of changing the full process of studying, but this problem could not be served using only pedagogical science. This change could be achieved using only the base of gigienical integration, physiological and pedagogical science, and the main object this could be status of a health, each child and gigienical condition, of a studying process.

Текст научной работы на тему «Influence of educational process to health of Medical Institute students»

УДК 613.96:378 А.А. Касымова

Семей цаласыньщ Мемлекеттк Медицина Университетi, Тагамтану жэне гигиенальщ пэндер кафедрасыныц магистранты

МЕДИЦИНАЛЫК ЖОГАРГЫ ОКУ ОРЫНДАГЫ Б1Л1М БЕРУ ЖYЙЕШЦ Б1Л1М АЛУШЫЛАРДЫЦ ДЕНСАУЛЫК ЖАГДАЙЫНА ЭСЕР1

Т±жырым

Цазацстан Республикасыныц денсаулыц сацтау саласындагы мемлекетт'!к саясаттыц басты багыттарыныц 6ipi ecin келе жатцан жетюншектердщ денсаулыгын сацтау жэне 6inrn берудц цалыпты жагдайын цамтамасыз ету болып табылады. Эр мемлекеттц 6miM беру жуйесшщ ец басты мацсаты -адам денсаулыгын цалыптастыру жэне ныгайту болуы шарт.

Кiлттi свздер: оку процессу жетюншектер денсаулыгы, студенттер денсаулыгы.

Кез-келген когам дамуыныц непзп шарты -халыктыц денсаулыгы болып табылады, ал кез-келген мемлекеттщ дамуы Yшiн зерделiлiк, кадрлы жэне корганыс элеуетiн аныктайтын оныц генофондын калыптастырудыц мацызы ете зор.

Б^м беру YPДiсi - емiр CYPУ денгейiн, саяси жэне экономикалык тдоактылыкты, нанотехнологияларды дамытуды, элеуметтiк жагдайды дамытудыц мацызды белiктерiнiн бiрi болып табылады. Сонымен катар денсаулыктыц нашарлауына жэне салауатты емiр салтын калыптастыруды шектеуге экелетiн когамныц жагымсыз багыттарын да жокка шыгаруга болмайды. Осыган байланысты 17-25 жас аралыгындагы бiлiм алушы жастардыц салауатты емiр салтын калыптастырудыц езектi мэселелерiнiн бiрi - студенттердщ денсаулыгына оку YPДiсiнiн эсер ету мэселес болып табылады. [1]

Эрине, жогары медициналык бiлiм орындарында окуды езгешелiк ой ж^мысыныц санатына жаткызуга болады, ягни ол тек теракты, ^зак мерзiмдi белсендi зерделiлiк кызметтердi гана емес, сонымен катар эмоционалды, ерiк-жiгерлi кызметтердi кажет ететiн ж^мыска жатады.

Бiлiм беру YPДiсi ой эрекетУц бiр TYрi ретiнде бiркатар ерекшелiктермен сипатталады, атап айтканда YЗДiксiз артып жэне езгерiп отыратын келемiмен, акпараттыц KYPделiлiгiмен жэне жацашылдыгымен, уакыт аралыгында шектелуiмен, пэндер мен окытушылардыц ауысуы нэтижесiнде акпарат кездерiнiн саны мен сапасыныц жиi езгеруiмен, теориялык жэне тэжiрибелiк максаттарды орындау Yшiн алган бiлiмдердi мецгеру сапасын жэне тиiмдi пайдалануды катац бакылауымен, сабактан тыс уакытты белудiц шектелуiмен жэне т.б. сипатталады [2].

Оку YPДiсiнiц объективт белгiлерi жогары медициналык б^м беру орындарыныц бiлiм алушыларыныц денсаулык жагдайына жанама эсер етедi. Олардыц эсерi тек жекеше TYPде керУс бередi жэне белгiлi-бiр аурулардыц дамуы - агзаныц бейiмдiлiк MYMкiндiктерiне, сонымен катар кептеген факторларга да байланысты болады, олар шелей ауруды тудырмаса да, бiрак белгiлi-бiр ыктималдыкпен медициналык жогары оку орындары студенттерiнiц денсаулык жагдайына эсер етедi жэне б^л эсер бiркелкi болмайды.

Эсiресе емтихан сессиясынан соц, тэжiрибелiк сабактарда, дэрютерде жогары бiлiм ЖYKтемесiнде, кiтапханада ж^мыс кезiнде жэне сабактарга

дайындык кезЫде денсаулык жагдайыныц нашарлауын атап еткен жен, б^л созылмалы аурулардыц аскынуына немесе жаца аурулардыц дамуына экеледi [1].

Сонымен катар, жастардыц денсаулык жагдайын багалау бойынша ЖYPгiзiлген кептеген зерттеулер бiршама кауiптiц бар екендИн дэлелдейдi. Экологиялык ахуалдыц жагымсыз езгерютер^ элеуметтiк-экономикалык мэселелер, медициналык кызмет керсетудщ жэне бiлiм беру YPДiсiнiц жи езгеруi жэне кайта к¥рылуы аясында бiлiм беру орындарына денсаулыгы нашар жеткiншектердiц кептеп TYсуi байкалатынын керсетп. Оларда окуга бейiмдiлiктiц нашарлауы, окуга кажетт кызметтерiн, оку мiндеттерiн орындауда киыншылыктар байкалады. Агзаныц м^ндай жагдайы ец YЗДiк педагогикалык эдiстемелердiц тшмдтИн темендетедi жэне т^лганыц даму багдарламасын ЖYзеге асыруды бiршама киындатады [3,4,5,6,7].

Олай болса, жаца типт TYлектi окыту жэне Yлгiсiн жасау с^рактарын, бiлiм беру YPДiсiн TYбегейлi кайта к^ру мэселелерiн тек педагогикалык т^ргыдан шешу MYMкiн емес. М^ндай кайта к¥руга гигиеналык, физиологиялык жэне педагогикалык зерттеулердщ бiрiгуi нэтижесiнде кол жетюзуге болады, ал м^ндай зерттеулердiц нега - эрбiр бiлiм алушыныц денсаулык жагдайы жэне б^м беру YPДiсi ететiн гигиеналык жагдайлар болып табылады.

Эдебиеттер.

1. Шагина И.Р. Медико-социальный анализ влияния учебного процесса на состояние здоровья студентов медицинского ВУЗа: Автореферат канд.соц.наук. - Астрахань, 2012 - С.29

2. Шашкова О.В. Влияние специфики учебного процесса на динамику и выраженность праксических состояний студентов. Вестник КГУ им. Н.А. Некрасова, - № 3, 2009 - С. 404-407.

3. Бурханов И.А., Андреева Л.И., Кропотова Г.М. и др. Психология, педагогика, медицина: пути взаймодействия в системе образования. - Тольятти, 2001 - С. 149-151

4. Бурханов И.А., Хорошева Т.А. Состояние здоровья учащихся школ различного профиля. Гигиена и санитария. - №3, 2006 - С. 61-64.

5. Кисилева Н.В. Научное обоснование организационной модели охраны здоровья студентов. Автореф. канд. мед. наук., - Казань, 2012. - 29 с.

6. Манюхин А.И., Кретова И.Г., Серебрякова Н.Б., Русанова М.Е. Влияние образовательного процесса на состояние здоровья учащихся. Вестник Сам ГУ - Естественнонаучная серия. - №8(58). 2007.

- С. 153-160.

7. Демакова Л.В. Сравнительная гигиеническая оценка здоровья двух поколений школьников города Омска. Автореф. канд. мед. наук, - Омск, 2008. - 26с.

Резюме

ВЛИЯНИЕ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНМЯ НА ЗДОРОВЬЕ СТУДЕНТОВ, ОБУЧАЮЩИХСЯ В МЕДИЦИНСКОМ ВУЗЕ А.А. Касымова

Государственный медицинский университет города Семей Кафедра питания и гигиенических дисциплин, магистрант

Вопросы обучения и создание модели выпускника школы нового типа, проблему кардинальной перестройки учебного процесса только педагогической наукой решить невозможно. Такая перестройка может быть достигнута только на основе интеграции гигиенических, физиологических и педагогических исследований, а в центре этих исследований должны находиться статус здоровья каждого отдельного ребенка и гигиенические условия, в которых проходит учебный процесс.

Ключевые слова: учебный процесс, здоровье студентов, здоровье подростков.

Summary

INFLUENCE OF EDUCATIONAL PROCESS TO HEALTH OF MEDICAL INSTITUTE STUDENTS A.A. Kasymova Semey State Medical University, Department of nutrition and hygienic disciplines, master student

A lot of questions, according studying and making the model of graduating's from the school of a new type, a problem of changing the full process of studying, but this problem could not be served using only pedagogical science. This change could be achieved using only the base of gigienical integration, physiological and pedagogical science, and the main object this could be status of a health, each child and gigienical condition, of a studying process.

Key words: studying process, health of students, health of teenagers.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.