Научная статья на тему 'ГИМНАЗИЯ өМіРіНДЕГі ТәРБИЕ ЖұМЫСЫ - ЕЛЕУЛі іС'

ГИМНАЗИЯ өМіРіНДЕГі ТәРБИЕ ЖұМЫСЫ - ЕЛЕУЛі іС Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
31
13
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
UPBRINGING / PROBLEM / TEACHER AND PARENTS CONFERENCE / EFFICIENCY / EVIDENCE / ВОСПИТАНИЕ / ПРОБЛЕМА / СОБРАНИЕ / ЭФФЕКТИВНОСТЬ / ДОКАЗАТЕЛЪСТВО / ТәРБИЕ / МәСЕЛЕ / ЖИНАЛЫС / ТИіМДіЛіК / ДәЛЕЛ

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Туркова И.А., Тажина М.К.

Авторы считают актуальным, что сегодня воспитанию детей в школе придаётся важное значение. Осуществление воспитания будет эффективным, если проводить родительские собрания в тесной взаимосвязи педагогов и родителей. Авторы предполагают, что проведение творческих собраний способствует пропаганде совместной работы родителей и педагогов в воспитании детей.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «ГИМНАЗИЯ өМіРіНДЕГі ТәРБИЕ ЖұМЫСЫ - ЕЛЕУЛі іС»

е.;

УДК 373.1:371.8

ГИМНАЗИЯ ЭМ1РШДЕГ1 ТЭРБИЕ Ж¥МЫСЫ- ЕЛЕУЛ11С

Ацдатпа

K^a3ipri кезде мектеп ом1р1нде бала тэрбиесшщ мацызы зор. Сол мацызды мэселеш nieniynii мшдеть ата-аналар мен педагогтердщ тыгыз карым-ка-тынасы, ягни oipirin ж^мыс жасауы аркылы жузеге асатын ic. Шыгар-машылык жиналыс етшзу аркылы бала тэрбиесш шындауга ата-аналар мен педагогтердщ б1рлесш жумыс жа-сауынын, ыкпалы зор екенш насихат-тау.

Аннотация

Авторы считают актуальным, что сегодня воспитанию детей в школе придаётся важное значение. Осуществление воспитания будет эффективным, если проводить родительские собрания в тесной взаимосвязи педагогов и родителей. Авторы предполагают, что проведение творческих собраний способствует пропаганде совместной работы родителей и педагогов в воспитании детей.

Annotation

The authors consider it relevant that today upbringing children in school is of great importance. Education will be more effective if teacher and parents meetings are held in a close relationship between teachers and parents. The authors suggest that creative meetings contribute to promotion of joint work of parents and teachers in upbringing children.

Туркова И.A.,

№ 21 гимназия,оку-шнщ мецгеруииа, Рудный каласьг

Тажина М.К.,

№21 гимназия, казак mini пэш л/) л/.//'.!//'. Рудный каласьг

Неггзг'г свздер: тэрбие, мэселе, жиналыс, тшмдшк, дэлел.

Ключевые слова: воспитание, проблема, собрание, эффективность, доказательство.

Keywords: upbringing, problem, teacher and parents conference, efficiency, evidence.

CS

S X

ш

О

«

О с о

1-4

W

В

2

<

н о

t п о с в; S х <с

H

s с

о О m

ш Ч W О

CL С

ш

X

g

H

ьс <

в; х х

ш

ч

О

«

О с о

1-ч

м

В

2

<

н

о «

о с в; К х

<с н X С о о

т

ш Ч

РЧ

О 0-С ш л X -а

£

Н <

¥стаздык ету —уацыт } ту емес, взгенщ бакытыя аялау, взщтц уакытыцды ая-мау. Бграк б) гаи вктбеу керек. Жер устгнде адам тэрбиелеуден аскан абырошы 1С, ардакты жумыс жок.

¥стаздык - улы нэрсе.

Зейяолла К^абдолов

Балалар тэрбиесше, келер урпак тэрбиесше кай кезенде болса да, кай елде, цай ултта болмасын улкен мэн бершген гой. Ойткеш бала - б1здщ бо-лашагымыз. Ол ушш балаларды жаман, жаксы деп белмей, б1рлесш, аягынан нык туруга кемектесу керек. Нашар бала болмайды. Бау-бакшаны баптап, кутш суарсан, гана женпсше кенелесщ. Сол сиякты баланын, тер1с мшездерш унем1 кадагалап, тузету - коршаган ортанын,, ягни ата-ана мен мектептш м1ндетг Ом1р шындыгына жугшсек, тэрбие бастауы, онын, кайнар коз1, ананын, суинен нэр алып ескен ортасына тшелей байланы-сты. «Тэрбие басы - тал бесж», «¥яда не кореец, упщанда соны шерсщ!» деген ка-зактын магыналы сездершде улкен астар бар сиякты. Ал айда, жумысымызда бай-кап жургешм1здей ата-аналарымыздыц бала тэрбиес1 жайлы козкарастарын-да елеугп кателштер де керше беруде. Кейб1р ата-аналар: «Баламды кшммен, тамакпен камтамасыз етем, биим, тэрбие беру - мектептщ 1с1» деп тусшетш ата-аналар да кездеседг Бала тэрби-есш тек мектепке гана аударып поймай, ата-ана, мектеп, когамдык уйымдар б1рлесе отырып жумыс жасау, устаз-дар уппн де, ата-аналар уппн де тшмдг Ел1м1здщ егемендпш алып, тэуелс1здш туы бшкке кетершген каз1рп кезенде балаларды когамнын, лайьщты 1збаса-ры етш дайындау, тэрбиелеп шыгару уппн мектепте оку, тэрбие жумыста-рын кобейтш, улттык улагаттылыкка

баулып отыруымыз кажет. Ьуаз1рп заман талабына сай оку-тэрбие жумысынын, турлерп отюзу ю-шаралары унем1 оз-герш, жацарып, дамып отыр. Оске-лен, урпакты тэрбиелеу жуйес1ндеп шешупи буын мектеп болгандыктан, бурынгыдан да зор жауапкершМк ар-туда. Эр шэьарт мектеп аркылы ом1р-ге жолдама алады. Мектеп ешуакытта отбасынан, когамнан болшш, оз бетшше жеке мекеме болган емес. Сондыктан онын, ю-эрекеп отбасымен, копшткпен б1те кайнаскан. Осы тургыдан алганда мектеп - бала мен тэрбие жумысын уй-ымдастырудын, жеке адамнын, дамуына жэне калыптасуында эртурл1 факторлар-дын, уйлеспрш, б1р1кирудщ орталыгы. Мунда тэрбие турлершщ сан алуаны жу-зеге асырылады.

Окушынын, мектептеп тэрбиес1 мен уйдеп тэрбиес1 бул- болшбей-тш б1ртутас урд1с. Осы орайда биим ошагы Рудный каласындагы №21 гим-назиясында ащарылып жаткан бала тэрбиес1 мен ата-аналар карым-каты-насы жайлы соз етшм келед1. 21 гим-назияда ата-аналармен жумыс- бел гЫ б1р жуйес1 бар дэстурге айналган. Де-генменде, окушылармен мектепте оцай жумыс ютеп, олармен ершн аралассак та, ата-аналармен карым-катынас жасау киындау екеш бурыннан белг1л1. Т1пт1 кейб1р ата-аналар оз балаларын мектепке сен1ммен тапсырып, «калайда болса с1здер тэрбиелеп шыгыцыздар» деген ниетпен «Мен бул баламмен ештеце 1стей алмаймын», «с1здер сейлесщгздерип» деген аянышты жагдайларын айтып, кет1 п отырады. Мундай жагдайда не ютеуге болады? Эрине 61зд1н, гимназиянын, эк1мш1л1г1 ,оку-1с1шн, мен,геруш1с1 Туркова Ирина Александровна сынып жетекш1лер1не комек рет1 нде шыгармашылык сынып

Ш

жиналысын етшзуге усыныс жасады. Тек кана усыныс жасап кана коймай, жуйел1 турде жоба жэне идея курылды.

Менщ ойымша окушы мектеп та-балдырыгын аттаганнан бастап, ата-аналармен карым-каты насты б1рден орнату керек. Сондыктан тагылымы мол шыгармашылык ата-аналар жина-лысынын, тэрбиеге берер мэш зор. Б1р жагынан ,б1з педагог ретшде ата-аналарга комек бере аламыз. Эр жануяда эртурл1 жагдай болады, кейб1р ата-аналар оз балаларымен тусшсе алмайды,-дещц мектеп, тэрбие, бтм берудеп жанашыр устаз - Ирина Александровна. Сондай жагдайда б1здщ шыгармашылык ата-аналар жиналысы кез-келген жагдайды шешуге кемектесе алады.

Эрине, мугал1м унпн эр ата-анамен сейлесу оцай емес. Сондыктан, мугагнм шыгармашыл тулга репнде ата-ананын, кыр-сырын бшш алып, соган орай тэсшдерд1 колдана бастайды. Сол унин шыгармашылык ата-аналар жиналысынын, етьазшу формалары мен такырыптарын тандап алу мацызы ете зор.

Ата-ана \iyia.ii\iiien жэне сынып жетекннсшен неш калайды?

-Ата-ана б1ршниден, колдау кажет етедк Эйткеш б1р ата-ана баласы

упин бэрш жасайды, екшни ата-ана киыншылыкты сезедг

- Ата-ана унпн мугал1м карама-кай-шылыктагы адам болуы мумкш. Эйткеш б1ржагынан мугал1м бала кандай болса да 6api6ip, екшни жагынан педагог рет1нде ол баланын, жагдайын ойлайды.

- Ата-ана унпн олардын, балаларымен oapi жаксы екешне кездер1 жету керек.

(ойткеш ата-аналардын, психологка коятын сурагынын, 6ipi-«MemH, баламда oapi жаксы ма?»)

- Ата-ана мугагнмнен анык комек жэне усыныстар кажет етедг Ал ещц esi iviisre сурак кояйык: мугагнм мен ата-ананын, озара карым-катынасы к1мге байланысты?

Сол унпн шыгармашылык жиналыс-тардын, гимназияда отшуше кужаттар идесы усынылды.

Максаты: элеуметик-педагогиканын, 6miMi аркылы тэрбие берудеп ашык жуйесшщ курылуы,ата-аналар мен пе-дагогтардын, арасындагы тэрбие беру белсендингш жогарлату.

Мэселе: ата-аналардын, мектепке колдау керсетудеп карамакайшылыгы.

Басты нэрсе: гимназия мен ата-аналар когамдастыгынын, тшмд1 ю-эрекетг

Максат: мугагнмдер мен ата-аналарга жэне окушыларга тшмд1 жагдай жасау.

Мшдеттер Куткпетш нэтижелер Дэлелдер

Сынып жетекнилер1 мен ата-аналар арасындагы мектеп ем1ршдеп шыгармашылык атмосферанын, калыптасуы; Ата-аналардын, мектеп урдшшде сапалы серштес болуы; Ата-аналардын, шагымынын, азаюы; Ата-аналар жиналысы туралы мэл1меттер, багдарламалар, фото, видео

Ата-аналардын, желЫк когамдастык жумысын белсещц болуы; «Ата-ана дауысын» мектеп бей-жэй калдырмайды; Ата-аналардын, 50 пайызы ез беттен мектеп порталына жаксы пЫр калдыра алады; Кунделш порталындагы Kepi байланыс

в;

5 К

ш

4

О

«

о с о

1-4

W

в

2

<

н

о

6

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.

п о с в;

5 х <с н s С о о

m

ш Ч W О

CL С

ш х

£

Н

<

ж

¥жымдьщ шеппм ка-былдау жумысы, бала тэрбие сше б1рдей талап цою, окушыньщ дамуына ата-ана мен педагогтын, б1ртп жумыс аткаруы;

Ата-аналармен мугал1м-дердщ окыту бойынша жэне тэрбие жетнде усыныстар-дын, жинакталу; Б1р1ккен жумыстын, коры-тындысы;

Ата-аналармен жумыс жасаудын, кещ-нен таралган формалары ата-аналар жи-налысы, конференциялар, ата-аналар комитета, жеке эцпмелесулер, кецестер болып табылады. Осы жумыс турлер1 барлыгына ата-аналарга да ,окушыларга да бурыннан белгии. Мен каз1р дэстурл1 емес ата-аналармен окушылар арасын-дагы формага токталгым келш тур.

Ата-аналар жиналысы тек кана карым-каты насты кетеру максатында емес, я болмаса б1р1киру емес, ен, басты эртурл1 уйымдастыру сурактарын карастырады. ^ Ата-аналар жиналысы- ен, б1ршппден, ® ата-аналарды теория жэне тэжчрибе о кемепмен уйрету.Ата-аналарды турл1 о жагдаяттарды шешуге к1р1ст1ру1м1з кажет. о Дэстурл1 емес ата-аналар жиналысына: Щ ата-аналар кездесу! ата-аналар тренинг! 2 ринг! ата-аналар кепи, ата-аналар окуы, ь шыгармашылык лабороториялар, окыту а: семинарлары, ата-аналар беделш кетеру, о жиналыс-аукциондары, ток-шоу, шебер-§ сынып, Шагын-жоба-жиналыс, семинар

К

^ -тэжчрибе тагы баска. К Гимназиямыздын, шыгармашыл сынып

5 жетекпилер1 айтарлыктай бул жобамен

га жумыс жасап келедг Мактанышпен

^ айтылатын гимназиямыздын, сынып

и

ч жетекпилернщ ес1мдер1: Майер О.В., 2 КолодийО.В.,КабылдинаА.И.,Сарбасова

м

и К.А.,Нарымбаева Р.Н.,Сионович Л.В. х т.б. Бул устаздардын, шыгармашылык

ьЦ

^ ата-аналар жиналысына тандап алган

такырыптары да ерекше.Мысалы: «5 сынып окушыларынын, калыптасуы», «Б1з эртурл1м1з, б1рак эркашан б1ргем1з», «Келш калган, Жана жыл», «Бакытты жануя» т.б.Жэне бул жиналыстардын, етк1з1лу формалары да эр турлг Барлык шыгармашылык жиналыстарды жогаргы децгейде етедг Ойткеш эр жыл сайын шыгармашыл устаздарга бала тэрбиесше деген талаптар мен жауапкершииктер артуда.

Ата-аналар жиналысын етшзудеН тшмд1 дэлелдер:

• Ата-аналардын, мазмунды биим урдюше деген кызыгушылыктын, оянуы;

• Олардыц тарапынан пЫр-таластын, туындауы;

• Ата-аналар ездер1 сурактарга жауап беру! Оз тэжчрибел ершен мысал корсету!

• Тэрбиешшермен жэне устаздармен жеке байланыс жасауга талпынуы;

• Тэрбие беру эдютерш дурыс колда-нуы;

• Педагогикалык жагдайлар туында-ганда белсещц турле талкылап, шеппмш табуы.

ЭДЕБИЕТ

1.Туркова И.А. Нургазина Е.И. Методический журнал «Гармония» - 2019, 3 с.

2. Дерек кезк https://erketai.kz/ustazdar-enbegi/ ( дата обращения: 12.12.2019)

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.