Научная статья на тему 'Development of scientific potential of students medicians based on the educational-research process'

Development of scientific potential of students medicians based on the educational-research process Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
24
5
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
TRAININGRESEARCH PROCESS / SCIENTIFIC POTENTIAL / STUDENTS-MEDICIANS / УЧЕБНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЙ ПРОЦЕСС / НАУЧНЫЙ ПОТЕНЦИАЛ / СТУДЕНТЫ-МЕДИКИ

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Абушахманова А.Х., Калиева Ш.С., Куатов А.Н., Сагадатова Т.К., Жунусова Ж.С.

На кафедре клинической фармакологии и доказательной медицины Карагандинского государственного медицинского университета внедрена инновационная программа (RBL) включения студентов в профессиональную исследовательскую деятельность. С целью развития научного потенциала студентов используется метод научных проектов. Суть данного метода заключается в создании учебной ситуации, моделирующей самостоятельную научно-исследовательскую работу студентов в рамках заданной темы. Преподаватель осуществляет мониторинг выполнения работы и в случае необходимости вносит коррективы в работу студентов. Основной целью метода является формирование опыта самостоятельного исследования.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Похожие темы научных работ по наукам об образовании , автор научной работы — Абушахманова А.Х., Калиева Ш.С., Куатов А.Н., Сагадатова Т.К., Жунусова Ж.С.

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

РАЗВИТИЕ НАУЧНОГО ПОТЕНЦИАЛА СТУДЕНТОВ-МЕДИКОВ НА ОСНОВЕ УЧЕБНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОГО ПРОЦЕССА

At the Department of Clinical Pharmacology and Evidence Medicine, the KSMU has introduced an innovative program (RBL) for including students in professional research activities. In order to develop the scientific potential of students, we use the method of scientific projects. The essence of this method is to create an educational situation that simulates the independent research work of students within the framework of a given topic. The teacher monitors the performance of the work and, if necessary, adjusts the work of the students. The main goal of the project method is the formation of the experience of independent research.

Текст научной работы на тему «Development of scientific potential of students medicians based on the educational-research process»

МЕДИЦИНСКОЕ И ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ

© КОЛЛЕКТИВ АВТОРОВ, 2018 УДК 378.091.33 - 028.026.9

А. Х. Абушахманова, Ш. С. Калиева, А. Н. Куатов, Т. К. Сагадатова, Ж. С. Жунусова

ОКУ-ЗЕРТТЕУ УРД1С1 НЕГ1З1НДЕ МЕДИК-СГУДЕНТТЕРДЩ FЫЛЫМИ 8ЛЕУЕТТ1Л1Г1НЩ ДАМЫТУ

к;aрaFaнды мемлекеттiк медицина университет клиникалык фармакология жэне дэлелдi медицина кафедрасы (К;aрaFaнды к., Казахстан)

Заманауи денсаулык сактау жYЙесiне жана сапалы дайындык денгейндеп, Fылыми зерттеу технологиясын менгерген дэрiгер ма-мандарFа кажеттiлiк эрдайым есуде. Меди-циналык маманнын талаптарFа сай екендiгi жэне жетктИ бYгiнгi танда енбек нарь^ында кептеген факторлармен аныкталады. Бул жо-FарFы оку орнында оку жылдарында алынFан жаксы теориялык дайындык жэне жоFарFы оку орнынан кейiнгi маманданудан ету барысында алынFан тэжiрибелiк даFдылар, жасампаздык жэне ойлаудын орамдылыFы, кэаби жумыл-Fыштык жэне тaFы баскалар. Бiрак, бiздiн ойымызша, басты факторлардын бiрi бола-шак маманнын Fылыми элеуеттiлiгiнiн болуы. Рылыми орынбасарларды дайындау жоFaры бiлiм жYЙесiнiн езектi максаты. Заманауи дэрiгер ездiгiнен жана Fылыми мэлiметтер таба бiлуi тиiс, зерттеулердi уйымдастыру, кэсiби есептердi тYCiну, теория жYЗiнде оларды негiздеу жэне тэжiрибе жYЗiнде шешуi керек. ОсыFaн байланысты медициналык универ-ситетте оку кенеттен болFaн кэсiби, уйым-дастыру жэне баскада проблемалык жaFдaй-ларда студенттердi белсендi iс эрекеттерге дайындауы керек, сонымен катар, жастардын назарын Fылыми зерттеулерге аудару шара-ларын iздестiру кадрлык проблемаларды шешудiн бiр эдiсi ретiнде кaрaстыруFa болады [1, 2, 3, 4].

Кэаби жэне зерттеу икемдiлiктердi калыптастырудын курылымдык-мазмундык мо-делне мыналар кiредi:

•KOFaмнын болашак дэрiгерлердi дайын-даудын кэсiби сапасына койылатын талапта-ры;

•жас мамандардын зерттеу икемдшПнщ ка-лыптасу YPДiсiнiн курылымы мен мазмуны;

•медициналык университет студенттерн кэ-сiби жэне зерттеушiлiк кызметке енгiзу жYЙ-есi;

•бiлiктi маман болуынын YPДiсi мен корытын-дысы.

Басылымды талдау кезiнде «зерттеу икемдшП» деген тYCiнiктiн бiр мaFынaлы аныктамасынын жок екендiгi теория жYЗiнде керсеттк Бiз мына аныктамамен келiсемiз,

зерттеу икемдшП - бул белгiлi бiр максатты с эрекеттер жиынтыFы, ол болашак дэр^ердщ кызметiн тaнып-бiлу барысында алдын-ала жинактап менгерген кэсiби б^м^ игерiп, колдана алатын дaFдылaр жYЙесiне непз-деледi, бул Fылыми iзденiс логикасына сэкес келедi [5, 6, 7, 8].

Медициналык жоFaрFы оку орындары-нын жумыс тэжiрибесiн талдау барысында болашак дэр^ерлерде зерттеу икемдтИн калыптастыру Yшiн бaFыттaлFaн арнайы окыту пэндердiн жок екендiгiн керсеттк Бiздiн ойымызша, болашак дэрiгерлерде зерттеу икемдшП калыптасуынын негiзi клиникалык пэндер болуы тиiс- Заманауи медицина дэлелдi болып табылады, сондыктан дэрiгердiн тэжи рибелiк кызметiнде арнайы Fылыми эдеби-теттермен жумыс iстеу иекемдiлiгiн, статис-тикалык жэне салыстырмалы талдау эдютерЫ игеру иекемдiлiгiн, эртYрлi аналогиялар жYр-гiзу иекемдiлiгiн жэне эрдайым езЫщ кэсiби бiлiмiнiн диапазонын кенейтудi кажет етедк Медициналык сферaFa сэйкес непзп Fылыми-зерттеу операцияларын (талдау, синтез, салыс -тыру, абстракциялау, жинактау, нактылау) игермей дэрiгердiн клиникалык ойлау каби летiн калыптастыру мYмкiн емес. Осынын бар-лыFы жоFaрFы оку орыны кaбырFaсындa негiзi кaлaнFaн Fылыми элеуетттктщ бекем плат-формасы болFaн жaFдaйдa Faнa орындалады [9, 10, 11, 12].

Студенттердщ зерттеу иекемдiлiгiн калыптастыру мэселес жалпы педагогикалык т¥PFыдaн aлFaндa жаксы жaсaлFaн- Бiрaк, жоFaрыдa aтaлFaн икемдiлiктердi калыптастыру YPДiсi барысында кэсiби бaFыттaлFaн пэндердi оку аясында жеткiлiктi мэселелер бар. Болашак дэр^ерлердщ осы икемдiлiктердi игеруi медициналык университетте кэсiби дайындыктын курамдас белИ болып табылады. Жас мамандар Yздiксiз жанарып оты-ратын акпараттар легiнде ездiгiнен бейiмделуi керек, езЫщ кэсiби мiндеттерiн орындауы тиiс, салыстыру, талдау, накты бiр наукаста анык-тaлFaн aуруFa ен жаксы емдеу тэстдерЫ таба бiлуi керек. Шы^армашылык сипaттaFы диаг-ностикалау жэне емдеу YPДiсiнiн курылы-мын-

да арнайы ретттк бар: шарттарды талдау, шеш1мнщ гипотезасын нактылау, корытын-дыларды эксперимент™ тексеру, корытынды мен усыныс калыптастыру [13, 14, 15].

Студенттерде Fылыми-зерттеу жумыс-тарына деген кызь^шылыкты оку сабакта-рынан бастап калыптастыру керек, сон-дыктан дэйектi жYргiзiлген сабак дайын бiлiм Fана берiп коймай, сонымен катар, шыFар-машылык ойлауFа кYшiн жумылдырады, бiлiм алушыFа жака бiлiм кездерн iздестiруде ат салысуFа мYмкiндiк бередк 6ртYрлi педагогикалык эдiстердi, тэсiлдердi жэне технологияларды колдану студенттердщ Fылыми элеуетттИнщ даму тэсшдемеанщ калыптасуына кемектеседi.

КММУ клиникалык фармакология жэне дэлелдi медицина кафедрасында студенттердi кэсiби зерттеу ю-эрекетне инновациялык баFдарлама (RBL) бойынша енпзд^ оку-зерттеу жэне Fылыми-зерттеу YPДiсiнде бiруакытта жэне максатты теориялык жэне iздестiру жумыстарын жYргiзу болып табылады. Сту-денттщ Fылыми элеуеттiлiгiн дамыту мак-сатында бiз Fылыми жоба эдiсiн де кол-данамыз. Жоба эдiсiнщ басты максаты - езiндiк зерттеу тэжiрибесiн калыптастыру.

АйтылFан эдктщ мэы, берiлген такырып бойынша студенттердщ езшдк Fылыми-зерттеу жумысын моделдейтiн оку жаFдайын куру болып табылады. Рылыми жоба дайындау барысында студенттер заманауи электрондык базаларда PubMed жэне Cochrane Library акпа-раттар iздеу, алынFан акпараттарды критика-лык талдау, корытыкдылар жэне тэжiрибелiк усыныстар курастыру кабiлеттiлiктерiн алады. Окытушы жумыстык орындалу мониторингiн жYргiзедi жэне керек болFан жаFдайда студент жумысына тYзетулер енгiзедi. Жоба эдiсi казiргi студент окуды бiтiргеннен кешн кездесетiн мэселелерге ете уксас болатын жаFдайдык Fылыми-зерттеу жумыстарын мо-делдейдк

Студенттерде зерттеушiлiк кабiлетi жал-пы медицина жэне стоматология факуль-теттернде параллельдi «Дэлелдi медицина непздерЬ> пэын окып Yйрену кезiнде ка-лыптасады. ОсыFан байланысты, болашак дэрн герде зерттеушшк кабшеттщ жалпы калып-тасуы емдеу-диагностикалык мэселелердi шешу кезiнде пайда болады. Бул ез кезегiнде сауатты, бiлiмдi, табысты, жака инновационды жэне каркынды бiлiмдi, Fылыми зерттеу тэсш-дерiн кажет ететiн техноло-гияларды ездИнен еркiн Yйрене алатын маман дайындауFа сеп-тiгiн тигiзедi.

Онымен коса, студенттердщ бiлiм потен-

циалын арттыруFа Студенттердщ Рылыми К^амы да эсер етедк Онын максаты - сту-денттердi бiрiншi курстан Fылыми-зерттеушшк жумыстарFа тарту, экперимента-торлык, Fалымдык таланттарын ашу. Студенттерде зерттеушi жэне Fылыми тэжiрибелiк кабшет клиникалык фармакология жэне дэлелдi медицина кафедрасындаFы студенттк Fылыми Yйiрмеде калыптасады. Бул YЙiрме болашак талантты медициналык мамандарды аныктауFа кемектесетн КММУ-нщ студенттердщ Fылыми ^амыныц курамына кiредi.

Студенттердщ Fылыми Yйiрме жумысына кез-келген студент катыса алады. Кафедра-нын профессорлык-окытушылык курамы студенттердщ эдiстердi, эдiстемелердi, Fылыми жобаларды жоспарлауды Yйрену жумыстарына кеп кенш беледк Осы максатпен кафедра кызметкерлерi Fылыми жобаFа кызыкан сту-денттермен жеке жумыс жYргiзедi. Окытушы, студенттердщ Fылыммен кызыFушылыFыньщ бiрiгуi Fылыми Yйiрме жумысыньщ ерекшелiгi болып табылады. Студенттердщ клиникалык фармакология жэне утымды фармакотерапия ^идаларын теориялык жэне практикалык игеру^ Fылыми-зерттеу тэжiрибенi Yйренуi Fылыми Yйiрменiн негiзгi баFыты болып табылады.

Рылыми-зерттеу шеберлИнщ калыпта-суы зерттейтiн жумысты карастыру, мэлiмет-тер жинактау, алы^ан маFлуматтарды тiркеу мен екдеудi камтиды. Студенттер тек жеке Fана емес, шаFын Fылыми-зерттеу топтарында да жумыс жYргiзе алады. Рылыми-зерттеу жYргiзу барысында студенттер Fылыми зерт-теудi курастыру эдiстерiмен, Fылыми зерттеу жумыс такырыбын жоспарлау ережелерiмен, сол такырыпка байланысты эдебиет кездерЫ iздестiру ерекшелiктерiмен, экперименталдык жэне клиникалык материалды жинактау эдiстерiмен, статистикалык екдеу ^идала-рымен, алы^ан акпараттарFа анализ жа-саумен танысады. Бiздщ жэне ТМД-даFы баска университеттерде ететiн студенттердщ Fылыми -зерттеу конференциясында эр жыл сайын жарык керетЫ ж¥мыстарFа ездiгiнен тезис, макала жазып шыFару, сонымен катар кон-ференцияда презентациялар жэне баяндама жасау Fылыми-зерттеу жумысыныщ корытынды кезе^ болып табылады. Студенттк Fылыми Yйiрме мYшелерi калалык, республикалык, халыкаралык Fылыми конференцияларFа, кон-курстарFа жэне олимпиадаларFа белсендi ка-тысады. Yйiрмедегi студенттер бiрнеше рет жас Fалымдардьщ конференцияларында би рiншi орын мен марапаттаулар алFан. Кара-

Fанды мемлекеттк медицина университетЫщ кептеген тYлектерiне студенттердщ Fылыми Yйiрмесi Yлкен FылымFа деген алFашкы кадамы болды.

Конференцияларда баяндама жасау тэжiрибесi, макызды с¥рактарFа жауап бере бшу, дискуссияFа катысу болашак дэр^ерлерге зерттеушiлiк кабтеттщ калыптасуы кезекнде аса макызды болып табылады. Сэтт жэне тиiмдi шыккан жоба, ез алдына болашак маманнык езiн жоFары баFалауFа кемектеседi. Клиникалык фармакология жэне дэлелдi медицина кафедрасынык кептеген кызмет-керлерi ^ММУ-нщ студентердщ Fылыми -зерттеу Yйiрмесiнiк курамында болFан жеткн-шектерi.

Yйiрменiк негiзгi максаттарынык бiрi -сауатты, клиникалык ойлау кабшет мыкты дэрiгер калыптастыру. Yйiрмеде жYрiп студент-тер тек мамандандырылFан тэжiрибе алып кана коймай, дэрiгерлiк этика мен деонтология туралы да б^м алады. КафедрадаFы профес-сорлык-окытушылык курамда, эсiресе Yйiрме басшысында, Yйiрме студенттерЫщ болшаFына деген жауапкершiлiк сезiмi туады. Елiмiздiк кезкелген жерлерiнде жэне одан да тыс жерлер-де студенттер кафедрамен ылFи карым -к;атынас байланыста болады, консультация мен кекеане жYгiнедi, наукастарды емдеуге жiбередi.

Осылайша, студенттерде Fылыми-зерт-теу тэжiрибесiнiк калыптасуы медициналык университетте бiлiм алу барысында Fылыми элеуетттИнщ белсендi болуына, зерттеу баFытына деген кызь^шыль^ын арттыруFа, сонымен катар жоFарFы оку орнындаFы мамамандар мэселесiн шешуге мYмкiндiк бередi.

ЭДЕБИЕТТЕР

1 Арзуманян Н. Г. Уровень развитости абстрактного мышления у студентов медиков / Н. Г. Арзуманян, Т. В. Добровольская, Л. В. Кочережко //Современные проблемы науки и образования. - 2016. - №3 - С. 68-72.

2 Башмаков А. И. Технологии и средства развития творческих способностей специалистов /А. И. Башмаков, А. И. Владимиров, В. А. Грачев. - М.: ЭДКД, 2002. - 156 с.

3 Беляева Е .С. Творческо-педа-гогический аспект в профессиональной подготовке студентов-медиков: Автореф. дис. ... канд. мед. наук. - М., 2006. - 204 с.

4 Блюдников С. А. Подготовка научных кадров медицины: деструкция нравственного потенциала (по результатам медико-социологического анализа)//Биоэтика. - 2011.

- №1 (7). - С. 47-49.

5 Блюдников С. А. Воспроизводство научных кадров медицины в условиях высшей школы (по результатам медико-социологического анализа) /С. А. Блюдников, Д. А. Михальченко //Социология медицины. - 2011.

- №2. - С. 56-58.

6 Блюдников С. А. Научный потенциал в области медицины: структура и тенденции /А.

B. Карпович, С. А. Блюдников //Междунар. журн. эксперим.о образования. - 2011. - №3 -

C. 69-73.

7 Блюдников С. А. Маркеры деформации системы воспроизводства научных кадров в условиях высшей школы /А. Д. Доника, С. А. Блюдников //Междунар. журн. фундаментальных и прикладных исследований. - 2011. -№5. - С. 80-81.

8 Блюдников С. А. Приоритеты научных исследований на модели медицинских специальностей //Междунар. журн. эксперим. образования. - 2011. - №10. - С. 24-26.

9 Блюдников С. А. Современные тенденции институционализации медицины как комплекса наук. - Волгоград: ВолгГМУ, 2010. - 30 с.

10 Бондаренко Е. В. К вопросу формирования профессионально-субъектной позиции студентов-медиков //Современные наукоемкие технологии. - 2013. - №3. - С. 86-87.

11 Бурлуцкая А. В. Формирование научного потенциала у студентов-медиков /А. В. Бурлуцкая, С. А. Шадрин, Д. В. Сутовская // Междунар. журн. прикладных и фундаментальных исследований. - 2016. - №4. - С. 71-73.

12 Зеличенко В. М. Информационно-образовательная среда вуза по физике: от задач к формированию заданий на уровне проекта /В. М. Зеличенко, В. В. Ларионов, Е. В. Мансуров //Вестник ТГПУ. - 2009. - №10. - С. 106-110.

13 Кирьякова А. В. «Проект-технология» в компетентностно-ориентированном образовании: Учеб.-метод. пособие /А. В. Кирьякова, Н. А. Каргапольцева, Т. А. Ольховая. - Оренбург: ОГУ; 2011. - 114 с.

14 Проскурякова Л. А. Развитие научного потенциала студентов в аспекте формирования будущего специалиста //Молодой ученый. - 2009. - №12. - С. 336-338.

15 Тарарышкина М. А. Формирование профессионально-личностной культуры студентов в образовательном процессе высшей медицинской школы: Автореф. дис. ...канд. мед. наук. - М., 2007 - 180 с.

REFERENCES

1 Arzumanjan N. G. Uroven' razvitosti ab-straktnogo myshlenija u studentov medikov /N. G. Arzumanjan, T. V. Dobrovol'skaja, L. V. Kocherezhko //Sovremennye problemy nauki i obrazovanija. - 2016. - №3 - S. 68-72.

2 Bashmakov A. I. Tehnologii i sredstva razvitija tvorcheskih sposobnostej specialistov /A. I. Bashmakov, A. I. Vladimirov, V. A. Grachev. -M.: JeDKD, 2002. - 156 s.

3 Beljaeva E .S. Tvorchesko-pedago-gicheskij aspekt v professional'noj podgotovke studentov-medikov: Avtoref. dis. ...kand. med. nauk. - M., 2006. - 204 s.

4 Bljudnikov S. A. Podgotovka nauchnyh kadrov mediciny: destrukcija nravstvennogo potenciala (po rezul'tatam mediko-sociologicheskogo analiza) //Biojetika. - 2011. -№1 (7). - S. 47-49.

5 Bljudnikov S. A. Vosproizvodstvo nauchnyh kadrov mediciny v uslovijah vysshej shkoly (po rezul'tatam mediko-sociologicheskogo analiza) /S. A. Bljudnikov, D. A. Mihal'chenko // Sociologija mediciny. - 2011. - №2. - S. 56-58.

6 Bljudnikov S. A. Nauchnyj potencial v oblasti mediciny: struktura i tendencii /A. V. Kar-povich, S. A. Bljudnikov //Mezhdunar. zhurn. jek-sperim.o obrazovanija. - 2011. - №3 - S. 69-73.

7 Bljudnikov S. A. Markery deformacii siste-my vosproizvodstva nauchnyh kadrov v uslovijah vysshej shkoly /A. D. Donika, S. A. Bljudnikov // Mezhdunar. zhurn. fundamental'nyh i prikladnyh issledovanij. - 2011. - №5. - S. 80-81.

8 Bljudnikov S. A. Prioritety nauchnyh issledovanij na modeli medicinskih special'nostej //

Mezhdunar. zhurn. jeksperim. obrazovanija. -2011. - №10. - S. 24-26.

9 Bljudnikov S. A. Sovremennye tendencii institucionalizacii mediciny kak kompleksa nauk. -Volgograd: VolgGMU, 2010. - 30 s.

10 Bondarenko E. V. K voprosu formirovan-ija professional'no-sub#ektnoj pozicii studentov-medikov //Sovremennye naukoemkie tehnologii.

- 2013. - №3. - S. 86-87.

11 Burluckaja A. V. Formirovanie nauch-nogo potenciala u studentov-medikov /А. V. Burluckaja, S. A. Shadrin, D. V. Sutovskaja // Mezhdunar. zhurn. prikladnyh i fundamental'nyh issledovanij. - 2016. - №4. - S. 71-73.

12 Zelichenko V. M. Informacionno-obrazovatel'naja sreda vuza po fizike: ot zadach k formirovaniju zadanij na urovne proekta /V. M. Zelichenko, V. V. Larionov, E. V. Mansurov // Vestnik TGPU. - 2009. - №10. - S. 106-110.

13 Kir'jakova А. V. «Proekt-tehnologija» v kompetentnostno-orientirovannom obrazovanii: Ucheb.-metod. posobie /А. V. Kir'jakova, N. A. Kargapol'ceva, T. A. Ol'hovaja. - Orenburg: OGU; 2011. - 114 s.

14 Proskurjakova L. A. Razvitie nauchnogo potenciala studentov v aspekte formirovanija bu-dushhego specialista //Molodoj uchenyj. - 2009.

- №12. - S. 336-338.

15 Tararyshkina M. A. Formirovanie profes-sional'no-lichnostnoj kul'tury studentov v obra-zovatel'nom processe vysshej medicinskoj shkoly: Avtoref. dis. ...kand. med. nauk. - M., 2007 - 180 s.

Поступила 10.01.2018

A. Kh. Abushakhmanova, Shi. S. Kaiiyeva, A. N. Kuatov, T K. Sagadatova, Zh. S. Zhunusova DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC POTENTIAL OF STUDENTS MEDICIANS BASED ON THE EDUCATIONAL-RESEARCH PROCESS

Department ofciinicai pharmacology and evidence medicine of Karaganda state medccal universtty (Karaganda, Kazakhstan)

At the Department of Clinical Pharmacology and Evidence Medicine, the KSMU has introduced an innovative program (RBL) for including students in professional research activities. In order to develop the scientific potential of students, we use the method of scientific projects. The essence of this method is to create an educational situation that simulates the independent research work of students within the framework of a given topic. The teacher monitors the performance of the work and, if necessary, adjusts the work of the students. The main goal of the project method is the formation of the experience of independent research.

Key words: training- research process, scientific potential, students-medicians

А. Х. Абушахманова, Ш. С. Калиева, А. Н. Куатов, Т. К. Сагадатова, Ж. С. Жунусова

РАЗВИТИЕ НАУЧНОГО ПОТЕНЦИАЛА СТУДЕНТОВ-МЕДИКОВ НА ОСНОВЕ УЧЕБНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОГО

ПРОЦЕССА

Кафедра клинической фармакологии и доказательной медицины Карагандинского государственного медицинского университета (Караганда, Казахстан)

На кафедре клинической фармакологии и доказательной медицины Карагандинского государственного медицинского университета внедрена инновационная программа (RBL) включения студентов в профессиональную исследовательскую деятельность. С целью развития научного потенциала студентов используется

метод научных проектов. Суть данного метода заключается в создании учебной ситуации, моделирующей самостоятельную научно-исследовательскую работу студентов в рамках заданной темы. Преподаватель осуществляет мониторинг выполнения работы и в случае необходимости вносит коррективы в работу студентов. Основной целью метода является формирование опыта самостоятельного исследования.

Ключевые слова: учебно-исследовательский процесс, научный потенциал, студенты-медики

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.