Научная статья на тему 'Implementation experience of rbl at the Department of general pharmacology'

Implementation experience of rbl at the Department of general pharmacology Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
41
11
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
МЕДИЦИНАЛЫқ БіЛіМ БЕРУ / ғЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖұМЫСЫ / СТУДЕНТ / MEDICAL EDUCATION / SCIENTIFIC RESEARCH / STUDENT / МЕДИЦИНСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ / НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ РАБОТА

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Пивень Л.И., Карабаева К.У., Романова А.Р., Ким Т.В., Николаева Т.Л.

Для формирования навыка научных исследований у студентов на кафедре общей фармакологии разработаны несколько форм проведения RBL в рамках самостоятельной работы в виде проекта, резюме и эссе. Структура выполняемого задания и требования к оформлению научно-исследовательских работ изложены в методических рекомендациях самостоятельной работы студентов. Разработаны оценочные листы самостоятельной работы студентов по написанию проекта, резюме, эссе и анкета обратной связи. После подготовки научно-исследовательской работы студенты были проанкетированы в рамках обратной связи. Анкетирование показало заинтересованность и осознанное стремление студентов получить необходимый объем знаний по фармакологии. Большая часть студентов справилась с поставленной задачей, но некоторые столкнулись с проблемой, обусловленной неумением кратко формулировать основные тезисы и обосновывать их, а также подводить итоги, обобщая проведенное исследование, у некоторых возникли трудности в правильном предоставлении информации. Таким образом, использование RBL при проведении самостоятельной работы студентов позволит развивать практические навыки и умения, активно использовать литературный обзор научной литературы при подготовке к занятиям по СРСП и СРС.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Похожие темы научных работ по наукам об образовании , автор научной работы — Пивень Л.И., Карабаева К.У., Романова А.Р., Ким Т.В., Николаева Т.Л.

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ RBL НА КАФЕДРЕ ОБЩЕЙ ФАРМАКОЛОГИИ

To form the skill of scientific research among students at the Department of general pharmacology have developed several forms of performing RBL in the framework of individual work in the form of a project, a resume and an essay. The structure of the performing task and the requirements for the design of scientific research work contained in the methodical recommendations of students individual work. Evaluation sheets of students individual work on writing a project, a resume and an essay and feedback questionnaire were developed. After preparation of scientific research work, students were underwent questionnaire survey in the framework of feedback. The questionnaire showed interest and a conscious desire of students to obtain necessary knowledge on pharmacology. Most of the students coped with the task, but some faced the problem, due to the inability to briefly formulate the main theses and justify them, as well as in the conclusions, summarizing the study, some had difficulties in correctly providing information. Thus, the use of RBL in the performing students individual work will allow: to develop practical skills and abilities; actively use the literature review of scientific literature in preparation for classes on the SIWT and SIW.

Текст научной работы на тему «Implementation experience of rbl at the Department of general pharmacology»

© КОЛЛЕКТИВ АВТОРОВ, 2018 УДК 61(07)

Л. И. Пивень, К. У. Карабаева, А. Р. Романова, Т. В. Ким, Т. Л. Николаева, М. К. Кудеринова, Л. В. Пенькова

ЖАЛПЫ ФАРМАКОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫНДА ЯВЬ ИГЕРУ ТЭЖ1РИБЕС1

КараFанды мемлекеттiк медицина университетi жалпы фармакология кафедрасы (КараFанды, Казахстан)

Рылыми зерттеулердщ шеберл1г1н калыптастыру Yшiн, жалпы фармакология кафедрасынык студенттер1 ездершН жеке жумысынык шекбер^де жоба, резюме жэне эссе тур^де RBL жYргiзудiк бiрнеше тYрлерiн эзiрледi.

Рылыми-зерттеу курылымы жэне зерттеу жумыстарын жобалаура койылатын талаптар студенттердщ езiндiк жумысынык эдiстемелiк нускауларында баяндалран. СтуденттердН езiндiк жумысын жобаны, резюме, эссе, жазу жеынде керi байланыс сауалнамасы жасалды.

Зерттеу жумысын жасараннан кейiн студенттер керi байланыс шекбер^де сауалнама жYргiздi. Сауалнамада студенттердщ фармакология бойынша кажеттi келемде б^м алура деген саналы ниет кызырушылырын тудырды,.

СтуденттердН кепшiлiгi тапсырманы орындады, алайда кейбiреулер негiзгi тезистердi кыска тужырымдаудык жэне оларды непздеудщ мYмкiн еместiгiнен туындаран мэселеге тап болды, сондай-ак, олардык корытындыларын жинактап, зерттеудi корытындылады, кейбiреулерi дурыс акпарат беруде киындыктарра тап болды.

Осылайша, RBL студенттердiк ез бетiнше аткаратын жумысына пайдалану: тэжiрибелiк дардылар мен кабiлеттердi дамыту; ОС0Ж жэне С0Ж бойынша сабактарра дайындык барысында рылыми эдебиеттердiк эдеби шолуын белсендi тYPде колданылады.

Клт сездер: медициналык б^м беру, рылыми-зерттеу жумысы, студент

ЖоFары медициналык бiлiм берудi дамы-тудык Ka3ipri кезек медициналык жоFары оку орындарынык студенттерiн Fылыми зерттеулер журпзу даFдыларын калыптастыру мiндетiн мемлекеттiк б^м беру стандарттарын енгiзу аркылы сипатталады [1, 4].

Зерттеу жумыстары сапалы бiлiм берудщ макызды шарты болып табылады, Fылыми зерттеулердi жYргiзуге, б^мш кекейтуге жэне бiлуге, тужырымдарды растауFа, жобаларды Fылыми негiздеуге баFытталFан. Ол студент-тердщ бiлiмiн, eзiнiк Fылыми кезкарасын дамытуFа, акпарат жинактау жэне талдауда тэжiрибе мен даFдыларды игеруге ынталан-дырады [2, 3, 5].

Студенттер арасында Fылыми даFдылар-ды дамыту Fылыми зерттеулерде тэжiрибесi бар жэне Fылыми зерттеулердщ тэсiлдерi мен эдютерн усынуFа кабiлеттi муFалiмдер ыкпал етедi [6, 7]. Сондыктан Fылыми зерттеулердщ даFдыларын дамыту бiрiншi курс тыкдаушы-ларында калыптасуы керек.

Сабактан тыс кездерiнде студенттер, кафедранык Fылыми Yйiрмелерiнде eзiнiк жеке Fылыми-зерттеу жумыстарымен айналыса ала-ды жэне ол кафедралар мен Fылыми топтар-дык келiсiмi бойынша, Fылыми-оку лабора-торияларды^ы зерттеулердi орындауFа, уни-верситеттщ колданбалы Fылыми - зерттеу жэне фундаментальдi баFытпен eткiзген Fылы -ми жобаларды opb^ayFa жэне жасауFа мум-

юндк алады.

Сондыктан Fылыми зерттеулердщ даF-дыларын дамыту бiрiншi курс студенттерЫде калыптасуы керек.

Fылыми-баFытталFан окыту ^нделкт дэстYрлi окытудан езгеше, ол даFдыларды, Fылыми эдебиеттi сараптау жэне шолу талдау, негiзгi мэселелердi аныктау, Fылыми-зерттеу жумыстарын жоспарлау, зерттеулер жYргiзу, деректердi дурыс тYCiндiру жэне нэтижелердi усыну ретiнде Fана емес, сонымен катар eздi-гiнен бэсекелестiкке каблетт маман болуFа калыптастырады.

Осы хабарлама максаты - жалпы фармакология кафедрасында Fылыми-баFдарлан-Fан окытуды енпзу тэжiрибесi, онык нэтиже-сiнде студенттер усынылFан такырыптар бойынша Fылыми жарияланымдарды сыни тал-даудык даFдылары мен кабiлеттерiн кeрсетуi жэне Fылыми терминологияны колдана оты-рып, жоба турнде, резюме, эссе аркылы Fылы-ми зерттеулер нэтижелерiн ресiмдеуi керек.

Fылыми-баFытталFан окытудык негiзгi мiндеттерi:

•Medline жэне Cochrane ютапханасында Fылыми жарияланымдарды iздеу жэне талдау аркылы студенттердщ Fылыми кузыреттiлiгiн калыптастыру;

•такырып бойынша Fылыми жарияланымдарды баFалауда сыни ойлау мен талдау даFдыларын дамыту;

Жоба жазу бойынша езшдш жумысын баFалау параFы

Студент(тер)

топ маманды^ы

№ Критерии Толь^ымен орындалFан 10 Жартылай орындалFан 5 орындалмаFан 0

1 Жобанык мазмуны такырып пен берiлген мiндеттерге толык сэйкес келу керек

2 Такырып толык ашылFан

3 Жобанык дизайны

4 Бiлiм алушынык жобаFа коскан Yлесiнiк дэрежесi

5 Материал толык камтылFан, накты жэне анык корытынды жасалFан

6 Автордык ойы накты жаFдаЙFа карай баFытталуы тиiс

7 Жобанык жабдыкталуы берiлген талаптарFа сай келу керек

8 Жобада акпараттык кернекi материалдар керсетшу керек

9 Баяндамашы материалды накты эрi анык тYCiндiрдi

10 Баяндамашы материалдарды керсету кезiнде уакытка шектелуi керек

11 Баяндамашы окытушы мен аудиториянык KOЙFан сурактарына дурыс жауап бердi

Окытушы комментарий

Окытуша аты-жеш

1 сурет - Жоба жазу бойынша езЫдк жумысын баFалау параFы

•дэрiлiк заттармен жедел уланудык емдеудщ жалпы принциптер^ зек сакырау-кулактары мен вирусу карсы заттардык тиiмдiлiгi жэне асказан жарасынык фарма-котерпиясына туралы Fbrnb^ акпараттарды эдеби шолу:

•зерттеу жумысынык нэтижелерiн такы-рып бойынша презентация турнде, сонык iшiнде жобалык талаптарFа, тYЙiндемеге, эссе-ге сэйкес дэлелдi медицина устанымынан дайындау жэне реамдеу:

•Fылыми зерттеулердiк кортындысын сауатты корFау:

•такырып бойынша окытушы мен ауди-ториянык сурактарына сауатты жауап беруге жэне белсендi катысу;

•коммуникативтiк даFдыларды дамыту жэне командалык жумыс даFдыларын дамыту. Жалпы фармакология кафедрасында

барлык мамандыктардык II, III курс сту-денттерi дайындыктан етедi, сондыктан олар Fbrnb^ зерттеулер мен бiлiктiлiк даFдыларын жэне клиникалык дайындык аясында акпа-ратты сыни баFалай алу тик.

Рылыми зерттеулердiк даFдыларын калыптастыру максатында жалпы фармакология кафедрасында езЫдк жумыс шекберiнде RBL жYргiзудiк бiрнеше тYрлерi жасалды.

Студенттерге ез жумыст такырыптарын RBL тYрiнде жасалынFан Fылыми-зерттеу жу-мыстарын келесi бойынша усынды: жоба, тYЙiндеме жэне эссе тYрiнде безендiру.

Жоба (Project) - жетiлдiруге кажет накты жаFдайды сипаттау жэне оны жYзеге асырудык накты эдiстерi мен кадамдары..

ТYЙiндеме (Abstract, Summary) — жазбаша тYPде кез-келген акпаратты кыскаша (корытынды) жазу. Бул ютаптьщ, макалалар-

2 cypeT - Туйндеме жазу бойынша езЫдк жумысын баFалау паpаFы

ТYЙiндеме жазу бойынша езшдж жумысын багалау парагы

Студент(тер)

Топ__маманды^ы_

№ Критерилер Толыгымен орындалган 10% орындалмаган 0%

1 ТакдалFан такырыпка жумыстык сэйкестИ

2 Такырыптык макыздылы^ы

3 Рылыми зерттеудщ максаты

4 Осы аймакты камтылFан жумыстык Yлeсi, етшшген зерттеудщ кундылыFы

5 Мэсeлeнiк шешу жолдары

6 Корытындысы мен шeшiмi

7 6зiндiк жумыстык орындалуы

8 Сауатты бeзeндipiлy

9 Автормен колданылFан акпараттык дэйeктiлiгi

10 Техникалык талапка сэйкестшИ

баpлыFы:

Окытушы комментариi:

Окытуша аты-жеш

дык, Fылыми жумыстардык (курстык, диплом-дык, диссертация) негiзгi кыскышы мазмуны.

ТYЙiндемеде Fылыми мэтiн, негiзгi юлт сездер мен сез ^ркестершщ непзп идеялары бар. 6сiресе жиi Fылыми журналдар Yшiн аFылшын тiлiнде корытынды жазу керек, сон-дыктан алдымен мэтiнмен жумыс iстеудi Yйрену керек.

Эссе - бул белг^ бiр такырыпты карастыратын жэне жеке эсерлер мен ойтюр-лердi жеткiзуге эрекет ететЫ кiшiгiрiм келемнщ еркiн курамы.

«Жалпы медицина» маманды^ынык екiншi курс студенттерi «Дэршк заттармен же-дел улануын жалпы емдеу ^идалары» жо-басы жэне «Зексакыраукулактарына карсы заттар. Вируска карсы заттар» такырыбына арналFан тYЙiндеме тYрiнде Fылыми жобалар-ды орындалды.

«Жалпы медицина» маманды^ынык 3 курс студенттерi «Асказан жара ауруларынык фармакотерапиясы» такырыбында эссе тYрiнде Fылыми-зерттеу жумыстарын орындады.

Рылыми баFдарланFан окытудык мак-саты: студенттер усынылFан такырыптар бойынша Fылыми жарияланымдарды крити-

калык талдаудык даFдылаpы мен кабтеттерн керсете бiлyi керек жэне Fbrnb^ терминоло-гияны пайдалана отырып, жобаны, тYЙiндeмe, эссе жазып орындау керек.

Тапсырманык курылымы жэне Fылыми макалаларды студенттердщ езiндiк жумыстары -ньщ эдiстемелiк усыныстары жоба, туйЫдеме, эссе peсiмдeyгe койылатын талаптар. Студенттердщ жобаны, резюме, эссе жазу бойынша езшдк жумысына аpналFан баFалаy паpаFы (1, 2, 3 сурет) жэне ^pi байланыс (4 сурет) жасалFан.

Зерттеу жумысын жасаFаннан кейн студенттер кepi байланыс те^репнде сауалнама жYpгiзiлдi. СаyалнамаFа «Жалпы медицина» маманды^ынык 2 курс стyдeнттepiнeн 580, ал Yшiншi курс стyдeнттepi 920 катысты. Сауалнама кортындысы 5 суретте кeлтipiлгeн.

Сауалнама корытындысы бойынша студенттер С6Ж осы тYpiндe еткiзiлyi октайлы кезкарас тyFызды, эдiстeмeлiк усыныстрамен Fылыми баспалармен жумыс жасау еш киын-дык тyFызбаFан, кeйбip студенттер С6Ж бул турЫде еткiзiлyiнe канаFаттанбаFан.

Сауалнама керсеткендей фармакология пэнi бойынша кызы^шылыктын бар eкeндiгiн,

Эссе жазу бойынша езшдш жумысын баFалау napaFbi

Студент (тер)

Топ маманды^ы

Критерилерi Талабы Максималды балл Студенттщ кортындысы

Такырыпты толык ашу Такырыпка сай келуi 8зектi мэселенi шешу Жумыстык орындалуы Такырып бойынша тYCiнiктi калыптастыру 20

Ой-eрiсiнiк кекдiгi, бiлiмi Салыстыруды дурыс колдана бiлу жэне анализдi корытындылай бiлу Мэселеге баFа беру 8з тэжiрибесiнен келтiрiлген мысалдар / Fылыми зерттеулер 20

Логикалык баяндауы, сауаттылыFы Мэтiнде синтаксис пен грамматика талаптарынык сакталуы Баяндау тэс^ накты эрi кыска болуы 20

Пiкiрi Баяндаудык накты эрi тусiнiктi болуы 6ртYрлi кeзкарастар жэне оларды баFалау Баяндаудык жалпы турi жаFдаЙFа сай келуi 20

Корытындыларды негiздеу Корытындысы автордык накты пайымдауына сай келуi Автордык жака ойлары мен корытындыны белгiлеуi 20

Окытушы коммeнтаpиi:

Окытуша аты-жеш

3 cурет - Эссе жазу бойынша eзiндiк жумысын баFалау параFы

Студенттер ушш Kepi байланыс сауалнамасы

1.пэн бойынша С8Ж (RBL) тYPЭнде ex/m калай баFалайсыз

2. С8Ж кезек бойынша RBL турЫде берiлген акпараттар жеткшкт ме?

3. С8Ж eткiзiлуiнде RBL тYрiнде дайындалу барысында кандай киындыктар болды жэне олар немен байланысты?_

4. С8Ж eткiзiлуiнiк кандай турi Сiз Yшiн оку мэлiметтерiн жаксы тусiнуге тиiмдi?

5. С8Ж бойынша такырыптаы тусiнуiнде Сэiздiк бiлiмiкiздi баFалау Yшiн кай бакылау турi сапалы ?

Ынтымактасты^ыкыз Yшiн рахмет. !_

Жалпы фармакология кафедрасы_

KYHi _

4 cурет - Жоба, туйiндеме жэне эссе турiндегi eзiндiк жумысынык керi байланыс сауалнамасы

Medline жэне Cochrane ютапханасында Fылыми жарияланымдарды iздеу жэне талдау аркылы Fылыми-зерттеу жумыстарын жазуFа Yлес косуын, Fылыми жарияланымды баFалауда сыни ойлау мен талдау даFдыларын дамыта-тыны кeрсеттi (6 сурет).

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.

Сауалнамада, студенттердщ фармакология бойынша кажетт кeлемде бiлiм алуFа деген саналы ниетiн кызыFушылыFын тудырды, кейбiр студенттерде кызыFушылык тумады, калFандары жауап беруге киналды.

5 сурет - Студенттердщ RBL етюзтушде 6 сурет - Студенттердщ RBL еткiзiлуiне канагаттандырылыгы кызыгушылыгы

Ш киындыктар

болмады

8%

■ сайтарда ^В ~г 1 11о п\/ \|/™и ю

А л 11рКс/1у ЖвНс

70% А кажетп

акпараттарды

1здеу

■ кажетп

акпараттарды

1здеу

киындьны

■ киындыктар . болмады

78% р- _

макалалардыц казак тЬтнде болмауы

Орыс белiмi ^азак белiмi

7 сурет - RBL кезiнде студенттерге кездескен проблемалар

Студенттер негiзгi тезистердi кыска тужырымдауга жэне непздеуге, жинакталган рылыми зерттеулердщ корытындыларын шыга-рура кабшетаздктен, кейбiреулерi дурыс акпа-рат беруде киындыктарга тап болды (7 сурет).

Непзп киындыктар сайттарга тiркелу жэне кажетт акпарттар iздеу, казак тiлiнде рылыми макалалардык болмауы жэне кажеттi акпарттарлык болмауы. Кейбiр студенттер рылыми-зерттеу жумыстарын жазуда еш киындык болмаганын атап керсеттк

Осылайша, RBL ез бетшше пайдалану Yшiн студенттерге тек такырыпты мекгерт кана коймай, сонымен катар гылыми зерт-теулердщ дагдыларын дамытуга, медициналык проблемаларды шешуге гылыми кезкарасты кажет етуге, езiкiздi медициналык акпараттык Yлкен агынына багытталган. Зерттеу дерек-терiн колдану тургысынан жарияланган макаланык дэлелдi медицина устанымынан зерттелетiн такырыпты ез тYCiнуiнде гылыми зерттеулердщ деректерш колдану тургысынан, макалада сипатталган зерттеу курылымын аныктайды, кажеттi гылыми макалалардык

эдеби шолуын талдау зерттеулердi сыни турде багалайды жэне тYЙiндеме, эссе жазады жэне зерттелетiн такырыпты ез тYCiнуiнде жобасын дайындайды.

ЭДЕБИЕТ

1 Артюхина А. И. Образовательная среда высшего учебного заведения как педагогический феномен: монография. - Волгоград: Изд-во ВолГМУ, 2006. - 237 с.

2 Белогурова В. А. Научная организация учебного процесса. - М.: ГЭОТАР-Медиа, 2010.

- 512 с.

3 Дианкина М. С. Профессионализм преподавателя высшей медицинской школы (психолого-педагогический аспект). - М.: 2002. -256 с.

4 Кемелова Г. С. Научно - ориентированное обучение в медицинском образовании /Г. С. Кемелова, М. А. Газалиева, Н. Ш. Ахмето-ва //Междунар. журн. прикладных и фундаментальных исследований. - 2015. - №12-10.

- С. 1866-1869.

5 Кудрявая Н. В. Врач-педагог в изменяющемся мире: Традиции и новации /Н. В. Куд-

рявая, Е. М. Уколова, А. С. Молчанов. - М.: ГОУ ВУНЦМЦ МЗ РФ, 2001. - 304 с.

6 Basic Medical Education WFME Global Standards for Quality Improvement. The 2012 Revision. WFME Office. - University of Copenhagen. - Denmark, 2012. - 46 р.

7 Knutson K. Bringing the excitement and motivation of research to students; Using inquiry and research-based learning in a year-long biochemistry laboratory /K. Knutson, J. Smith, P. Nichols et al. //Biochem. Mol. Biol. Educ. - 2010. - V. 38(5). - P. 324-329.

REFERENCES

1 Artjuhina A. I. Obrazovatel'naja sreda vysshego uchebnogo zavedenija kak pedagog-icheskij fenomen: monografija. - Volgograd: Izd-vo VolGMU, 2006. - 237 s.

2 Belogurova V. A. Nauchnaja organizaci-ja uchebnogo processa. - M.: GJeOTAR-Media, 2010. - 512 s.

3 Diankina M. S. Professionalizm prepo-davatelja vysshej medicinskoj shkoly (psihologo-

pedagogicheskij aspekt). - M.: 2002. - 256 s.

4 Kemelova G. S. Nauchno-orientirovannoe obuchenie v medicinskom obra-zovanii /G. S. Kemelova, M. A. Gazalieva, N. Sh. Ahmetova //Mezhdunar. zhurn. prikladnyh i fun-damental'nyh issledovanij. - 2015. - №12-10. -S. 1866-1869.

5 Kudrjavaja N. V. Vrach-pedagog v iz-menjajushhemsja mire: Tradicii i novacii /N. V. Kudrjavaja, E. M. Ukolova, A. S. Molchanov. - M.: GOU VUNCMC MZ RF, 2001. - 304 s.

6 Basic Medical Education WFME Global Standards for Quality Improvement. The 2012 Revision. WFME Office. - University of Copenhagen. - Denmark, 2012. - 46 r.

7 Knutson K. Bringing the excitement and motivation of research to students; Using inquiry and research-based learning in a year-long biochemistry laboratory /K. Knutson, J. Smith, P. Nichols et al. //Biochem. Mol. Biol. Educ. - 2010. - V. 38(5). - P. 324-329.

nocrynw^a 05.02.2018

L I. Piven, К. U. KarabaMeva, А. R. Romanova, Т. V. Kim, Т. L Nikolayeva, М. К. Kuderinova, L V. Penkova IMPLEMENTATION EXPERIENCE OF RBL AT THE DEPARTMENT OF GENERAL PHARMACOLOGY Department of general pharmacology of Karaganda state medical university (Karaganda, Kazakhstan)

To form the skill of scientific research among students at the Department of general pharmacology have developed several forms of performing RBL in the framework of individual work in the form of a project, a resume and an essay.

The structure of the performing task and the requirements for the design of scientific research work contained in the methodical recommendations of students individual work. Evaluation sheets of students individual work on writing a project, a resume and an essay and feedback questionnaire were developed.

After preparation of scientific research work, students were underwent questionnaire survey in the framework of feedback. The questionnaire showed interest and a conscious desire of students to obtain necessary knowledge on pharmacology.

Most of the students coped with the task, but some faced the problem, due to the inability to briefly formulate the main theses and justify them, as well as in the conclusions, summarizing the study, some had difficulties in correctly providing information.

Thus, the use of RBL in the performing students individual work will allow: to develop practical skills and abilities; actively use the literature review of scientific literature in preparation for classes on the SIWT and SIW.

Key words: medical education, a scientific research, student

Л. И. Пивень, К. У. Карабаева, А. Р. Романова, Т В. Ким, Т Л. Николаева, М. К. Кудеринова, Л. В. Пенькова ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ RBL НА КАФЕДРЕ ОБЩЕЙ ФАРМАКОЛОГИИ

Кафедра общей фармакологии Карагандинского государственного медицинского университета (Караганда, Казахстан)

Для формирования навыка научных исследований у студентов на кафедре общей фармакологии разработаны несколько форм проведения RBL в рамках самостоятельной работы в виде проекта, резюме и эссе.

Структура выполняемого задания и требования к оформлению научно-исследовательских работ изложены в методических рекомендациях самостоятельной работы студентов. Разработаны оценочные листы самостоятельной работы студентов по написанию проекта, резюме, эссе и анкета обратной связи.

После подготовки научно-исследовательской работы студенты были проанкетированы в рамках обратной связи. Анкетирование показало заинтересованность и осознанное стремление студентов получить необходимый объем знаний по фармакологии.

Большая часть студентов справилась с поставленной задачей, но некоторые столкнулись с проблемой, обусловленной неумением кратко формулировать основные тезисы и обосновывать их, а также подводить итоги, обобщая проведенное исследование, у некоторых возникли трудности в правильном предоставлении

информации.

Таким образом, использование кБЬ при проведении самостоятельной работы студентов позволит развивать практические навыки и умения, активно использовать литературный обзор научной литературы при подготовке к занятиям по СРСП и СРС.

Ключевые слова: медицинское образование, научно-исследовательская работа, студент

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.