Научная статья на тему 'Бәсекеге қабілетті маман тұлғасын қалыптастырудағы жаңа оқу бағдарламаларының маңызы'

Бәсекеге қабілетті маман тұлғасын қалыптастырудағы жаңа оқу бағдарламаларының маңызы Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
67
13
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
НОВЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ / МОДУЛЬНО-КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД / ТЕХНОЛОГИЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ / ИННОВАЦИОННЫЕ ПРОЕКТЫ / NEW EDUCATIONAL PROGRAMS / MODULAR-COMPETENCE APPROACH / TECHNOLOGY OF CREDIT-MODULE TRAINING / INNOVATIVE PROJECT / ЖАңА ОқУ БАГДАРЛАМАЛАРЫ / МОДУЛЬДі-құ-ЗЫРЕТТі ТәСіЛ / КРЕДИТТіК-МО-ДУЛЬДіК ОқЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ / ИННОВАЦИЯЛЫқ ЖОБАЛАР

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Казиева Ү. Ж.

В данной статье рассматривается важность новых образовательных программ в формировании конкурнто-способной личности специалистов и эффективность инновационных проектов, которые реализуются в Коста-найском политехническом высшем колледже.Мақалада бәсекеге қабілетті маман тұлғасын қалып-тастырудағы жаңа оқу бағдарламаларының маңызы қа-растырылған және Қостанай жоғары политехникалық колледжінде жүзеге асырылып жатқан инновациялық жобалардың тиімділігі көрсетілген.This article is about the importance of new educational programs in the development of competitively-minded specialists and efficiency of the innovative projects implemented in Kostanay Polytechnic High College.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «Бәсекеге қабілетті маман тұлғасын қалыптастырудағы жаңа оқу бағдарламаларының маңызы»

ш

Педагогическая наука и практика

ЕЖ Казиева,

«К^останай жогары политехникалыц колледжi» КМК,К, /ян¡м мецгерушШ

Heei32i евздер: Жаца оцу багдарламалары, модулъд1-цу-зыретпп тэсм, кредиттт-мо-дулъдт оцыту технологиясы, инновациялыц жобалар.

Ключевые слова: новые образовательные программы, модул ъ но-комп етент постный подход, технология кредит -но-модулъного обучения, инновационные проекты.

в;

Keywords: пем> educational

< programs, modular-competence О approach, technology of credit-

< module training, innovative pro-

o Ject-

3 о

о щ

ИГ о

рц

с

ш

А

X X

о

S

гг с m о

X X

БЭСЕКЕГЕ Е;АБ1ЛЕТТ1 МАМАН TYJIFACblH ЦАЛЫПТАСТЫРУДАГЫ ЖАЦА ОЦУ БАГДАРЛАМАЛАРЫНЫЦ МАЦЫЗЫ

Ацдатпа

Макал ада бэсекеге кабшетп маман тулгасын калып-тастырудагы жаца оку багдарламаларыныц манызы ка-растырылган жэне Костанай жогары политехникальщ колледжшде жузеге асырылып жаткан инновацияльщ жобалардьщ тшмдшп керсетшген.

Аннотация

В данной статье рассматривается важность новых образовательных программ в формировании конкурнто-способной личности специалистов и эффективность инновационных проектов, которые реализуются в Коста-найском политехническом высшем колледже.

Annotation

This article is about the importance of new educational programs in the development of competitively-minded specialists and efficiency of the innovative projects implemented in Kostanay Polytechnic High College.

XXI гасырда болашак мамандарды даярлау, олардыц кэаби бешмделуш калыптастыру мэселелер1 - кезек кут-■прмейтш езекп когамталабы. Бупнп жаИандану дэу1рш-де жастардыц жацару урдютер1мен уйлес1мд1 OMip суре 6myi уипн терец жэне жан-жакты бшм алуы мацызды факторга айналып отыр. Осы орайда, 6ipa3 жылдар на-зардан тыс калып, бупндер1 кайта колга алына бастаган кэа nTi к жэне техникальщ бшм беру i ci Hi н мацызы арту-да. витке Hi iniKi ецбек нарыгы техникальщ жэне кэаппк 6miMi бар ез кадрларымызбен камтамасыз етуд1 талап ете бастады.

Кэс1пт1к орта арнаулы бшм ордаларында кэаби ше-берлшн шыцдаган жастар, ел1м1здщ кэсшорындарын 6iл! KTi орта буын мамандармен тольщтыра алары сезс1з. Соцгы кездер1 республикада осындай оку орындары ке-бешп, заман талабын канагаттандыруга ат салысуда.

Б1здщ ел1м1зде ТжКБ-мен камту дамыган елдердщ керсетюштершен айтарльщтай темен. Хальщтыц 22 %-ы гана ТжКБ-ны беделд1 деп санайды. Ал Еуроодак елдершде жумысшы K9ci6iH алу хальщтыц 71 %-ы ymiH жагымды имиджге ие. Бул - камту, жумыска орнала-стыру, ецбекакы мелшер1 жэне хальщтыц ой-пшршщ керсетюштерг Сонымен катар Казакстандагы ТжКБ-га жумсалатын шыгыстар элемнщ дамыган елдершщ кер-сетюштершен 2,5-3 есеге темен. Колледж тулектер1 ком-

^^^^^^^^^^^^^^^^ Педагогическая пьютерлж жобалау дагдыларын, курдел1 дэ-некерлеу конструкцияларымен жумыс ¡стеуш, техникальщ агылшын тшн игермеген, сон-дьщтан жыл сайын 25-30 мьщ шетелдш мсу мыске р тартылады. Мамандарды даярлау сапа-сын растайтын колледждердщ керсетюштер1 темен, олардьщ 16 %-ы гана улттык аккредит-теуден еткен. Салальщ кауымдастыктар база-сында ТжКБ студенттершщ бшктшгш тэу-елаз сертификаттау тет1ктер1 эз1рленбеген. Тулектердщ кэаби даярльщ децгешнщ сер-тификаттарын бизнес-когамдастык мойында-майды [1]. 2011 жылдан бастап Казакстанда техникальщ жэне кэаби бшм беруд1 кайта курылымдау бойынша жумыстар жумыстар журпзше бастады. Казакстан ТМД елдершщ алгашкысы болып ТжКБ жуйесшщ бшм беру кызметш к;айта форматтады. Бул кадрларды даярлауга техникальщ багыт беруге мумкш-д1к бердк Осылайша ТжКБ бшктшктершщ сабактастыгы камтамасыз етшд1. Колледж студенттер1 б1р оку орны шенбершде б1рнеше колданбалы бшктшктерд1 алу мумкшдшне ие болды. Б1ршип жумысшы мамандыгын те-пн алу заннамалык денгейде бектлд1.

ТжКБ бшм беру багдарламаларыньщ мазмунын жанартуда жана тэсшдер эз1рленш жатыр. Казакстан Турин процесшщ каты-сушысы болды. Бул ТжКБ жуйесш дамыту-дьщ накты кадамдарын эз1рлеуге мумющцк бередь

Казакстан Республикасында бшм беруд1 дамытудьщ 2016-2019 жылдарга арналган мемлекетпк багдарамасы елдщ индустри-яльщ-инновацияльщ даму сураныстарын есепке ала отырып, ТжКБ мазмунын жанар-ту женшдеп алдыга койылган мшдеттерге кол жетюзудщ непзп багыттары мен жол-дарын айкындайды: «...ТжКБ МБС икемдш-п орта бшмнен кешн ТжКБ уйымдарына оку-жумыс жоспарларын жумыс беруиинщ талаптарына сэйкес езгертуге, модульд1, кре-дитпк, дуалды окытуды енпзуге мумющцк бередЬ> [2].

Осыган орай, бупнп танда техникальщ жэне кэа гт к бшм берудщ мазмунын ел1м1здщ индустрияльщ-инновацияльщ даму сураныстарына байланысты жанарту кажет-тшп туындап отыр. Кэаппк стандарттардьщ непзшде ТжКБ-ньщ бшм беру багдарлама-лары кайта каралып, жанартылып жатыр.

аука и практика ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Аталган бшм беру багдарламаларын енпзу маманды даярлаудьщ езшдж багытын жа-сауга жэне оньщ енбек нарыгындагы кэаби кузыреттшгш арттыруга мумющцк бередь ТжКБ жуйесш кредиттш-модульдш окыту технологиясына кезец-кезещмен копиру жу-зеге асырылмакшы, бул ТжКБ, орта бшмнен кешнп жэне жогары бшм беру денгейлерш интеграциялауга мумющцк бередк

Бшмге непзделген экономика мен когам, оны ем1р бойы оку - бэсекелеспкке кабшет-тшк проблемаларын шешудщ жэне жана технологияларды колданудьщ, элеуметпк б1рл1кп жаксартудьщ, тен мумющцктер мен ем1р сапасын жаксартудьщ тэсш болуы тшс.

Экономикальщ дамудьщ жана шарттары аркылы усынылып отырган проблемаларды шешуге кажетп адекватты тужырымдама-лар мен тэсшдерд1 ¡здеу журпзшп жатыр - ТжКБ барльщ компоненттерш жангыр-ту, ен алдымен, окыту стандарттарыньщ, оку жоспарлары мен багдарламаларыньщ жангыртылуы.

Сонгы жылдары осы компоненттер жумыс берушшердщ тарапынан сын объекта болып отыргандыгы белгш, олар дамушы экономиканьщ жана сураныстары мен енбек нарыгыньщ кажеттшктерш ескермейтш колданыстагы оку жоспарлары мен багдарламаларыньщ шенбершде ТжКБ жуйеамен даярланган жумыскерлер мен мамандарды жумыска алу га мэжбур.

ТжКБ мазмуныньщ заманауи кушн тал- ^ дау непзшде осы саланьщ мынадай озекп 5 проблемалары болшш керсетуге болады:

• оку акпаратыньщ басым белтнщ < есюрген сипаты;

• окыту журпзшетш оку жоспарлары мен ^

багдарламаларында енбек нарыгыньщ ка- о ... ... — жеттшпсгерш жеткш1кт1 турде керсетпеу;

• ТжКБ оку орындарында кэаби да- 2 яльщтьщ накты денгейшщ жумыс беруиинщ мамандьщ бшктшгше коятын талаптарына ^ сэйкесаздш;

• кэаби бшм беру багдарламаларын 5 жана мамандьщтарга салыстырмалы турде < тез жэне унемд1 турде кайта багдарлауга О муминд1к беретш сапалы оку-эд1стемел1к I кешеншн болмауы.

Аталган проблемаларды жэне ТжКБ

мазмунды компонент! нщ 61 ркатар жанару проблемаларын шешу оку багдарламаларын курудын модульд1 принцип! н журпзу жагдайында мумкш болады, ол бшм беру процесш икемд! турде куруга мумющцк беред1 жэне окушылардьщ кажеттшктерш, енбек нарыгыньщ озгерютерш уакытылы жэне дэл есепке алуга мумющцк бередь

Модул ьд1 багдарламаларды эз1рлеу жэне практикальщ ¡ске асыру кэаби окыту мазму-ныньщ курылымын езгертуге, оньщ нэти-желершщ турлер! мен бакылау эдютерш жетшд!руге мумкшдш береди ол нэтиже-сшде каз1рп заман экономикасыньщ талап-тарын кабылдап, оларга сай болуга дайын орта буын мамандары мен кызметкерлерд! н кэаби кузыретшщ саиасын арттырады.

Кэаби стандарттардьщ непзшде ТжКБ бшм беру багдарламалары кайта каралыи жэне жанартылыи жатыр. Бул бшм беру багдарламаларын енпзу мамандарды даяр-лау жэне олардьщ кэаби кузыретш енбек нарыгында арттырудьщ жеке траекториясы мумкшдшн беред1, ТжКБ кредитак-мо-дульд1 окыту технологиясына кезендж оту жуйесш камтамасыз етед1, бул ТжКБ дец-гейлерш, орта бшм мен жогары бшмнен кешн б1р1кпруд1 бередк

Модул ьд1 окыту технологиясыньщ теоре-тиктер1 мен практиктершщ пшр1 бойынша, оку жосиарларын куруга деген калыпта-скан дэстурл! тэсш студенттердщ белгш бф максатка багытталган касиеттер1мен жэне § белплер1мен (кэабщц коса алганда) байла-^ нысты мшдеттерд! тольщ келемде шешуге 3 мумкшдш бермейтш акпараттьщ-танымдык

< иринциике непзделген.

Коитеген дэстурл! оку багдарламалары

3 мен окульщтары уиин теорияльщ жэне

У накты материалдардьщ артьщ болуы, кош ■ „ „ ■ =г салкы мэселелердщ артьщ егжеи-тегжеил1

2 бершу!, багыттаушы дамытудьщ элаздш

ш тэн, себеб! озшдш жумыстарга арналган

:£ коитеген мэселелер мен тапсырмалар репро-

^ дуктивт! сииатта болады.

Мундай оку багдарламаларыньщ шец-

< бершде окушылардьщ оку кызметшщ О ерекшелштерш есеретшдей оку пэндершщ Е мазмунын децгейш дифференциялау мумкшдш козделмеген.

Дэстурл! окыту багдарламасында мак-

аука и практика ^

саттар кобшесе комескшенш калыитасады жэне ресми турде айтылады, багдарламальщ материалдьщ мазмунымен алмастырылады, не болмаса окытушыньщ кызметшщ мак-саттары - бул жэне баска да кемшшктер курылымды багдарламаларга деген баска тэсшдерд! ¡здеуге непз болды, олар студенттердщ белгш 61 р санаттары уипн жэне ар-найы максаттарга арналган накты оку материалы мен кажет материалдьщ ¡ржтелуше жэне жиынтьщталуына кобшесе еркшдш пен икемдшк бередь

Окытуга деген модульд! тэсш дэстурл! окыту мазмуныньщ максаттары мен студенттердщ танымдьщ кызметш баскару тэсш-дерш озгертуд! болжайды.

Модульд! окыту мен дэстурл! бшм беру жуйесшщ кагидатты ерекшелштер! келеа болып табылады:

• бшм беру мазмуны аякталгаи жэне ав-тономды оку кешендер! туршде - акпараттар баню жэне оны менгеру нускаулыгы болып табылатын модульдер болып табылады;

• бшм беру процесшде педагог пен сту-денттщ белсещц озара карым-катынасы модульдер аркылы студенттердщ сабактарга алдынаажеке дайындалуымен жэне осы да-ярлау децгешнщ педагог тарапыиаи камтамасыз етшедц

• модул ьд1 окытудьщ мэш педагог пен окушылардьщ арасындагы паритета, субъект!-субъектш карым-катынастардьщ сакта-луын болжайды;

• накты оку-танымдьщ жэне кэаби максаттарга кол жетюзу уиин б!р модуль-д1 багдарламада турл1 пэндер бойынша мо-дульдерд! 61 р! кт1 ру (интеграция) мумкш.

Окыту багдарламаларын эз1рлеу непзше модульд! тэсш салынган, мунда эрб1р модуль белгш б1р кэаби кузырета немесе кузы-реттер тобын калыптастыруга багытталган жеке дара б1рлшке катысты болады.

Модуль маманныц кузыретш калыпта-стыратын студенттердщ бшм1 мен бшгш бакылауды колдайтын бшм беру багдарла-масыныц корытынды б!рлш ретшде кабыл-данады.

Бупнп куш Костанай жогары политех-никальщ колледжшщ ужымы мамандарды даярлау тшмдшгш арттыру, ел1м1здщ инно-вацияльщ экономикасына сэйкес келетш ма-

^^^^^^^^^^^^^^^^ Педагогическая мандарды дайындаудьщ инновацияльщ мо-делш енпзу сиящы максаттар койып отыр. Колледж кабыргысында студенттер непзп 9 мамандьщ, 10 бшктшк бойынша бшм алуда. Соньщ ¡шшде 7 мамандьщ бойынша студенттер казак; тшнде бшм алады. Костанай по-литехникальщ колледж! - б1рнеше жобаларды жузеге асырып отырган инновацияльщ бшм беру мекемеск Атап айтканда: дуалды окыту жуйеа бойынша бшм беру; жогары техникальщ мектеп багдарламасын енпзу; институ-ционалды дамыту жоспары бойынша жумыс жасау;«Кэсшкор» Холдинпшц сержтес-кол-леджп ретшде жаца бшм беру багдарламала-ры бойынша окыту; хальщаральщ ынтымакта-стьщты кецейту. Осы максатта колледжде Консультацияльщ кецес курылыи, оныц курамына облыстыц кэа порындарынын жетекип мамандары, тэж1рибел1 жэне жогары бшкп мамандары ендг Консультацияльщ кецестщ непзп максаты тулектердщ бэсекеге кабшетп л ¡пн арттыру, накты кэсшорынныц кажеттшгш есепке ала отырып оку уРД'с'н сапалы мазмунмен толтыру. Консультацияльщ кецестщ отырыстарында келеа мэселелер талкыланды:

• эксперименталды багдарламалар аясын-дагы оку урдюшщ траекториясы;

• жумыс беруиилердщ талаитарын ескере отырып, кэаби кузыреттш ктерд1 калыпта-стыру;

• оку жоспарлары мен тэж1рибе кестесш сэйкестещцру;

• кэсшорынныц кажеттшгш ескере отырып, ещцрютш тэж1рибе багдарламаларын жасау;

• зертханальщ жабдьщтарды сатып алу;

• эксперименталдьщ багдарламалар ая-сында окытуды жетшд1ру;

• модульды багдарламаларды эз1рлеу жэне енпзу жэне т.б.

Дуалды окыту жуйесшщ басты максаты -бэсекеге тусе алатын мамандыгы бар, кэабш накты тацдаган, жумыска орналаса алатын жэне езшщ кэаби бшмш жогарылатуга умтылган жас тулганы еару болып табылады. Дуалды окыту жуйесшщ мшдеть колледжд1 бтрген жас маман кэаби жуйедеп оган бел-пленген жердеп жумысыныц ешмд1 болуы болашак маманныц кэаби эрекетше тольщ даярлыгын калыптастырады. [3, 105 б.]

аука и практика ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ka3Ípri кезде Казакстан Республикасында дуалды окыту технологиясыныц элементтерш енпзу багытындагы жумыстар журпзшп, на-сихатталуда. 2015-2016 оку жылынан бастап колледжде 5 мамандьщ бойынша дуалдьщ окыту жуйесшщ элементтер1 жузеге асы-рылуда.

Сонымен катар жогары колледжа mí зде кэаби стандарттардыц талаптарына сэйкес мо-дульдькузыретп тэсшге непзделген жаца-лары бшм беру багдарламалары эз1рлещц, оныц непз1не практикальщ-багдарльщ кыз-мет салынган.

Ka3Ípri тацда жан-жакты маман даярлау олардыц элеуметпк, кэс1пт1к, езд1к жумыс жасай алу кабшеттерш дамытумен белпле-недг Ce6e6i, элеуметпк сала экономикасын дамыту осы болашак мамандардан темендеп-дей шарттардыц орындалуын талап етедг

• жуйел1 ойлауды;

• кукыктык-акпараттык мэдениетп;

• кэсшкерлш мэдениетп;

• ©3ÍH-03Í тануды;

• баскаларга усынуды;

• ез кызмет1н бшмд1 талдауды;

• жаца бшмдц

• нано технологияларды мецгерудц

• кейб1р енд1р1ст1к жагдайларда ез безмен дурыс шеипм кабылдауды;

• бэсекелестшт1 жэне eivrip талаптарына сай кызмет етудц

• эр ¡ске жауапкершшкпен карауды;

• нэтижеге багытталган ¡стерд1 жасауды.

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.

Бшм берудщ инновацияльщ жобала- ?

ры бшм беру жуйесш модернизациялау J уиин жаца кр итер и йл ер д i н, устанымдар мен S эдю-тэсшдердщ калыптасуына эсер1н тип- < зед1, оныц уйлеамд1 дамуын камтамасыз crin g отырады. з

Костанай облысын индустриалдандыру ^ картасына енген кэа порындармен байланы- В сты кецейту бойынша жуйел1 турде жумыс 2 жасалып отырады. Атап айтканда, «Иволга» ЖШС, «Костанай ункомбинаты» А К, «Баян ^ Сулу» А К, «Иволга Грэйн» ЖШС, «Arpo- g маш Холдинг» АК, «СарыаркаАвтоПром» í ЖШС жэне Казакстаннын баска да ipi тауар < ещцруиплер1мен оларга максатты турде ма- О мандарды дайындау уиин кел1амдер жасал- т. ды. Ецбек нарыгыныц кажеттшгше талдау ~ жасалып, 2020 жылга дешн кэсшорындар мен

ш

Педагогическая наука и практика

х

<

m О

го

из О

3 о О ш ИГ О о. С ш 3 X X

о

S

X

<

оа О X X

олардьщ к;ажеттш1ктер1 зерделенд1.

Сондьщтан да сураныска ие емес маман-дьщтарды жауып, жана куз!реттшктерге ие мамандьщтарды ашу кажеттшг! туындайды. Кэа порындардын суранысы бойынша 2 жана мамандьщ ашылып, тшсп келюм жасалды: «Машина жасау технологиясы» («Агромаш Холдинг» А К, «СарыаркаАвтоПром» ЖШС) жэне «Карамель дайындаушы» (Баян Сулу»

АК).

Кадрларды максатты дайындау ущ1н бул жумыс калыптаскан сер1ктеспк тэж!рибесшщ непзшде, жана даму перспективалары мен ешрлж енбек нарыгыньщ кажеттшгшщ непзшде журпзшед! жэне «Нурлы жол» багдар-ламасын жузеге асыру аясында жалгасын та-бады.

«Нурлы Жол» багдарламасын, Президентши «100 накты кадам» ¥лт жосиарын, со-нымен катар 2015-2019 жылдарга арналган Мемлекетпк индустриалды-инновацияльщ даму багдарламасын жузеге асыру аясында Костанай облысыньщ ен уздш колледж! деи танылды жэне ел1м!здщ кажеттшг! не саиалы мамандар дайындау мэселесш тшмд1 шешу максатында «Кэсшкор Холдинг!» ¥АК серш-тес-колледжп ретшде тандалыи алынды. Осы ынтымактастьщ шенбершде «Кэсшкор» Холдинг! дайындаган эксиерименталды бшм багдарламаларыньщ непзшде бшм беретш ек1 мамандак тандалыи алынды: 0902000 «Электрмен камтамасыз ету» жэне 1216000 «Элеватор, ун тартатын, жармальщ жэне курама жем ещцрюЬ). Холдинг усынган оку багдарламалары шетелдш эр!итестер!м!збен б!р1гш, хальщаральщ децгейдеп стандарттар непзшде тузшен. Соны элеуметпк сер!кте-стер!м!здщ талаптарына бешмдеп, сураны-старга сай кэаби мамандар даярлап шьщтьщ. Бул жердеп басты ерекшелж - бурын жумыс беруин озше кажетп мамандарды окуын бтрген сон тандап алса, мунда элеуметпк сер!ктестер!м1з та-лапкерлер студент атанган-нан бастап, «мынау-мынау б!здщ мамандары-мыз» деп иемдешп, б!ршии жылдан бастап-ак оларды оздер1 кадагалайтын болады. Ойткеш, олар жумыс берушшердщ кэс!порындарында ощцрюпк !с-тэж!рибеден етед1.

«Кэс!пкор» Холдинпмен б1рлесе эрекет етудщ нэтижес!нде колледж басшы-лыгы, окытушылар, ощцрюпк окыту шеберлер!

кэаби-техникальщ жэне жогары бшм беру жуйесше сай оку багдарламаларыньщ жана принциптер! мен эд!стемелер! бойынша 6iл! к-тшк курстарынан oni Германияда, Белорус-сияда, Астанада б!л!кт!л!ктер!н жогарылатты. Жалпы, жогары корсетк!штерге непзделген окытушы-кадрларды даярлау талаптары ин-новацияльщ орлеуге жасалган кадам болып табылады. Оньщ езге курстардан ерекшелш формасында гана емес, манызы тыцдаушы-ларды жекелеген багдарламалармен жумыс жасауга, оз бепмен бшм алуга бешмдейтш-дшнде. Бул кэаби-техникальщ жэне жогары бшм беру жуйесшщ непзш тусшуге, уйре-нуге жэне Казакстан колледждершде кэа-би бшм беру мекемелершщ тэж!рибелерш енд!руд1 талкылауга, инновация тэсшдерш мецгеруге, енпзуге, дэрю эдютерш игеруге комектесед! [4, 45 б.].

Бупнп тацда хальщаральщ интеграция жагдайында маманныц тек кана ílljkí ец-бек нарыгында гана емес, элемдш ецбек на-рыгында да бэсекеге кабшетп болу KepeicririH ескеру кажет. Корыта келгенде, О. Бальзак-тыц «¥дайы ецбек ету - онердщ де, ом!рдщ де зацы» дегешндей, окытушылардыц жеке жэне шыгармашыльщ потенциалын дамыту оларды унем1 ¡зденуге м!ндеттейд!.

ЭДЕБИЕТ

1 .Казакстан Республикасында бшм беруд1 жэне гылымды дамытудыц 2016-2019 жылдарга арналган мемлекетпк багдарламасы. Казакстан Республикасы Преидентшщ 2016 жылгы 1 наурыздагы № 205 Жарлыгы.

2.Казакстан Республикасын индустриал-дьщ-инновацияльщ дамытудыц 2015-2019 жылдарга арналган мемлекетпк багдарламасы. Казакстан Республикасы Ykímctíhíh 2014 жылгы 9 маусымдагы № 627 Каулысы.

3.Альжанов М.К., Кузембаев Б.,Шаяхме-тов Б.К., Атамбаев Ж.Н.,/Дуалды бшм беру-д1 енпзу шарттары туралы./ Альжанов М.К., Кузембаев Б.,Шаяхметов Б.К., Атамбаев Ж.Н. Алматы- 2013.-105 б.

4.Бер1беков ЬуЬу, Далабаев ЖД. /«Кэ-cinKop» холдинг! КЕАК жаца бшм беру багдарламаларын эз1рлеу жэне енпзу/Эдюте-мелш курал.- Астана: «Кэсшкор» холдинг! КЕАК, 2015.-45 б.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.