Научная статья на тему 'Қашықтан оқыту ісшаралары мұғалімдердің өздігінен білім алу уәждігін арттыру құралы ретінде'

Қашықтан оқыту ісшаралары мұғалімдердің өздігінен білім алу уәждігін арттыру құралы ретінде Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
175
17
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
қАШЫЦТАН ОЦЫТУ ФОРМАЛАРЫ / ТЕХНОЛОГИЯ / ЦАШЫЦТАН ОЦЫТУ ЖүЙЕСі / КәСіБИ ЦұЗЫРЕТ-ТіЛіК / БіЛіКТіЛіКТі АРТТЫРУ / ТәЖіРИБЕ АЛМАСУ / ДИСТАНЦИОННЫЕ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ / СИСТЕМА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ / ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕТНОСТЬ / ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ / ОБМЕН ОПЫТОМ / DISTANCE LEARNING / TECHNOLOGY / SYSTEM OF DISTANCE LEARNING / PROFESSIONAL COMPETENCE / PROFESSIONAL DEVELOPMENT / SHARING EXPERIENCE

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Кожаниязова А.Е.

Статья посвящена актуальной проблеме современного образования дистанционному обучению. В статье приведены доказательства об эффективности дистанционных форм обучения, показаны отличия дистанционного обучения от традиционного.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «Қашықтан оқыту ісшаралары мұғалімдердің өздігінен білім алу уәждігін арттыру құралы ретінде»



А.Е. Кожаниязова,

«Орлеу» БА¥0» А К, филиалы Крстанай облысы бойынша ПК, БАИ ага оцытушысы

Неггзг'! евздер: цашыцтан оцыту формалары, технология, цашыцтан оцыту жуйеа, кэаби цузырет-тшк, бшктшктл арттыру, тэ.жчрибе алмасу.

Ключевые слова: дистанционные формы обучения, технология, система дистан-к; ционного обучения, профес-Е сионалъная компететностъ, g повышение квалификации, обмен опытом.

0-, US

Keywords: distance lear-ö ning, technology, system of ш distance learning, professional g competence, professional de-^ velopment, sharing experience.

x x о s rr с m О X X

ЦАШЬЩТАН ОЦЫТУ 1СШАРАЛАРЫ

М¥ГАЛ1МДЕРДЩ ЭЗД1Г1НЕН Б1Л1М АЛУ

УЭЖД1Г1Н АРТТЫРУ ЦУРАЛЫ РЕТТНДЕ

Ацдатпа

Макала заманауи бМм берудщ озеки мэселе-лерше, ягни цашыцтан оцыту формаларына арна-лады. Кашыктан оцыту формаларынын, ттмдт-ri туралы дэлелдер келпршш, цашыцтан оцыту формасыныц дэстурл1 оцыту формасынан айыр-машылыгы корсетшген.

Аннотация

Статья посвящена актуальной проблеме современного образования - дистанционному обучению. В статье приведены доказательства об эффективности дистанционных форм обучения, показаны отличия дистанционного обучения от традиционного.

Annotation

The article is about a current problem of modern education - distance learning. The evidence on distance learning efficiency is presented in the article, the differences between distance learning and traditional one are shown.

Ьуогамныц дамуына байланысты мугал1мнщ 6miivmepi де жацарып, толыцтырылып отыруы керек, ce6e6i цогамныц экономикалыц дамуына байланысты жас урпакты э л еу м етте н д iрудi н, жаца талаптары туындап отырады [1].

Сондыцтан эр мугал1мнщ кэаби жеплушщ Heri3ri факторларыныц 6ipi болып оныц ездт-нен бтм алуы царастырылады. ЭздЫнен бтм алу - мугал1мнщ тулгалыц есушщ Heri3i. Ka3ipri кездеп уздшс1з биим беру мэселес1 де адамныц 6ip алган oijiiiviiivieH цанагаттанбай, оны зама-нына сай толыцтырып, жацартып отыруын кез-дейдг Адам бипммен тек 6ip оцу мекемеинде гана царуланбайды, oiлi ivi - улкен цундылык, оны GMip бойы толыцтырып отыру цажет. Егер адам бшмш yHeMi толыцтырып, жацартып отырмаса, ол кэаби ic-эрекетке де жарамсыз болып цалады [2].

ОздЫнен биим алу м1ндеттер1 - оздь пнен 61 л 1 м алу максатына жету бойын-ша кадамдар. ОздЫнен бипм алу макса-ты - кен,, ездогшен биим алу такырыбын ашатын болуы кажет [3]. ОздЫнен биим алудын, максаттары келесщегщей болуы мумкш:

• ез кэшби кузыретплЫн арттыру;

• жаца педагогикальщ технологиялар-ды зерттеу жэне енпзу;

• жаца окыту формалары, эдштер1 мен амалдарын зерттеу жэне енпзу;

• белгш б1р салада тэжчрибе белшу.

ОздЫнен бЫм алудын, алуан тур-

лер1 бар, олар - биим беру уйымдары, бткттки арттыру курстары, доцгелек устелдер, кашыктан отшзетш ю-шара-лар.

«Эрлеу» БА¥0» АК филиалы Коста-най облысы бойынша педагогикальщ кызметкерлердщ бинктшЫн арттыру институты Астананыц 20-жылдыгы-на арналган «Мэцгтк ел» патриоттык акисл шецбер1нде «Кас кагым сэт, сен маган кымбатсьщ!» Арт-жобасын ет-к1здг Жобаныц катысушылары облы-стыц жалпы 61 л 1 м берета н мектептердщ технология мугал1мдер1 болды.

1сшара дарынды да талантты технология пэншщ мугагпмдерш аныктау жэне колдау, педагогикальщ кызметкерлердщ кэс1би дамуын, олардыц эдь стемелш шеберлЫн, зерттеу кызметь не деген кажетттктерш ынталандыру максатында отюзшдг Бул юшараньщ шецбершде мугагнмдер технология са-багында эр турл1 буйымдарды жасау техникаларымен болюш, тэжчрибе ал-масты. Олардын, тэж1рибес1 облыстык децгейде жинакталды.

«Рухани жащыру» багдарлама-сын жузеге асыру шецбер1нде жалпы бипм беретш мектептердщ география мугагпмдер1 мен окушыларга арналган

экологиялык такырыптагы «Казахстан балалары шектеушз элемде» байкауын отюздг

1сшара балалар мен балалардыц эко-логиялыкмацыздыбастамаларын жузеге асыру мен айналысатын мугагнмдердщ мумк1щцктер1 жэне шыгармашылык элеуетш корсету максатында етьазшдк

Байкауга туган олкенщ экологиялык такырыбына катысты бейнероликтер, туган олкешн, экологиясы туралы доку-менталды фильмдер, элеуметпк-экологиялык жарнамалар усынылды. Байкау-лык жумыстар идеяны жузеге асырудыц ерекшелЫ; сюжеттл жузеге асырудын, б1регейлЫ; шыгармашылык амал бойынша багаланды.

1сшараны отюзу шецбер1нде му-гагпмдер мен балалардын, зияткерлш жэне шыгармашылык элеуетш дамыту уппн жагдай жасау; коршаган ортаны коргау саласында азаматтардыц бел-сещц устанымын калыптастыру; туган олкешн, экологиялык мэселелерш шешу жолдарын ¡здеуге катыстыру; оскелец урпакты жасампаздык жэне жагымды кызметке тарту уппн жагдай жасалды.

Сонымен катар казак жэне орыс тш-дершде окытатын мектептердщ казак 2 тип мугагнмдерше арналган «Бтм беру ^ мазмунын жацарту жагдайында казак о тип сабактарында кузыреттМки амал- < ды колдану» Облыстык стратегиялык о сессиясын отюздг

Облыстык стратегиялык сессияныц и максаты билм беру мазмунын жацар- о

ту жагдайында облыстыц жалпы бтм = • • =

беретлн мектептерде казак тип сабакта- -а

рында кузыретттки амалды уйымда- ^

стыру мен жузеге асыру бойынша 5. тэжчрибе алмасу болып табылды.

Сессия жумысыныц барысында мек- §

теп окушыларынын, ком му н и кати вт1 к =

Соло)

кузыретттктерш арттыру жолдары, мэтшмен жумыс жасауда белсецщ эдь стерд1 колдану, сын тургысынан ойлау аркылы зерттеу дагдыларын дамыту, казак тЫ сабактарында АКТ колдану бойынша сурактар карастырылды жэне тал кы ланды.

Сессия жумысынын, нэтижеа бойынша окушылардьщ казак тМ сабакта-рындагы жемют1 дербес оку кызметше дайындыгын цалыптастыру бойынша стратегиялык шеппмдер эз1рлецщ.

Бтм беру мазмунын жацарту жагдайында мектептердщ казак тт мугагим-дершц кэс1би кызметл шецбер1ндеп пэн бойынша бтмдерш, юкерлштер! мен дагдыларын, мэселелерд1 шешу тэж1рибесш тексеру, биим беру мазмунын жацарту жагдайында жумыс жасау уппн кэшби кузыретттктерш арттыру арттыру мацсатында казак тт мугагим-дер1 уппн кашыктык олимпиада етмзш-дг Оган 200-ден артык педагог катысты. Одан кутшетш нэтиже педагогтарды озш-оз1 кэшби дамыту жэне озш-оз1 жетпццруге уэждеу; казак тип мугагим-дерш оз жумысыныц тшмдтгш артты-

руга ынталандыру; мугагимнщ озш-оз1 жузеге асыру га кемектесу упин жагдай жасау; педагогтардыц зияткерлж жэне шыгармашылык кабшеттерш озектеу болып табылады.

Мше, каз1рп акпараттык когамда мугал1м кашыктан окыту юшаралары аркылы оздЫнен бтмш жетшдорш отыруы аркылы бэсекеге кабшети, ер-юн жан-жакты дамыган тулга бола алады. ЭздЫнен биим алу процесшщ кунды жактарыныц б1р1 репнде тулга-ныц жеке танымдык белсецщ ю-эрекет-пен шугылдануын атауга болады. Бул процесте адам максат-м1ндеттерд1 оз1 аныктайды, оз1 бтм алу куралдарын \з-дест1ред1, езш-ез1 бтмге жетелецщ.

ЭДЕБИЕТ

1.Станкин М.И.. Психология общения: курс лекций. М. - 2000. - 304 б.

2.Введение в педагогическую деятельность. А.С.Роботова, Т.В.Леонтьева, и др. - М., 2000. - 208 б.

3.Айсмонтас Б. Б. Педагогическая психология: Схемы и тесты. -М., 2002,208 б.

5

X

<

т О

го

из О

3 о и ш ИГ

0 й. с ш 3

1 I О X

я

с

Ш

0 и

1

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.