Научная статья на тему '"Қалыпты физиология" пәні бойынша пәндік олимпиада өзіндік жұмыс түрі ретінде'

"Қалыпты физиология" пәні бойынша пәндік олимпиада өзіндік жұмыс түрі ретінде Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
0
0
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Похожие темы научных работ по наукам об образовании , автор научной работы — Калдыбаева А.Т., Нургалиева Р.Е.

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «"Қалыпты физиология" пәні бойынша пәндік олимпиада өзіндік жұмыс түрі ретінде»

"КАЛЫПТЫ ФИЗИОЛОГИЯ" П8Н1 БОЙЫНША П8НД1К ОЛИМПИАДА 0З1НД1К Ж¥МЫС TYPI РЕТ1НДЕ

Калдыбаева А.Т., Нургалиева Р.Е.

"Марат Оспанов атындагы Батыс Казахстан медицина университетi" КЕАК, Ацтебе, Казахстан Республикасы

aiman.kaldvbaveva.1962@mail.ru

Крециттк технология бойынша 6miM беру баэдарламасын игеруде б^м алушыларцыи eзiнцiк жумысын жанцанцыру ма^сатынца ауциториялыщ (байланыс) саfаттарцыи кYрт ^ыс^аруы жэне ез бетнше жумыс iстеуге бeлiнген саfаттарцыи улfаюы болfаны баршамызfа мэлiм. Мэселен, медицина саласында о^ытылатын "^алыпты физиология" пэн бойынша медицина, педиатрия, мецициналыщ-профилактикалыщ ю, цотамцыц ценсаулыщ са^тау жэне стоматология факультеттернце ез бетiнше жумыс ютеуге пэн саfаттарыныи жалпы санынын 50% - дан астамы бeлiнецi.

^алыпты физиология кафецрасынца eзiнцiк жумыс: о^ытушыньщ (ОСЭЖ) ба^ылауымен жYргiзiлетiн ауциториялыщ езшцш жумыс жэне мiнцеттi ауциторияцан тыс езшцш жумыстан (СЭЖ) турацы. ^алыпты физиология кафецрасы жылма-жыл цэстYP бойынша, ауциторияцан тыс езшцш жумыс ретнце олимпиацалар уйымцастырацы. Олимпиада eткiзуцегi басты ма^сат: ей алцымен, стуценттерцiи зияткерлк ^абтеттерн цамыту, ой-eрiстi кеиейтiп, абстракт^ жэне логикалыщ ойлауцы жа^сартып, шы^армашылыщ ^абтеттерш арттыру. 2023-2024 о^у жылында университет iшiлiк, факультет аралыщ олимпиаданы 3 тiлце eткiзу жоспарланцы жэне iрiктеудiн негiзгi критерийi бiрнеше кезеннен турцы. Олимпиацаfа емцеу (^аза^ жэне орыс топтары), педиатрия, эсери медицина, халыщаралыщ (аfылшын топтары) факультеттернщ 5 командасы ^атысты. Алfаш^ы кезеиге жоfары о^у мотивациясы бар, эдебиетпен ез бетнше жумыс iстей алатын жэне цэр^ер маманцыfын саналы тYрце тандаfан стуценттер iрiктелцi. Келесi кезеиге тесттеу ар^ылы 80 % жоfары балл жинаfан бiлiм алушылар eттi. Сонш кезеи 5 этаптан: 1 этап - Yй тапсырмасы (команцаfа ат ^ою, таныстыру, 3 мин), 2 этап - Блиц сура^тар (5 топ^а 5 сура^тан) 2 баллцан, 3 этап -Форматтыщ (ассоциациялыщ) есептер 5-10-15 баллцан, 4 этап -Жаэдайлыщ есептер (0-10 баллцан), 5 этап - Капитан аралыщ жарыстан турцы. Барлыщ этаптарца стуценттер езцернщ ацам аfзасыныи реттеушi процестердщ физиологиялыщ механизмцерi мен заидылыщтарын тYсiнцiруцегi шеберлiктерiн жоfары цеигейце кeрсетiп, мунцай интеллектуалды жарыс^а ^атысу стуценттерге ез б^мдерн, сонцай-а^ команцаца жумыс ютеу дабшетш керсетуге

Электронный научный журнал «Биология и интегративная медицина» спец выпуск S1 2024

мумк1нд1к беретнщ дэлелдедк Олимпиада жеи1мпаздары рубежд1к ба^ылау, тэж1рибел1к даэды сия^ты емтихан алды кезендерден босатылады.

1^аз1рп уа^ытта пэнд1к олимпиадаfа ^атысу уш1н 1р1ктеу критерийлер1не сэйкес келетн студенттер саныныи он жыл бурынш олимпиадалармен салыстырfанда б1ршама темендеу1 бай^алады. Осыfан орай ^ытай ел1нщ «Маfана айт - мен умытамын, маfан керсет - мен еамде са^таймын, мен1 ынталандыр - мен угамын» - деген ма^алыныи жас адамныи ^алыптасуы мен дамуында заманауи талаптардыи бар екенщ б1лд1ред1. Заманауи талаптарды орындауда, эр б1р болаша^ маманда кэс1би эдет^урыпты ^алыптастыруда бт1м берушнщ басты м1ндет1 - цотамдык ортада ^алыптас^ан заидылыщтарды са^тау.

Осылайша, ^алыпты физиология кафедрасы пэнд1к олимпиаданы етк1зу ар^ылы бастап^ы курс студенттерн о^ытуда болаша^ дэр1герд1и жеке басыныи ^алыптасуына айтарлыщтай эсер етет1н, олардыи эртурл1 мэселелерд1 шешу уш1н аппарат кездер1н ез бет1нше 1здеу жэне пайдалану ^абтетн дамытатын, б1л1м алушылардыи элеует1н ашуfа ыщпал етет1н, танымдыщ мотивацияны ашатын ^узыретт1л1к тэс1лд1 жузеге асырады, бул ез кег1нде дэр1гердщ болаша^ кэс1би ^ызмет1 уш1н ^алыпты физиология пэн1 бойынша б1л1мн1и маиыздылышн керсетед1.

СИСТЕМА ОЦЕНИВАНИЯ ИТОГОВЫХ ЗНАНИЙ СТУДЕНТОВ И ЕЕ ОПТИМИЗАЦИЯ НА ОСНОВЕ ИСКУССТВЕННОГО ИНТЕЛЛЕКТА ПРИ МОДУЛЬНОМ ОБУЧЕНИИ В КМУ

Мхитарян К.Э., Миндубаева Ф.А Евневич А.М, Риклефс В.П., Мухаметова Е.Л., Силищев Д.

НАО «Карагандинский медицинский университет», Казахстан,

Караганда

7554422@mail.ru

В связи с Глобальными вызовами современного мира встал вопрос улучшения системы оценивания итоговых знаний студентов при модульном обучении в Карагандинском медицинском университете (КМУ). До 2019 года утверждённой стандартной формой сдачи экзамена в КМУ было компьютерное тестирование с использованием вариантов тестов с одним правильным ответом.

С 2019 года была запущена компьютерная форма сдачи экзамена в виде письменного ответа с использованием клавиатуры компьютера. Для этого была разработана платформа session.qmu.kz.

Электронный научный журнал «Биология и интегративная медицина» спец выпуск Б1 2024

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.