"КАЛЫПТЫ ФИЗИОЛОГИЯ" П8Н1 БОЙЫНША П8НД1К ОЛИМПИАДА 0З1НД1К Ж¥МЫС TYPI РЕТ1НДЕ
Калдыбаева А.Т., Нургалиева Р.Е.
"Марат Оспанов атындагы Батыс Казахстан медицина университетi" КЕАК, Ацтебе, Казахстан Республикасы
aiman.kaldvbaveva.1962@mail.ru
Крециттк технология бойынша 6miM беру баэдарламасын игеруде б^м алушыларцыи eзiнцiк жумысын жанцанцыру ма^сатынца ауциториялыщ (байланыс) саfаттарцыи кYрт ^ыс^аруы жэне ез бетнше жумыс iстеуге бeлiнген саfаттарцыи улfаюы болfаны баршамызfа мэлiм. Мэселен, медицина саласында о^ытылатын "^алыпты физиология" пэн бойынша медицина, педиатрия, мецициналыщ-профилактикалыщ ю, цотамцыц ценсаулыщ са^тау жэне стоматология факультеттернце ез бетiнше жумыс ютеуге пэн саfаттарыныи жалпы санынын 50% - дан астамы бeлiнецi.
^алыпты физиология кафецрасынца eзiнцiк жумыс: о^ытушыньщ (ОСЭЖ) ба^ылауымен жYргiзiлетiн ауциториялыщ езшцш жумыс жэне мiнцеттi ауциторияцан тыс езшцш жумыстан (СЭЖ) турацы. ^алыпты физиология кафецрасы жылма-жыл цэстYP бойынша, ауциторияцан тыс езшцш жумыс ретнце олимпиацалар уйымцастырацы. Олимпиада eткiзуцегi басты ма^сат: ей алцымен, стуценттерцiи зияткерлк ^абтеттерн цамыту, ой-eрiстi кеиейтiп, абстракт^ жэне логикалыщ ойлауцы жа^сартып, шы^армашылыщ ^абтеттерш арттыру. 2023-2024 о^у жылында университет iшiлiк, факультет аралыщ олимпиаданы 3 тiлце eткiзу жоспарланцы жэне iрiктеудiн негiзгi критерийi бiрнеше кезеннен турцы. Олимпиацаfа емцеу (^аза^ жэне орыс топтары), педиатрия, эсери медицина, халыщаралыщ (аfылшын топтары) факультеттернщ 5 командасы ^атысты. Алfаш^ы кезеиге жоfары о^у мотивациясы бар, эдебиетпен ез бетнше жумыс iстей алатын жэне цэр^ер маманцыfын саналы тYрце тандаfан стуценттер iрiктелцi. Келесi кезеиге тесттеу ар^ылы 80 % жоfары балл жинаfан бiлiм алушылар eттi. Сонш кезеи 5 этаптан: 1 этап - Yй тапсырмасы (команцаfа ат ^ою, таныстыру, 3 мин), 2 этап - Блиц сура^тар (5 топ^а 5 сура^тан) 2 баллцан, 3 этап -Форматтыщ (ассоциациялыщ) есептер 5-10-15 баллцан, 4 этап -Жаэдайлыщ есептер (0-10 баллцан), 5 этап - Капитан аралыщ жарыстан турцы. Барлыщ этаптарца стуценттер езцернщ ацам аfзасыныи реттеушi процестердщ физиологиялыщ механизмцерi мен заидылыщтарын тYсiнцiруцегi шеберлiктерiн жоfары цеигейце кeрсетiп, мунцай интеллектуалды жарыс^а ^атысу стуценттерге ез б^мдерн, сонцай-а^ команцаца жумыс ютеу дабшетш керсетуге
Электронный научный журнал «Биология и интегративная медицина» спец выпуск S1 2024
мумк1нд1к беретнщ дэлелдедк Олимпиада жеи1мпаздары рубежд1к ба^ылау, тэж1рибел1к даэды сия^ты емтихан алды кезендерден босатылады.
1^аз1рп уа^ытта пэнд1к олимпиадаfа ^атысу уш1н 1р1ктеу критерийлер1не сэйкес келетн студенттер саныныи он жыл бурынш олимпиадалармен салыстырfанда б1ршама темендеу1 бай^алады. Осыfан орай ^ытай ел1нщ «Маfана айт - мен умытамын, маfан керсет - мен еамде са^таймын, мен1 ынталандыр - мен угамын» - деген ма^алыныи жас адамныи ^алыптасуы мен дамуында заманауи талаптардыи бар екенщ б1лд1ред1. Заманауи талаптарды орындауда, эр б1р болаша^ маманда кэс1би эдет^урыпты ^алыптастыруда бт1м берушнщ басты м1ндет1 - цотамдык ортада ^алыптас^ан заидылыщтарды са^тау.
Осылайша, ^алыпты физиология кафедрасы пэнд1к олимпиаданы етк1зу ар^ылы бастап^ы курс студенттерн о^ытуда болаша^ дэр1герд1и жеке басыныи ^алыптасуына айтарлыщтай эсер етет1н, олардыи эртурл1 мэселелерд1 шешу уш1н аппарат кездер1н ез бет1нше 1здеу жэне пайдалану ^абтетн дамытатын, б1л1м алушылардыи элеует1н ашуfа ыщпал етет1н, танымдыщ мотивацияны ашатын ^узыретт1л1к тэс1лд1 жузеге асырады, бул ез кег1нде дэр1гердщ болаша^ кэс1би ^ызмет1 уш1н ^алыпты физиология пэн1 бойынша б1л1мн1и маиыздылышн керсетед1.
СИСТЕМА ОЦЕНИВАНИЯ ИТОГОВЫХ ЗНАНИЙ СТУДЕНТОВ И ЕЕ ОПТИМИЗАЦИЯ НА ОСНОВЕ ИСКУССТВЕННОГО ИНТЕЛЛЕКТА ПРИ МОДУЛЬНОМ ОБУЧЕНИИ В КМУ
Мхитарян К.Э., Миндубаева Ф.А Евневич А.М, Риклефс В.П., Мухаметова Е.Л., Силищев Д.
НАО «Карагандинский медицинский университет», Казахстан,
Караганда
7554422@mail.ru
В связи с Глобальными вызовами современного мира встал вопрос улучшения системы оценивания итоговых знаний студентов при модульном обучении в Карагандинском медицинском университете (КМУ). До 2019 года утверждённой стандартной формой сдачи экзамена в КМУ было компьютерное тестирование с использованием вариантов тестов с одним правильным ответом.
С 2019 года была запущена компьютерная форма сдачи экзамена в виде письменного ответа с использованием клавиатуры компьютера. Для этого была разработана платформа session.qmu.kz.
Электронный научный журнал «Биология и интегративная медицина» спец выпуск Б1 2024