Научная статья на тему 'Organization of teaching process and methods of knowledgeand skillsavaluation in pathologic Physiology'

Organization of teaching process and methods of knowledgeand skillsavaluation in pathologic Physiology Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
39
13
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
ОқУ үРДіСі / БіЛіМДі БАғАЛАУДЫң / ДАғДЫЛАРДЫңФОРМАЛАРЫ / УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС / ФОРМЫ КОНТРОЛЯЗНАНИЙ И НАВЫКОВ / TEACHING PROCESS / FORMS OF KNOWLEDGE AND SKILL SAVALUATION

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Исказиева У.И., Жылкыбекова А.К., Кошмаганбетова Гк., Алиева Л.М.

Организация учебного процесса на кафедре ставит основной задачей научить будущих врачей самостоятельно добывать знания, развивать творческие способности. Применяемые на кафедре формы контроля знаний и навыков позволяют выявить у студентов слабые звенья, ошибки и пробелы по данной теме, повышают ответственность, формируют потребность в непрерывном приобретении знаний и навыков.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА, МЕТОДЫ ОЦЕНКИ ЗНАНИЙ И НАВЫКОВ ПОПАТОЛОГИЧЕСКОЙ ФИЗИОЛОГИИ

The organization of teaching process at the chair sets the main problem to teach future doctors, to obtain knowledge independently, to develop creative abilities. The forms of knowledge and skills control used at the chair allow to reveal weak links, mistakes and lacks on the subject, increase responsibility, form needs in continuous acquisition of knowledge and skills inthe students.

Текст научной работы на тему «Organization of teaching process and methods of knowledgeand skillsavaluation in pathologic Physiology»

У.И. ИСКАЗИЕВА, А.К. ЖЫЛКЫБЕКОВА, Г.К. КОШМАГАНБЕТОВА, Л.М. АЛИЕВА

ПАТОЛОГИЯЛЫК ФИЗИОЛОГИЯ П8Н1 БОЙЫНША ДАГДЫЛАРДЫ Ж8НЕ Б1Л1МД1 БАГАЛАУ 8Д1СТЕР1Н, ОКУ YДЕРIСТЕРIН ¥ЙЫМДАСТЫРУ

Марат Оспанов атындагы Батыс Казахстан мемлекеттк медицина университетi, ^алыпты жэне патологиялыщ физиология кафедрасы, А^тебе ^аласы

Мекеменщ бiлiм беруде кафедрага ^оятын непзп талабы - болаша^ дэрiгерлердi ез безмен бiлiмiн жетiлдiруге, шыгармашылы^ ^абтетЫ дамытуга Yйрету болып табылады. Бiлiмдi багалаудыц дурыс уйымдастырылуы берiлген та^ырып бойынша студентердщ элсiз тiзбегiн, ^ателерн кемшiлiктерiн аны^тауга кемектесiп, жауапкершiлiгiн жогарылатады, бiлiмiн жэне дагдыларын Yздiксiз жетiлдiруге ^ажетттпн ^алыптастырады.

Нег/'зг/'свздер: о^у YPДiсi, бiлiмдi багалаудыц, дагдылардыцформалары.

Жогары бом берудщ ^урылымдыщ жэне методологиялыщ ^айта ^уру жагдайында фундаменталдыщ гылым медицинадагы негiзгi ^озгалыс кYшi болды. Медициналыщ жогары о^у орындарындагы биофизика, генетика, цитология, молекулярлы биология сия^ты тез дамып келе жат^ан пэндердщ интеграциясына патологиялыщ физиология да жатады. Патологиялыщ физиология барлыщ маманды^тагы дэр^ерлердщ творчествалыщойлану l^абiлетiнщтYзiлуiнде негiзгi орын алады [1].

Казiргi кезецдеп бiлiм берудщ непзп манаты болаша^ мамандарды езiндiк б^мЫ жетiлдiруге, творчествалыщ ^абтетЫ дамытуга Yйрету болып табылады. Дэл осы орайда болаша^ дэр^ерлердщ жYЙелiк ойлануга жэне дэл бiр жагдайдыц логикалыщ Yлгiсiн алуга, жеке фактiлердi синтездеуге жэне талдауга ^абтетплп сия^ты сапаларыныцбекmлуiндежэнетYзiлуiнде патологиялыщфизиологияныцалар орны ерекше [2].

Сонымен, кафедрада болаша^ дэрiгерлермен жумыс кезiнде рольдк ойындар, жагдайлы^ есептер ^урастыру жэне шешу сия^ты 1^рп педагогикалыщ технологиялар ^олданылады жэне бул орайда эр факультеттщ езiндiк ерекшелiктерi ескерiледi. Мысалы: «Когамды^ денсаулыщ са^тау» факультетi студент^ Yшiн аурудыц себептерi жэне пайда болу жагдайларына, патогенетикалыщ алдын - алуга, организмнщ реактивтiлiк ерекшелiктерiне, гипоксиялыщ жагдайларга, жYректщ туа болган а^ауларыныц себептерi мен патогенезiне, берiлген та^ырыптар бойынша балалардагы ^абыну реакцияларына кеп кецт белiнедi [3].

Барлы^жогарыда кел^ртген эдiстердщбiрFана манаты бар, ол- б^м алушылардатанылатын, тYрткi болатын мотивiн ша^ыру, яFни болаша^ маманныц l^ызыFушылыFын тудыру. ЖоFары позитивтi мотивация ^абiлеттiлiкжеткiлiксiзжаFдайында компенсаторлыщрольат^аратыны белгiлi.

Бiлiм алушылардыц психологиясын тYбегейлi ^айта ^уру, бiлiмiн жэне даFдыларын жетiлдiруге жауапкершiлiктерiн жоFарылату студенттердщ езЫдк жумыс бойынша тапсырманы орындауда да талап еттедк

Аудиториядан тыс жумыс бойынша эдютемелк нус^аулар жэне С0Ж бойынша бiлiмдi баFалау БКММУ-нiкС0ЖжYргiзiлуэдiстемелiкнус^ауынасэйкесжYргiзiледi:

Марат Оспанов атындаFы Батыс Казахстан мемлекетпк медицина университетiнде студенттердщ езiндiк жумысын уйымдастыру туралы ЕРЕЖЕ Авторлары: К.П. Омарова, С.В. Ким, Л.М. Власова, Г.В. Векленко.

Кафедрада С0Ж бойынша тапсырманыц орындалуы келесi эдiстермен тексерiледi: слайдтар презентациясы, мэнжазба тапсыру, жаFдайльщ есептердi ^урастыру жэне шешу, таблица жэне плакаттар ^урастыру, сондай-а^берiлгента^ырыпбойыншасухбаттасутYрiндежэнетб.

Бiлiмдi баFалаудьщ дурыс уйымдастырылуы берiлген та^ырып бойынша студентердщ элсiз тiзбегiн, ^ателерш, кемштктерш аны^тауFа кемектесетiнi жалпыFа мэлiм, сондай- а^ жауапкершiлiгiн жоFарылатады, бiлiмiнжэнедаFдыларынYздiксiз жетiлдiруге ^ажетттпн ^алыптастырады.

Болаша^дэр^ерлер Yшiн езш- езi тексеру мацызды орын алады. Осыпан байланысты эр та^ырыптыц басында бiлiмдерiн езiндiк тексеруге арналFан сура^тар берiледi жэне эрi ^арай студенттщ жауап беруiне ^иындыщ туFызFан сура^тарFа кецт белiнедi. 0зiн- езi тексеру - бертген сатыдаFы о^ытудыц тапсырма баFдарламасына сэйкес ^ол жеткiзген нэтижен салыстыру YДерiсi. Кафедрада студенттердщ б^мЫ баFалау тесттiк тапсырмаларFа жэне де клиникалыщ жаFдайлар бойынша жауап, шешiмдерiн салыстыру ар^ылы езiн-езi тексеру жэне езара тексеру жолдарымен жYргiзiледi. Бертген та^ырып бойынша бомнщ берiктiлiгiн тексеру Yшiн студенттердщ езiне жаFдайльщ есептер мен мэселелер ^урастырып, оларды

„ , _I I „„ _________Батыс Казакстан медицина журналы №1 (29)2011 ж. 137

Медицинский журнал Западного Казахстана №1 (29) 2011 г. \ ____

ЖАНА Б1Л1М БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

талдауусынылады [4,5].

Кафедрада 6miiMai жэне дагдыны багалау агымды^, аралыщ жэне ^орытынды ба^ылау тYрiнде жYргiзiледi.

Агымды^ ба^ылау эрбiр саба^тыц басында сабана дайындыгын тексеруден (хаттама тексеру) жэне берiлген та^ырып^а сэйкес бомнщ соцгы бiлiм децгешн багалау бойынша жYргiзiледi. (сура^-эцпме жэне тест). Саба^ соцында та^ырыпты ^аншалы^ты игергенiн тексеремiз (эксперименттердщ нэтижесiн тал^ылау жолдарымен, берiлген та^ырып^а сэйкес жYргiзiлген тэжiрибелердi ^орытындылау жэне жагдайлы^есептер шешуар^ылы)

Аралыщ ба^ылау тестiлеу жэне эцпмелесу (дэрiгерлiк ойлануды ^ажет ететiн кейбiр та^ырыптар бойынша) жолдарымен жYргiзiледi. Интегрирленген о^ыту жYЙесi (3 курста) бойынша аральщ ба^ылау 2 сатыдажYргiзiледi:

1 саты - ауызшаталдаужэнетэжiрибелiкдаFдыларды ^абылдау (непзЫен мэселелiкесептердi шешу тYPiнде)

2 саты - компьютерлктесттеу.

Пэн бойынша бiлiмдiжэнедаFдыларды ^орытынды ба^ылауАСТОП баFдарламасы бойынша, кейде -гипертестжэнежазбашатестiлеутYрiндежYргiзiледi.

Бiлiмдi жэне даFдыны ^орытынды баFалау электрондыщжурнал бойынша емтиханFа рейтинплкру^сат етiлу жолдарымен жэне болаша^ дэр^ердщ творчествалыщ ^абтетЫ аны^тауда, клиникалыщ ойлану ^абтетЫ дамыту ма^сатында ауызша сурауды бiрге Yйлестiрген жен деп есептеймiз.

О^у YДерiсiнiк ажыратылмайтын бiр белiгi - бул тэрбие жумысы екенi баршацы^а мэлiм. ¥лы ойшыл, а^ын, аFартушы Абай К^унанбаевтыцсезЫе келсек: «Тэрбиенщецнепзп манаты -адамды ецбек^ор ^ылу». О^ыту ма^саты - бом алу, мамандыщ иесi болу. Осыдан ^ойылFан сураl^тарFа жауап iздеуде езбе™ен му^ият iздену ар^ылы болаша^ мамандыщ алуFа ^ажетт берiк бiлiм алуда мацызды. Тесттiк тапсырмаFа жауапберу, сонымен l^атаржаFдайльщесептердi шешу, мэселелiкжаFдайлардандурысшыFатынжол iздеу, кейде студенттердщ ездерi тесттiктапсырмаларды ^урап соFан ездерi жауап беру, дискуссия - осыныц бэрi даFДылар мен б^м алудыктиiмдiэдiстерi болыптабылады [6].

ЖоFарыда керсеттгендей, медициналыщ бiлiм берудi реформалаудыц ец бiрiншi ма^саты о^ытуды жекелендiру жэне болаша^ мамандардыц творчестволыщ ^абтетЫ дамыту болып отыр. Демократикалыщ стильде жекелендiру принциптерi студенттермен жумыс кезiнде ^атац санталу ^ажет.

Сонымен, кYPделi жYЙеде бiлiм алуды аны^тайтын негiзгi тобек бiлiм алушыныц езi болып табылады. Бiра^, о^ытушыныц педагогикалыщ шеберлiгiн жэне эдютемелк ^амтылуын есептен алып тастауFа болмайды. О^ытушыныц педагогикалыщ шеберлпнщ критерии бiлiм алушыны ецбектенуге жэне езЫдк бiлiмiнжетiлдiругеYЙретуболыптабылады [7,8].

Дэрiгер Yшiн наFыз ^уаныш - бул адам емiрiн са^тау, ал бул тура^ты iзденiп, ецбектенетш жоFары бiлiктiлiктi ^ажететедк

Патологиялыщ физиологияны о^ыту болаша^ мамандарды такдаFан маманды^тары бойынша бiлiмдерiнтолы^тыруFа, ал о^ытушыларды педагогикалыщшеберлктерЫ жетiлдiруге баFыттайды. Литература:

1. Володин Н.Н., Жуков В.С. Медицинское образование на рубеже веков // Лечащий врач. -2000. - № 4.-С. 68-70.

2. Гадаев А. Г., Ибрагимов А.И., Нурмухамедова РА. Интерактивные методы обучения в подготовке врача общей практики //Ташкент: «Медицина». - 2003. - С. 19.

3. Гордеева А.В. Воображение-инвариант творческого саморазвития // Инновация в образовании. -2006.-№4.-С. 115-116.

4. Каспарова М.Г. О самоконтроле студента в учебном процессе. Сборник научных трудов // Москва: «МГУ». -1989. - С. 24-32.

5. СокольскийА.Г, Сокольская Н.В. Исследованиесамоконтроля какважногосредствасамоуправления вучебнойдеятельности //Инновациивобразовании.-2006. - № 1.-С. 100-104.

6. Тюников Ю.С, Мазниченко М.А. Инновации в системе образования. - 2005.- С. 8-18.

7. Аканов А., Рысулы М. Подходы и принципы реформирования и развития медицинской науки Казахстана. - Алматы.-2001.- C. 27-31.

8. Нефёдова Л.В. Проблемы проектирования и внедрения новых технологий обучения в процессе профессиональной подготовки в вузе // Педагогика. - 2005. -№6(5).- C. 35-38.

138 Батыс Казахстан медицина журналы №1 (29) 2011 ж. S " "

__/ Медицинский журнал Западного Казахстана №1 (29) 2011 г.

РЕЗЮМЕ

У.И. ИСКАЗИЕВА, А.К. ЖЫЛКЫБЕКОВА, Г.К. КОШМАГАНБЕТОВА, Л.М. АЛИЕВА

ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА, МЕТОДЫ ОЦЕНКИ ЗНАНИЙ И НАВЫКОВ ПО

ПАТОЛОГИЧЕСКОЙ ФИЗИОЛОГИИ

Западно-Казахстанский государственный медицинский университет имени Марата Оспанова, г Актобе

Организация учебного процесса на кафедре ставит основной задачей научить будущих врачей самостоятельно добывать знания, развивать творческие способности. Применяемые на кафедре формы контроля знаний и навыков позволяют выявить у студентов слабые звенья, ошибки и пробелы по данной теме, повышают ответственность, формируют потребность в непрерывном приобретении знаний и навыков.

Ключевыеслова:учебный процесс, формы контролязнаний и навыков.

SUMMARY

U.I. ISKAZIYEVA, A.K. ZHYLKYBEKOVA, G.K. KOSHMAGANBETOVA, L.M. ALIYEVA

ORGANIZATION OF TEACHING PROCESS AND METHODS OF KNOWLEDGEAND SKILLSAVALUATION

IN PATHOLOGIC PHYSIOLOGY

West Kazakhstan Marat Ospanov state medical university, Aktobe city

The organization of teaching process at the chair sets the main problem to teach future doctors, to obtain knowledge independently, to develop creative abilities. The forms of knowledge and skills control used at the chair allow to reveal weak links, mistakes and lacks on the subject, increase responsibility, form needs in continuous acquisition of knowledge and skills inthe students.

Keywords: teaching process, formsofknowledgeandskillsavaluation.

Ж.Б. КАРАСОВА

ПОВЫШЕНИЕ КАЧЕСТВА ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ НЕКОТОРЫХ ИННОВАЦИОННЫХ

ТЕХНОЛОГИЙ

Западно-Казахстанский государственный медицинский университет имени Марата Оспанова,г Актобе

Внедрение кейс-метода в процесс обучения развивает навыки командной работы, межличностной коммуникации, принятия решений и лидерские качества у студентов, позволяют гибко адаптироваться к быстро изменяющемуся взаимосвязанному миру

Внедрение кейс-метода будет расширяться при переходе обучения в соответствии с требованиями ГОСО РК, что повлечет за собой усложнение процесса планирования учебных программ, так как потребуется совершенствование методического обеспечения, в частности, и создание специализированногофондатестов.

Ключевыеслова:качествообучения, инновационныетехнологии.

Создание инновационной инфраструктуры, способствующей процессам возникновения, продвижения, коммерциализации инноваций невозможно без соответствующего кадрового обеспечения. На любом этапе инновационного процесса основным «двигателем» инновации является отдельный индивид - ученый, специалист, изобретатель, руководитель или иной работник, потребитель инновационной продукции и т.д. (инновационный нано-агент). Уровень образованности, наличие соответствующих знаний, навыков, умений, компетенций и практического опыта определяют готовность и способность нано-агентаквключению в инновационную инфраструктуру; результативность деятельности

„ , _I I „„ _________Батыс Казакстан медицина журналы №1 (29)2011 ж. 139

Медицинский журнал Западного Казахстана №1 (29) 2011 г. \ ____

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.