Научная статья на тему 'Жоғарғы оқу орындарында студенттерге білім беруде иновацияларды қолдану'

Жоғарғы оқу орындарында студенттерге білім беруде иновацияларды қолдану Текст научной статьи по специальности «Фундаментальная медицина»

CC BY
70
21
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Аннотация научной статьи по фундаментальной медицине, автор научной работы — Рахимбекова Г. К., Шалгумбаева Г. М., Кайдарова С. Б.

Жоғарғы оқу орындарында студенттерге білім беруде инновациялық технология әдістерімен оқыту, интелектуалді жеке тұлғалардың жоғарғы деңгейін дамытып және олардың жан дүниелерін жандандыра түседі. Студенттер ғылыми деңгейде ойлау дағдыларын меңгереді. Авторлар берілген мысалдарда, инновациялық технология әдістерімен оқыту білім алушылардың творчестволық қабілеттерін нығайта түсетінін көрсеткен.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Похожие темы научных работ по фундаментальной медицине , автор научной работы — Рахимбекова Г. К., Шалгумбаева Г. М., Кайдарова С. Б.

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Применение инноваций в обучении студентов в медицинских вузах

Инновационные технологии в обучении студентов медицинских вузов обеспечивают высокий уровень интеллектуально-личностного и духовного развития. Студенты приобретают навыки научного стиля мышления. Авторы на наглядных примерах показали, как инновационные технологии раскрывают творческий потенциал обучающихся.

Текст научной работы на тему «Жоғарғы оқу орындарында студенттерге білім беруде иновацияларды қолдану»

831 Цаз¥МУ ХАБАРШЫСЫ

Таблица 4 - Критерии оценки студентов за проведение дискуссии

№ баллы Критерии оценки

1 отлично А (4,0; 95-100%); А-(3,67; 90-94%) • активно участвует в обсуждении ситуации; • демонстрирует свободное владение материалом, логическое мышление и широкий кругозор; • дискутирует аргументировано, обоснованно, приводя последние научные данные по теме; • не отклоняется от темы; • самостоятельно выбирает оптимальное решение выхода из ситуации и определяет алгоритм действия.

2 хорошо В+ (3,33;85-89%) В (3,0; 80-84%); В- (2,67;75-79%) Соответствует вышеуказанным критериям оценки, но допускает • незначительные отклонения от темы.

3 удовл С+(2,33;70-74%); С (2,0; 65-69%); С- (1,67;60-64%) В основном соответствует вышеуказанным критериям оценки, но допускает • значительные отклонения от темы; • затрудняется в выборе оптимального решения выхода из ситуации, ошибки в алгоритме действия.

4 удовл.- Д+(1,33;55-63%); Д (1,0;50-54%) Частично соответствует вышеуказанным критериям оценки и допускает • значительные отклонения от темы; • затрудняется в выборе оптимального решения выхода из ситуации, ошибки в алгоритме действия; • мало активен в обсуждении ситуации.

5 неудовл. F (0; 0-49%) Частично соответствует вышеуказанным критериям оценки и допускает • пассивен в обсуждении ситуации; • не может принять оптимального решения выхода из ситуации.

Литература

4.Мухина С.А., Соловьева А.А. Современные инновационные технологии обучения.-М.:ГЭОТАР-МЕДИА.-2008.-360 с.

5.Арыстанова Т.А., Махова Е.Г. Методические рекомендации для проведения рубежного контроля по фармацевтической химии методом «Дискуссия». - Шымкент.-2010.-15 с.

Фармацевтикалык мамандыктары бойынша мэселеге багыттап окытуды колданудыц

тэжiрибелерi

Арыстанова Т.А., Ордабаева С.К., Сопбекова А.О., Махова Е.Г., Серикбаева А.Д., Каракулова А.Ш.

Макалада фармацевтикалык мамандыктары бойынша кэсшпк пэндердi мэселеге багыттап окытуда «Дискуссия» эдiсiн колдану тэжiрибесi талкыланган. Дискуссияны жYргiзу тYрлерi, оларды етшзудщ эдiстемелерi, окушылардыц алган жетiстiктерiн багалау критерийлерi керсетiлген.

ТYЙiндi сездер: мэселеге багыттап окыту, дискуссия, фармацевтикалык мамандыктар.

Experience of problem based education using in pharmaceutical specialities

Arystanova T.A., Ordabayeva S.K., Sopbekova A.O., Mahova E.G., Serikbayeva A.D., Karakulova A.Sh.

This article describes using experience of oriental-problem educating- "Discussion" method in exploring of subjects of pharmaceutical specialities. There are given discussion holding methods, methodologies and recommendations for its holding, criteria of evaluation of students' achievements.

Key words: oriental-problem educating, discussion, pharmaceutical educating.

ЖОГАРГЫ ОЦУ ОРЫНДАРЫНДА СТУДЕНТТЕРГЕ Б1Л1М БЕРУДЕ ИНОВАЦИЯЛАРДЫ ЦОЛДАНУ

Рахимбекова Г.К., Шалгумбаева Г.М., Кайдарова С.Б.

Семей каласы ММУ, 1шш аурулар пропедевтикасы кафедрасы

Жогаргы оцу орындарында студенттерге бтм беруде инновациялыц технология эдктерШен оцъту, интелектуалдi жеке тулгалардыц жогаргы децгейт дамытып жэне олардъщ жан дYHиелерiн жандандыра тYседi. Студенттер гылыми децгейде ойлау дагдыларын мецгередi. Авторлар бершген мысалдарда, инновациялыц технология эдiстерiмен оцыту бтм алушылардыц творчестволыц цабыеттерт ныгайта тYсетiнiн кврсеткен.

84| Цаз¥МУ ХАБАРШЫСЫ

Инновациялык бiлiм берудщ максаты студентгердiн жан дYниесiн жогары децгейдеп интеллектуалды -жеке т^лга ретiнде ойлау кабшетш гылыми дэрежеде дамыту болып табылады. Инновациялык окыту эдiстерiнiн кептеген тYрлерi бар. Мысалы, интерактивтi рольдi ойындар, интерактивтi Т - жYЙесi, интерактивтi «Венна» диаграммасы, сездерi алып тасталган интерактивтi мэпндер, БЛУМ жYЙесi бойынша интерактивтi БЛИЦ-с^растыру, синквейндер.

Iшкi аурулар пропедевтикасы кафедрасында барлык инновациялык технология эдiстерiмен окыту барысында синквейндер кенiнен колданылады. «Синквейн» француз тiлiнен аударганда такпак деген магынаны бiлдiредi, белгiлi тэртiппен жазылып бес жолдан тирады.

Синквейндi к¥растырганда студенттерден оку YPДiсiндегi такырыптыц ец мацызды элементтерiн камтып, кыскаша маг^лымат берiп, кортынды жасау талап етшеда.

Синквейн жазу бiлгiлi ережерлермен жYзеге асырылатын, ерiктi творчество тYрi болып табылады.

1шк1 аурулар пропедевтикасы кафедрасында инновациялык технология эдiстерiн окыту тэжшрбеанде студенттер ез ойларын синквейндер тYрiнде кесетгi, мысалы «Экие тiнiнiц тыгыздалу синдромы» такырыбы бойынша:

1-мысал:

Тыгыздалу кездесер лейкоз, пневмония, туберкулез, жYЙелi кызыл жегiлер

болса егер окпеде,

Шагымдары негiзгi: какырыкты жетелмен, ентпумен калтырау, элсiздiк,

тершецдiгi тагы бар,

Кезбен карап тексерсек, тыныс алу актiсi кейiн калуы байкалып,

дауыс дiрiл элiсiреп, серпiмдiлiк темендер.

Перкуторлы ашык дыбыстар т^йыктыкка айналып,везикула элареп,

сырыл, сыкыр естiлер.

Кемектесер эдютер жалпы канмен какырык , рентгенменен спирограф.

2-мысал:

Б^л халык екпенщ тыгыздалу синдромын бiле ме екен?

екпенщ тiнi оган болады мекен,

Кышкыл менен с^йыктыктардыц жиналуы,

патологиялык жагдайга соктырады.

Кабынуы плеврага жакын болса, ауырсыну сезiмi пайда болып, калтырау, элсiздiк, тершецдiкте ^ласады

Кезбен карап тексеру кездершде наукаста беткей тыныс пайда болып, тыныс алу эттец-ай киындайды.

М^ныц бэрiн аньщтагын келсе к¥рбым,бшу кажет пальпация, перкуссия, аускультация эдiстерiн.

Синквейн колданып журпзшген сабак студентгiк жеке т^лгасын дамытады: бiрiгiп жасалган ж^мыстыц демократиясын, жэне окытушымен студентгiц арасындагы карым-катынасты арттыра тYседi; творчестволык бiлiм беруге багыттап жэне студентгердiц белсендiлiктерiн, болашакта жогары бшкп маман болуга кызыгушылыктарын арттырады; болашак мамандардыц инновациялык ойлау кабшеттерш калыптастырып, эдiстердi, окыту технологияларын юке асырады.

Применение инноваций в обучении студентов в медицинских вузах Рахимбекова Г.К., Шалгумбаева Г.М., Кайдарова С.Б.

Инновационные технологии в обучении студентов медицинских вузов обеспечивают высокий уровень интеллектуально-личностного и духовного развития. Студенты приобретают навыки научного стиля мышления. Авторы на наглядных примерах показали, как инновационные технологии раскрывают творческий потенциал обучающихся.

Using of innovations in teaching of students in medical schools

Rachymbekova G.K., Shalgumbayeva G.M., Kaidarova S.B.

Innovations teaching the high medical school provide with fine level of intellectual, individual and spiritual developments of students. The students acquire science skill of mentality. The authors show how the innovations reveal the creative potential of students.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.