Научная статья на тему 'Әжелер мен немерелер'

Әжелер мен немерелер Текст научной статьи по специальности «Прочие гуманитарные науки»

CC BY
10
0
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
имандылық / ұлттық тәрбие / адамгершілік / тәртіптілік / духовность / национальное воспитание / нравственность / дисциплинированность spirituality / national education / morality / discipline

Аннотация научной статьи по прочим гуманитарным наукам, автор научной работы — Джаманбалина Ж.А.

8-11 сынып оқушыларына берілген «Әжелер мен немерелер» сабағында – ұлттық тәрбие, имандылық, тиянақтылық және сыпайылық мінез-құлықтарын үйрету.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

В данном уроке «Бабушки и внуки» для учащихся 8-11 классов дается и развивается понятие национального воспитания, преемственности поколения и духовности. In the lesson "Grandmothers and grandchildren" for students of grades 8-11, the concept of national education, continuity of generation and spirituality are given.

Текст научной работы на тему «Әжелер мен немерелер»

Педагогическая наука и практика

ЩЦ

УДК 373.1.02 ГРНТИ 14.25.05

ЭЖЕЛЕР МЕН НЕМЕРЕЛЕР (8-11сыныптарга арналган)

Андатпа

8-11 сынып оцушыларына бершген «Эжелер мен немерелер» сабагында - ^лттыц тэрбие, имандылыц, тиянацтылыц жэне сыпайылыц мь нез-ц^лыцтарын уйрету.

Аннотация

В данном уроке «Бабушки и внуки» для учащихся 8-11 классов дается и развивается понятие национального воспитания, преемственности поколения и духовности.

Annotation

In the lesson "Grandmothers and grandchildren" for students of grades 8-11, the concept of national education, continuity of generation and spirituality are given.

Мацсаты: оцушылардын, бойына рухани-адамгершшк, эдептшк, сыпайылыц, тиянацтылыц, имандылыц, тазалыц цасиеттерш дамыту, ата- бабадан келе жатцан салт-дэстYрлерiн еске-лен ^рпацтарымыздын, санасына сгщрщ, ^лттыц тэрбиеге баулу.

ЖYргiзушi: Kддiрm цонацтар, ^стаздар мен оцушылар 6Yгiнгi 8-11 оцушыларынын, «Эжелер мен немерелер» сайысына цош келдiндер! Ац CYтiн берген аналарымыздыц анасы, экелерiмiздiн, анасы - Эже немереге ацыл беретш тэрбиешiсi. Эженщ эцгiмесi мен ертегiсiн тындау, енегесiн Yйрену, ацылын жадына ^стау - ^рпац мiндетi. Эже немересше цазацтыц асыл сезiн ц^лагына ц^ятын, салт-дэстYрдi сацтауга Yйрететiн, цасиет-ii, киелi, ардацты, цадiрлi жан.

Ey^ элем эжелерден нэр алган,

Туар ма едi шуацты кYн немеренде осындай,-деп ортага сайыскерлерiмiздi шацырамыз.

/К^азылар алцасымен таныстыру/

Сайыс 6 белiмнен тирады.

Джаманбалина Ж.А.,

Костанай каласы, №7 жалпы б\л\м беретш мектеб1

Нег1зг1 свздер: имандылыц, ^лттыц тэрбие, адамгершыт, тэртттыт.

Ключевые слова: духовность, национальное воспитание, нравственность, дисциплинированность.

Keywords: spirituality, national education, morality, discipline.

t* s x

Ш §

О с

о

l-ч

w si

2

<c

H

о

n о с t* к

X

£

s с

о о m

ш

ч

w О о. С

ш

X -а

£ н

ЩЦ

Педагогическая наука и практика

1бeлiм - «Сэлем- сeздщ анасы». Таны-стыру;

2 бeлiм - «Шебердщ цолы ортац». ¥лт-тыц ою-ернекп керсету;

3 бeлiм - «Бiлiмдi - мынды жыгар». Сурац-жауап;

4 бeлiм - «Казац дастарцаны». Бiр улт-тыц тагамнын, эзiрлеуiн айту;

5 бeлiм - « Ойын». А) «мен эжемд? цо-лынан танимын»

Б) «мен немеремдi тсшен танимын»

6 бeлiм - «Б?з осындаймыз». 0нерлерiн кeрсетедi.

1бeлiм: Сэлемдесу - ип дэстур киелi, Сeзбен царап, кейде шешер шиенi. Жацсы сeзге жан семiрер цашанда, Жолданады сайыскерлер сэлемi! /Сайыскерлер eздерiн таныстырады/ 2 бeлiм: Шеберлердщ eнер тамып цо-лынан,

Жацылмаган ата-баба жолынан. к Шебер цолдар eз eнерiн ^рсетсш, ¡3 Атадан цалган асыл мурадан. § /Эжелер мен немерелер ою^рнек Yлгiсiн § циып кeрсетедi/

2 3 бeлiм: Эжем менщ ацылды.

м

% Ацылын ойга тYЙемiз.

^ Эжемiздi ардацтап,

о Бiлiмдi урпац боламыз.

^ /Эжесi мен немерес сурацца жауап бе-

§ ред?/

§ 4 бeлiм: Казацта дастарцаннан, дэмнен

^ Yлкен нэрсе жоц.

К Дастарцаннан аттамайды.

о Дастарцандагы дэм,тагамнан ауыз тимей

га кетуге болмайды.

Тамац ?шуге шацырганда, тамацты кeп

^ кутруге болмайды.

о Тату уйдщ тамагы тэтп ,- деп айтып оты-

^ ратын эжелерiмiз бар.

^ / Б?р улттыц тагам туралы эзiрлейтiн жу-

£9 мысын айтып беру/

^ 5 бeлiм: Салт-дэстYрмен жараса,

^ Кайта цурып жацаша. Жараса ойын кeрсетiп,

Ортамызды ашайыц. /Ойындар/

6 бeлiм: Мен уйыцтарда айтады Ертегiсiн, эндерiн Б?здщ Yйде осындай Эжетайым бар менщ. Думандатып эн салып, 1нжу-маржан шашайыц. /0нер кeрсетедi/ Корытындылау.

Мiнеки,сондай жомарт сенщ халцын, Ешцашан умытпаган ата-салтын. Жас урпац, ойлан eзщ , бш тарихтан, Казац боп цал, цадiрле цазац халцын. Ата-баба дэстYрiн ешюм аттап кете ал-майды. Казац халцынын, салт-дэстYрi, эдет-гурыптары кeп. Осы салт-дэстYрiмiздi есiмiзге сацтауга жэне оларды eсiп келе жатцан eскелец урпацтарымыздын, санасы-на сшдрш, eзiнщ дшш, тшн умытпайтын-дай етш тэрбиелеуге умтылайыц, цурметп Yлкендер, эжелер! Сурацтар:

1.М. Эуезовтын, эйгш роман- эпопеясы?

2.Казацтын, уш дана бт шмдер?

3.Абайдын, неше цара сeзi бар?

4.Б?здщ аудан атауы?

5.Кiшкентай сэби тез жYрiп кету ушiн цандай рэшм жасалады?

6.Бала дуниеге келгенде жасалатын той цалай аталады?

7.Кырыц цасыц суга шомылдыратын дэстYр?

8.Куанышты бiлдiретiн хабарды не дей-

да?

ЭДЕБИЕТТЕР:

1.Гарбузов В.И. От младенца до подрост-ка/В.И. Гарбузов.- СпБ., 1999.

2.Захарова Л. Дитя в очереди за лаской/ Л. Захарова.- М., 1999.

3.Майдиков, И.М. Основы социологии /И.М.Майдиков.-М., 1999.

4.Гражданско-патриотическое воспитание студенческой молодежи Казахстана. Проблемы науки и образования. № 4. 2012.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.