Научная статья на тему 'Тіл - тәрбие құралы'

Тіл - тәрбие құралы Текст научной статьи по специальности «Клиническая медицина»

CC BY
53
9
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «Тіл - тәрбие құралы»

55 жыл

больного, а неотложная помощь часто является поси-ндромной. На кафедре пересмотрены схемы историй болезни для студентов. При оформлении последних студент должен дать развернутый план лечения данного больного и данной болезни, в том числе необходимой терапии в остром периоде болезни, уметь сочетать соответствующее лечение с клинической картиной. На клинических базах кафедры организованы городское и областные отделения неотложной неврологии, появилась возможность курировать больных, находящихся в острейшей фазе заболевания. Подго-

товка студентов максимально приближена к реальным условиям практической деятельности. Студенты имеют возможность начать обследование больного вместе с преподавателем уже в приемном отделении и затем проследить и участвовать во всех этапах оказания неотложной помощи.

Конечный контроль знаний студентами вопросов неотложной неврологии осуществляется на экзаменах, где 20% вопросов клинической неврологии посвящены специально оказанию экстренной неврологической помощи.

УДК 81=512.122

Б. 0. ЕРБАТЫР

Т1Л - Т8РБИЕ К¥РАЛЫ

Марат Оспанов атындагы Батыс Казахстан мемлекетпк медицина университет, А^тебе

Кандай да заман, ^андай да ^огамда болмасын мемлекетпк-шю жэне сырт^ы саяси ^урылымдарга непзделЫетш ^уатты зацга, жан-жа^ты ойластырылган адьи^тьщ жYЙеге ар^а сYЙейдi эрi мемлекетпк тл ар^ылы кепшлнктщ кекейшдепсЫе жол табатын насихаттан сырт айналып ете алмайды. Олай болатын болса, мемлекетпк т^ Yнемi насихаттап, халыщ жадында жатталганша ^езмет ете беру- тт мамандарыныц жYЙелi жумысы. Педагог кадрлар-ютщ тетiгiн шешетiн негiзгi тулга. О^ытушы тiл дамыту Yшiн бар мYмкiндiктердi пайдаланады. Каза^станныц бiлiм жэне тэрбие iсiнде Батыс пен Шыгыстыц мол тэжiрибелерiн ^олданыс^а алуга толы^ мYмкiндiк бар. Б^мдарлы^ жагынан ^аза^тардыц ездерУц де ^урала^ан еместiгi белгiлi. ДYниежYзiнде екiншi Аристотель атанган Эбу Насыр эл-Фараби, ислам дYниесiнде екiншi Мухаммед атанган Кожа Ахмет Яссауи, екiншi Геродот атанган ЖYсiп Баласагуни мен Мухаммед Хайдар Дулати ^аза^ топырагыныц перзенттерi емес пе? Осыларды нысана ете отырып, ултты^ мэдени сананыц ^алыптасуына, эр о^ытушы елiмiздiц болашагыныц ^амына ойлап, пэндi терец б^рудщ тиiмдi жа^тарын ^арастырып, салыстырып, сурыптай отырып, мемлекеттiк тлдщ басымдылыгын, (тт таным хуралы) iзгiлiктi бiлiмдер эдебиет, улттыщ этнос мэдени ^ундылы^тарымен сусындату, медицина терминдерiн мецгерту, кэсiби багдар берiп, жан-жа^ты мэдениеттi тулганы ^алыптастыру-басты ма^сатымыз.

Каза^станныц болашагы ^аза^ тонде. Тiлсiз улт болмайды. 0з тiлiмiздi са^тау, ез тiлiмiздi ^урметтеу отаншылдыщ рухты оятуга ^ызмет етедi эрi ата-баба алдындагы улы парызымыз да.

Н.Э.Назарбаев

Жогары о^у орындарында ^аза^ тiлiн о^ытуга байланысты жYргiзiлетiн барлы^ практикалыщ жумыстар-жастарды адамгершiлiкке, имандылыща, ултжандылыда, Отан сYЙгiштiкке, ез кэабЫ шыцдай тYсуге, сейлеу мэдениетiн ^алыптастырып, сездiк ^орын байытуга саналы ецбек етiп, шыгармашылыщ ой-^абтетш арттыруга арналган. Ендеше, ^аза^ тiлi сабагы студенттердi жан-жа^ты тэрбиелеудц негiзгi хуралы екендiгi даусыз. Каза^ тiлi сабагында емiрге езiндiк кез^арасы ай^ындалып, мамандыгы, кэсiбi туралы да уFым-тYсiнiгi кецейе тYседi. 0з мамандыгы туралы эцпмеге ша^ыру, бул мамандыгы нелiктен тацдагандыгын эцпмелету, мамандыгыныц емiрге ^ажетллп жайында пiкiрлесу, «Мен тацдаган мамандыщ» атты конкурс уйымдастыру керек. Бул сия^ты жYЙелi жумыстардан соц, студенттер тацдаган маманды^тарыныц емiрге ^ажет екендiгiне кездерi жетедi, ма^таныш сезiмi уялап, ^огамга ^ажетттктерш сезiнедi. Шыгармашылыщ ^абтетп шыцдайтын жумыс тYрлерi кеп. Жарыс тYрлерi: он минутта он ма^ал-мэтел айту, болмаса шагын макала, хабарлама жазу, т. б. Корыта айт^анда, ^аза^ тiлi сабагында студенттермен шыгармашылыщ жумыс жYргiзуге, ой-^абтетш арттыруга байланысты жумыстыц тYрлерi сан алуан. О^ытушыныц бiлiктiлiгi мен бiлiмдiлiгi, iзденгiштiгi, тап^ырлыгы, ете Yлкен жауапкершiлiгi ^ажет. Жауапкершiлiк шыгармашылыщ ой-^аб^еттщ ^айнар кезк

УДК 371.1-057.875

Г.М. ЕРТУКЕШОВА

ОКУ ПРОЦЕС1НДЕ СТУДЕНТТЕРД1И 9З1Н-0З1 БАГЫТТАП, Б1Л1М АЛУЫНДАГЫ МОТИВАЦИЯНЫИ РЭЛ1

Марат Оспанов атындагы Батыс Казахстан мемлекеттiк медицина университетi, А^тебе

Елiмiз тэуелсiздiк алганнан берi ^ыс^а тарихи кезецде элемдк ^ауымдастыщпен бiрлестiкте жумыс жасау ар^ылы экономиканы дамытуда кептеген жетiстiктерге ^ол жеткiзiп отыр. 2002 жылы улттыщ бiлiм беру багдарламаларын халыщаралыщ децгейде мойындату, о^ытушылар мен студенттердiц

академиялыщ мобильдiгiн YДету жэне бiлiм берудщ сапасын арттыру ма^сатымен о^ытудыц кредиттк технологиясы енгiзiлдi. Бул технология бойынша бiлiм берудiц жемесi -дамыган, бiлiмдi жан -жа^ты, эрi ^огамда белсендi кез -келген жагдаятта ез бетмен шешiм ^абылдай алатын жэне ез шешiмдерiне

Батыс Цазацстан медицина журналы 3 (35) 2012 ж.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.