Научная статья на тему 'THE ROLE OF A DIGITAL PORTFOLIO IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF DEVELOPMENT OF DIFFERENT CONDITIONS'

THE ROLE OF A DIGITAL PORTFOLIO IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF DEVELOPMENT OF DIFFERENT CONDITIONS Текст научной статьи по специальности «СМИ (медиа) и массовые коммуникации»

CC BY
28
22
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
ЦИФРОВОЕ ПОРТФОЛИО / DIGITAL PORTFOLIO / РЕФЛЕКСИЯ / REFLECTION / ЦИФРОВАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ / DIGITAL COMPETENCE / ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ / DIGITAL TECHNOLOGIES

Аннотация научной статьи по СМИ (медиа) и массовым коммуникациям, автор научной работы — Курмангалиева Н.А.

В данной статье обосновывается важность цифрового портфолио в формировании цифровой компетентности обучающихся.This article substantiates the importance of a digital portfolio in the formation of digital competence of students.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «THE ROLE OF A DIGITAL PORTFOLIO IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF DEVELOPMENT OF DIFFERENT CONDITIONS»

ЭеЖ 378.091:004(574)

Б1Л1М АЛУШЫЛАРДЬЩ ЦИФРЛЫК К¥ЗЫРЛЫЛЫГЫН КАЛЫПТАСТЫРУДА ЦИФРЛЫК ПОРТФОЛИОНЫИ РОЛ1 THE ROLE OF A DIGITAL PORTFOLIO IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF DEVELOPMENT OF DIFFERENT CONDITIONS

Курмангалиева Н. А., PhD докторант Абай атындагы Казак ¥лттык педагогикалык университет Казакстан, Алматы каласы

Аннотация. В данной статье обосновывается важность цифрового портфолио в формировании цифровой компетентности обучающихся.

Ключевые слова: цифровое портфолио, рефлексия, цифровая компетентность, цифровые технологии.

Abstract. This article substantiates the importance of a digital portfolio in the formation of digital competence of students.

Key words: digital portfolio, reflection, digital competence, digital technologies.

К^рп тацда жогары оку орындарыныц алдында турган мацызды мэселе бтрушЫщ ецбек нарыгында бэсекеге кабтетттИ мен талапка сай болуымен байланысты. Бул мэселе туралы 2017-2020 жылдарга арналган «Цифрлык Казакстан» атты мемлекетт багдармалада [1] жэне 2018 жылгы 10 кацтардагы КР ПрезидентЫщ «Тeртiншi eнеркэсiптiк революция жагдайындагы дамудыц жаца мYмкiндiктерi» халыкка жолдауында [2] атап айтылган.

Отандык жэне шетелдiк окыту модельдерi бiлiм алушыныц тулга жэне маман ретЫде дамуын ынталандыруы жетктказ, ал бiлiм алушыныц жеке элеуетЫ eзiн-eзi жетiлдiру Yдерiсiне кiрiктiру езект болып табылады.

Бул мэселенi шешудщ бiр жолы портфолио технологиясы болып табылады. Бул жагдайдагы мацызды максат бiлiм алушыныц окыту Yдерiсiне катысты eзiн-eзi рефлексивтiлiгiн арттыру, iс-эрекетте жетютке жету жолындагы дербестiгiн ынталандыру жэне цифрлык кузырлылыгын калыптастыру [3].

Б^м алушыныц портфолиосы - жеке жинактаушы багалардыц кызметiн аткаратын жэне субъекттщ даму динамикасын кeрсететiн бiлiм беру кызметЫде сертификатталган жетютктердщ реттелген, курылымдалган жYЙесi.

Цифрлык технологиялардыц кэсiби кызметтщ жэне тулгааралык карым-катынастыц барлык салаларына ендiрiлуi - бiр жагынан, б^м алушыныц осы салаларда жеткiлiктi децгейдеп кэсiби жэне цифрлык кузырлылыгын талап етсе, екiншi жагынан, бiлiм алушыдан галамдык акпараттык жYЙелер туралы бiлiмiмен катар казiргi когамныц кeпкырлы акпараттык курылымында дербес калыптасу мYмкiндiгiн, ужымдык жэне топтык карым-катынаска белсендi араласуга, акпараттык бiлiм беру ортасында бiрiгiп iс-эрекет етуге дайындыгын, кызыгушылыктары бойынша бiрiккен когамдастыктарда eзiн-eзi устау рефлексиясы мен болжам жасай алу кабтетЫ талап етедi. Бул талаптарга карым-катынас кузырлылыгы мен цифрлык мэдениетi жетк^кл калыптаскан маман гана сэйкес келе алады.

Аталган мэселенщ шешiмi б^м алушыныц акпараттык кызметЫщ барлык децгейЫде, ягни компьютер сауаттылыгынан бастап, eзiндiк жеке бiлiм беру жобалаларын жасау шыгармашылыгына дейiн колдайтын жэне ынталандыратын арнайы дидактикалык куралдарды жасауды талап етедк Мундай куралдыц кызметiн цифрлык портфолио аткара алады.

Бiлiм алушы портфолиосыныц мазмуны мен курылымын жасауда келесщей алгышарттар негiзге алынады.

Портфолионыц кызметiн окытушы тургысынан бiлiм алушыныц бiлiм беру траекториясын eтуiне жэне тулга, маман ретiнде даму динамикасыныц мониторингiн камтамасыз ететiн курал ретЫде карастырылады [4].

Бiлiм алушыныц цифрлык портфолиосын жогары оку орындарыныц жаца цифрлык трансформациялану кадамында ендiру цифрлык сауаттылыктыц калыптасуы мен жандануына ыкпал етедi.

Б^м алушыныц цифрлык портфолиосы окытушы мен 6miM алушы арасындагы карым-катынасты айтарлыктай езгерте алатын ерекше орталыкка айнала алады [5].

Осы аталган цифрлык портфолио курылымыныц алгышарттарыныц негiзiнде оныц Yш кураушысын атап керсетуге болады: академиялык, тYЛfалык-кэсiби жэне карым-катынастьщ. Академиялык KYPаушы бiлiм алушыныц б^м децгейЫ сэйкес кYжаттармен расталган б^м алу траекториясын керсетедi. Кэсiби-тYЛfалыкта б^м алушыныц оку, кэсiби жэне жеке жетiстiктерi берiледi. Карым-катынастык кYPаушысы портфолионы жасаудыц тYрлерi мен оны толтырудыц тYрлi мYмкiндiктерiн мецгеру кажеттiлiгiнен туындайды.

Дорыта келе, бiлiм алушылардыц цифрлык портфолио жасап жэне оны толтыру жолдарын мецгеруi олардыц цифрлык ^зырлылыктарыныц калыптасуында мацызды роль аткарады.

Библиографический список:

1. 2017-2020 жж. Арналган «Цифрлык Казакстан» мемлекеттiк багдарламасы.

2. 2018 жылгы 10 кацтардагы КР ПрезидентЫщ «Тертiншi енеркэсiптiк революция жагдайындагы дамудыц жаца мYмкiндiктерi» халыкка жолдауы.

З.Засобина, А. Цифровое портфолио студента-заочника [Текст] / А. Засобина, Л. Куклина //Высшее образование в России. - 2007. - №7. - С.80-82.

4.Бектемесов, М.А. Определение структуры, видов решаемых задач и направлений эффективного использования электронного портфолио студентов вузов [Текст] /М. А. Бектемесов [и др.] //Вестник РУДН. Серия : Информатизация образования. - 2017. - №4. - C. 406-417.

5.Clare R.Kilbain, Natalie B.Milman. Examining the Impact of the Creation of Digital Portfolios by High School Teachers and Their Students on Teaching and Learning [Электронный ресурс]. - URL : https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1142755.pdf (30.05.2018).

УДК 658.562

КИБЕРТЕРРОРИЗМ КАК НОВАЯ ФОРМА ТЕРРОРИЗМА CYBERTERRORISM AS A NEW FORM OF TERRORISM

Аман К. П., канд. техн. наук Истлеев А. Б., студент Ахметкалиев Н. Г., студент Актюбинский региональный государственный университет им. К. Жубанова

Казахстан, г. Актобе

Аннотация. В статье приводится краткий обзор феномена кибертерроризма, как глобальной проблемы. Раскрываются его особенности и возможные тенденции развития.

Ключевые слова: терроризм, кибертерроризм, интернет ресурсы, информационные технологии, политика, кибертеракт.

Abstract. The article provides a brief overview of the phenomenon of cyberterrorism as a global problem. Its features and possible development tendencies are revealed.

Key words: terrorism, cyberterrorism, Internet resources, information technologies, politics, cyberteract.

С каждым днём интернет всё больше и больше увеличивается в своих масштабах. Создаётся огромное количество сайтов и онлайн-сервисов, для предоставления различного рода информации. Они открывают новые возможности в коммуникации и передачи знаний на большие расстояния. В досуге -сервисы предоставляют различный медиа контент; в образовании - появляются различные электронные библиотеки, ЭУМК, ЦОРы; в медицине - электронные картотеки пациентов, электронные талоны к специалистам, медицинские онлайн-семинары; в культуре- обеспечивается более широкий доступ к произведениям искусства; на производстве - создаются новые и удобные системы управления и учёта продукции. Однако, этот процесс не всегда несёт в себе положительные моменты. Всё зависит от точки зрения. Чрезмерная доступность, слабый контроль за данными и возможность обхода огромного количества запретов

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.