Инновационный подход также применяется при сдаче СРС. На кафедре успешно зарекомендовала себя форма сдачи СРС в виде мультимедийной презентации, по окончании доклада студент проводит контроль над качеством усвоения докладываемого материла (сам составляет тесты или вопросы по типу обратной связи). Тем самым повышается заинтересованность студентов в усвоении внеаудиторных тем. При подготовке студенты пользуются многими источниками информации: учебниками, монографиями, периодическими медицинскими изданиями, интернет и др.
Таким образом, использование интерактивных методов обучения, широко внедряемых на кафедре, способствует развитию интереса, чувства удовлетворения от учебы, создает условия для развития хороших коммуникаций между студентами и преподавателем. Т.к. современное развитие нашего государства требует подготовку конкурентоспособных, высококлассных специалистов, что, без сомнения, невозможно без изменения методик преподавания и введения новых инновационных технологий обучения.
Жалпы гигиена жэне экология кафедрасында студенттерге к^мреттшшп - баFдарлы амалдармен окыту
Алимова Н.Е., Ержанова А.Е.
К^реттшкп амалдарды мецгеруше багыт беретш, соньщ iшiнде заманауи элемдж тенденцияларга сэйкес бiрт¥гас бшм мен медициналык бшм беру болып табылады. Непзп оку YДерiсiн кафедрада оцтайландыру болып, пэндердщ оку эдiстемелiк кешенiн жетiлдiру, ягни бiлiм беру парадигмасына ауысуы, к^реттшкп бiлiм беруге втуiне байланысты, окытудыц мазм^ны мен к¥ралдарын, жаца максаттарын, тэсiлдерiн вцдеуге жэне кайта ойлауга кажет етедi. Кафедрада интерактивтi тэалдер кецiнен ецгiзiлуде, б^л кызыгушылыктыц вркендеуше, окудан канагаттандырулуына жэне де окытушы мен студент арасында жаксы катынастыц орныгуына жагдай жасауына экеп согады.
Tyümdi свздер: к¥зiреттшк, интерактивтi тэалдер, инновациялык технологиялар, оку YДерiсi.
Competence-oriented approach in training of students of chair of the general hygiene and a bionomics
Alimova N.E., Erzhanova A.E.
Modern world tendencies in formation in whole and in the higher medical education in particular are focused on development ^mpetence the approach. The main line of optimization of educational process on chair is curriculum perfection as change of an educational paradigm, transition to ^mpetence to formation reconsideration and working out of the new purposes, forms, methods, agents and the training maintenance demand. On chair interactive methods that promotes development of interest, content from study widely take root, frames conditions for development of good communications between students and the teacher.
Key words: competence, interactive methods, innovative technologies, educational process.
УДК:371.3.001.76
НЕГ1ЗГ1 ПЭНДЕРД1 ОЦЫТУДА ИННОВАЦИЯЛЬЩ ТЭСШДЕРД1 ЦОЛДАНУДЫЦ
МАЦЫЗДЫЛЫГЫ
Б.Т Сейтханова, А.А Ахметова
Оцгуспк Казакстан мемлекетпк фармацевтикальщ академия, Шымкент к.
Мацалада негiзгi пэндердi оцытуда инновациялыц жэне интерактивтi тэсiлдi цолданудыц мацыздылыгы кврсетшген. Инновациялыц тэалдер студенттерде взiндiк ойлау жэне вз ойын дамытуга ыцпал жасап сабацтыц белсендiлiгiн арттырады.
ТYйiндi свздер : инновация, интерактив, коммуникативтi дагдылар,прогресс,
Жогары мектептеп кэаби кадрларды даярлаудьщ жуйесш жетiлдiрудщ мацызды факторларыныц бiрi -бшм беру процеанде казiрri замангы инновациялык технологияны пайдалану[1].
Осы аймактагы шынайы зерттеулердiн санына карамастан, элi кунге дейiн вткiр мэселе ретiнде оныц теориясы мен эдiстемесiн одан ары тугыну мэселесi взектi. Iргелi гылым мен инновациялык динамика идеялары жогары медициналык бiлiм дидактикасын камтып, окытылатын пэндi даму жэне жетiлдiру тургысынан тYсiнуге ыкпал етуi керек. [2]
Квптеген гылыми -техникалык бiлiмдер инновациялык Yрдiстердiн ыкпалымен индустриядан кейiнгi жаца вркениетке негiз болды.
Соцгы жылдары педагогикалык технологияны жасауда, белсендi окытудыц мазм^ны мен тэсiлдерiнде алга бастаушылык (прогресс) байкалады, осыныц нэтижесiнде жогаргы оку орнында бiлiм берудiц бугшп кYндегi жогары мектептегi жогары кэабиленген мамандарды даярлау кезiнде орын алатын квптеген дидактикалык мэселелердi тиiмдi шешуге мYмкiндiк беретiн тиiмдi интерактивтi формаларыныц Yлкен эр алуандылыгы жасалынган [3].
Инновациялык окыту, оку процесшщ барысында взара сэйкестiкке мYмкiндiк беретiн окыту тYрi.
М^ндай эдiстер езара эрекет iскерлiк ойын, рвлдiк ойын^йымдастырушылык-эрекетпк ойын,шк1рталас,нактылы жагдайларды ^жымдьщ тYPде шешу жэне де эщ!мелесу,эвристикалык жэне проблемалык бiлiм беруд^топтык жэне ж^птьщ ж^мыстарды жэне т.б. шешудi колдануда Heri3 болады. Интерактивтi эдютер инновациялык окыту тYрiне кiретiн тэсш.
Жогарыда келтiрiлген инновациялык окыту тYрлерi негiзгi пэндердi жогары денгейде окытылуына онтайлы нэтижесiн бередi [4].
Интерактивт эдктердщ непзп мiндеттерi:
- непзп пэндердi менгере отырып клиникалык жагдайлардагы туындайтын мэселелерге кенiнен кещл
беру.
- Дагдылар мен икемдiлiктер студенттердщ бойында логикалык жэне клиникалык ойлауды дамыту.
- Когамдык манызды мэселерге деген студенттердщ езiндiк ^станымын калыптастыру жэне икемдiлiгiн арттыру.
- Даулы мэселелерде шешiм кабылдай бiлу жэне сол шешiмдi коргауга катысуга дагдылану. Коммуникативтi дагдылар - ^станымын анык жэне накты калыптастыруга жэне топты езара эрекет ете
алу.
3. К^ндылыктар - окушылар к¥ВДылыктык кагидаларды алады.
- Адамнын к¥кыктары мен беделш к¥рметтеу;
- Жанжалдарды шешудщ бейбiт тэсiлi;
- Ынтымактастык;
- Шыдамдылык;
- эдiлеттiлiк;
- ашыктык;
- адалдык;
- заща багынушылык;
- отансYЙгiштiк;
- жауапкершшк;
- табандылык;
- билiк пен онын ешлдерш к¥рметтеу;
- взiнiн жэне баскалардын енбек жагдайларын к¥рметтеу.
Инновациялык жэне интерактивт тэсшдердщ icKe асырудьщ эдктемелш щскаулары.
- дайындык ж^мыстары.
- Мамандарды тарту.
- Ролдердi Yлестiру.
- Сабактардын катысушыларын даярлау.
- езщдш жеке сабак.
Сабащъщ корытындыларын жасау.
Корыта келе негiзгi пэндердi окытуда инновациялык жэне интерактивтi эдiстердi пайдалану мамандарды дайындау барысында теракты бiлiм мен бiлiктiлiктiн калыптасуында непз болады. ^олдаотан эдебиеттер:
1.Полат Е.С.,Бухаркина М.Ю., Моисеева М.В., Новые педогогические и информационные технологии в системе образования:
Учебное пособие для студентов педогогических вузов и системы повышения квалифицированных педогогических кадров. - М.:Академия,2000.
2.Пахомова Н.Ю. Метод учебного проекта в образовательном учреждении . М. : Аркти,2005
3.Хохлов А.Ф., Стронгин Р.Г., Пректно-ориентированный университет// Высшее образования в Росси .-2002-№2, с 3-11.
4.О.А. Бухарин, В.А. Кириллов, Т.Л.Бухарина., Инновационные подходы к обучению студентов медицинской микробиологии . // Микробиологии эпидемиологии иммунологии №5. 2002
Необходимость использования интерактивных методов преподавания базовых дисциплин
Б.Т Сейтханова, А.А Ахметова Статья о значении инновационных и интерактивных методов изучения базовых дисциплин . Инновационные методы дает возможность студентам самостоятельно развивать мышление и активности на заниятий.
Necessity of usage of the interactive methods in teaching of the basic subjects.
Seitkhanova B.T. Akhmetova A. A. The usage of the interactive and innovative methods in teaching of the basic subjects are showen in this article. The innovative methods help students to think themselves and enable to express their thoughts orally.