IX СЪЕЗД ФИЗИОЛОГОВ КАЗАХСТАНА
Таким образом, метод моделирования позволяет: 1) повысить мотивацию к обучению у студентов; 2) всесторонне рассмотреть течение патологических процессов; 3) осуществить непрерывное совершенствование педагогического мастерства по новым образовательным технологиям. Метод моделирования в подготовке презентаций к самостоятельной работе студентов и его демонстрация на практических занятиях показывает важную роль в накоплении материала по дисциплинам, в том числе интегрированным, эффективно развивать клиническое мышление, навыки и умения работать в команде, приобретать навыки владения современными медицинскими технологиями. ППС кафедры «Физиология» в процессе обучения стремится к тому, что студенты должны сформировать и продемонстрировать ряд общекультурных, общепрофессиональных и профессиональных компетенций, кроме этого развития у студентов творческого мышления, умений и навыков самостоятельной работы, что очень важно для практического врача.
«ИНФОГРАФИКА - АКПАРАТТЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯЛАУ АРКЫЛЫ
Б1Л1М БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ»
Бегларова Г.Е., Тажибаева Д.С., Кабдуалиева Н.Б., Айтбаева Ж.Б., Ерментаева Л.Н., Ниязбекова К.К.
«Астана медицина университет» КеА%, В.Г.Корпачев атындагы патологиялыи, физиология кафедрасы. Астана,
Казахстан Республикасы
bealaюva. а@таИ ги,
Юрюпе: Элемдк б^м беру жYЙесiн дамытудын манызды жэне тура^ты тенденцияларынын бiрi - заманауи а^параттыщ технологияларды о^у процеснде ^олдану. О^ытудын жана технологиялары, а^паратты ^абылдау жылдамдышн, тYсiнудi жэне бiлiмдi менгеру терендИн арттыруfа мYмкiндiк бередi. Инфографиялыщ эдю - бул мэтiндер, диаграммалар, графиктер, эртYрлi сызбалар тYрiнде суреттелген жэне бiр уа^ытта усынылатын аппарат. Заманауи коммуникация процеснде инфографиканын болуы о^у материалынын сапасын жа^сартады, онын маныздылыш мен кeрнекiлiгiн арттырады. Сонымен ^атар, бул технологияны ^олданудын бас^алардан айырмашылыш:
♦ жYЙелеу — визуалды форматтын ар^асында студентке мэселенiн кeрiнiсiн тутас усынады;
♦ бiркелкiлiк - бiртутас формада берiлген аппарат жана идеялар мен байланыстарды аньщтауfа, сонымен ^атар теориялыщ
IX СЪЕЗД ФИЗИОЛОГОВ КАЗАХСТАНА
материалды терен тYсiнуге кeмектеседi;
♦ fылыми - инфографика даастыру белгiлi бiр мэселеге ^атысты fылыми зерттеулер негiзiнде деректердi iздестiрудi, баfалауды жэне ассимиляциялауды ^ажет етедк
♦ мYмкiндiк - таfайындаfан инфографиканы компьютерде jped немесе бас^а форматта са^тауfа немесе жумысынызды элеуметтiк желтерде бeлiсуiнiзге мYмкiндiк бередi.
Максаты: «Инфографика» технологиясын <^залар мен жYЙелердiн патологиялыщ физиологиясы» пэнi бойынша саба^тарда флданудын тиiмдiлiгiн баfалау.
Материалдар мен эдютер: «Астана медицина университет КеА^, В.Г. Корпачев атындаш патологиялыщ физиология кафедрасында «Инфографика» а^параттыщ технология эдiсiн флдану практикалыщ саба^тарда eткiзiлдi.
Инфографика жасау Yшiн бiз www.canva.com сайтындаfы Canva ^ызметн пайдаландыщ. Бул ^ызметт пайдалану ете онай жэне кептеген дайын Yлгiлер мен форматтарды усынады; Dragand-Drop технологиясын ^олдануfа мYмкiндiк бередi.
Нэтижелер. «^рек-^имыл аппараты жэне терiнiн патофизиологиясы» тарауы бойынша «Инфографика» эдiсiн агымдагы саба^тарда ^олданfан негiзгi топ жэне флданылмаfан ба^ылау топтарынын о^у Yлгерiмiне салыстырмалы анализ жYргiзгенде, 100 балдыщ шкала бойынша баfаланfан аралыщ ба^ылаудын нэтижелерi негiзгi топта 3 балfа жоfары болfанын кeрсеттi (74 балл ^арсы 71балл). Инфографика технологиясынын тшмдшП баfаланfан студенттердiн керi байланысын зерделеу кезнде: сауалнамаfа ^атыс^ан 132 ^атысушынын 81,2%-ы сауалнаманын барлыщ упайлары бойынша ен жоfары 5 балл бердк Студенттердiн 100%-ы осы эдiстеменi ^олдана отырып, студенттердi а^параттандыру мен саба^тын уйымдастырылу денгейiн он баfалады. Респонденттердщ 96%-ы материалдын практикалыщ eзектiлiгiн жэне о^ыту мазмунынын сэйкестiгiн жоfары баfалады. Сауалнама нэтижелерi, студенттердiн инфографиканы ^уруfа белсендi ^атысуы жэне инфографиялыщ модельдер мен диаграммаларды талдауды Yйренуi олардын танымдыщ зейiнiн оятып, eз бетнше о^а, а^параттыщ ресурстарды пайдалануfа, элеуметш ^арым-^атынас^а жауапкершiлiкпен ^арауды ^алыптастырады, коммуникативт даfдыларды дамытуfа ыщпал етедi деп тужырым жасауfа мYмкiндiк бередi.
Корытынды: Сайып келгенде, «Инфографика» технологиясын флдану студенттердiн о^ытылатын материалfа деген ^ызы^шылышн арттыруfа, негiзгi уfымдарды есте са^тауfа, бекiтуге, талдау жэне сыни ойлау ^абтеттерш дамытуfа, шы^армашылыщ шабытын шындап, fылыми юзкарасын ^алыптастыруfа ыщпал етедк