Научная статья на тему 'Case-study in the modular educational system on the Dicsiplines " Fundamentalsof medicaments’ production technology" and "Fundamentals of pharmaceutical logistics"'

Case-study in the modular educational system on the Dicsiplines " Fundamentalsof medicaments’ production technology" and "Fundamentals of pharmaceutical logistics" Текст научной статьи по специальности «Фундаментальная медицина»

CC BY
69
12
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
CASE-STUDY / ФАРМАЦЕВТИКАЛЫқ ЛОГИСТИКА / ДәРіЛіК ТүРЛЕР ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫң НЕГіЗДЕРі / CBL / СASE-STUDY / "ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ЛОГИСТИКА" / "ОСНОВЫ ТЕХНОЛОГИИ ЛЕКАРСТВЕННЫХ ФОРМ" / FUNDAMENTALS OF PHARMACEUTICAL LOGISTICS / BASICS OF MEDICAMENTS' PRODUCTION TECHNOLOGY / CBL (CASE BASED LEARNING)

Аннотация научной статьи по фундаментальной медицине, автор научной работы — Сагинбазарова А.Б., Уразгалиев К.Ш.

Авторы данной статьи признают несомненные преимущества инновационных технологий перед «скучным» изложением материала, используемых в традиционном преподавании. Применение сase-study как метода инновационных методов обучения, методически обосновано и обеспечено. Об этом говорит и мнение студентов о командно-ориентированном методе обучения, выявленное при обратной связи (анкетирование). Созданный как метод изучения экономических дисциплин, в настоящее время метод case-study находит широкое применение в изучении медицины и фармации. Использование конкретного инновационного метода позволяет развивать коммуникативную, самообразовательную компетенцию у студентов. В дальнейшем метод CBL успешно будет использоваться при проведении практических занятий на курсе фармацевтических дисциплин.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

CASE-STUDY В МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЕ ОБУЧЕНИЯ ПО ДИСЦИПЛИНАМ "ОСНОВЫ ТЕХНОЛОГИИЛЕКАРСТВЕННЫХ ФОРМ" И "ОСНОВЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЙ ЛОГИСТИКИ"

Thearticlediscussestheimplementationofactiveproblemsituation case study analysis method in the educational process of pharmaceutical sciences course (from English language casecase, situation), which improves not only the acquisition of knowledge and formation of practical skills, but also develops value system, professional skills and competences of students.

Текст научной работы на тему «Case-study in the modular educational system on the Dicsiplines " Fundamentalsof medicaments’ production technology" and "Fundamentals of pharmaceutical logistics"»

УДК:615.1:378.147

А.Б. САГЫНБАЗАРОВА, К.Ш. УРАЗГАЛИЕВ

«ДЭР1Л1К ТYРЛЕР ТЕХНОЛОГИЯСЫНЬЩ НЕГ1ЗДЕР1» ЖЭНЕ «ФАРМАЦЕВТИКАЛЫК ЛОГИСТИКА НЕГ1ЗДЕР1» ПЭНДЕР1 БОЙЫНША МОДУЛЬД1К О^ЫТУ ЖYЙЕСIНДЕП CASE-STUDY

Марат Оспанов атында^ Батыс Казакстан мемлекетпк медицина университет^ Актебе, Казакстан

Фармацевтикалык пэндер курсымен химиялык пэндер кафедрасы бере алатын, бэсекелестiкке кабтетп

Жумыс тел.: 56-78-30, мобильдт бiлiм жYЙесiн куру. Бул

Сагынбазарова А.Б.- доцент м.а., фармацевтикалык, пэндер курсына жауапты, максатты жYзеге асыру Yшiн келес1

¥ялы тел.: 8-701-4438225, e-mail: akzharkyn.sab@mail.ru; тапсырмаларды шешу усынылады:

Уразгалиев К.Ш. - аfа окытушы, биология 1ылымдарынын, кандидаты, 1) фармацевттер мен дэрiгерлердi

¥ялы тел.: 8-705-7305467, e-mail: svet.tolga@mail.ru. дайындау жYЙесiнде инновациялык

сипаттаfы бiлiммен камтамасыз

Аннотация. Макалада фармацевтикалык, пэндер курсынын бiлiм беру Yрдiсiне белсендi case-study (аfылшыннан case- жаfдай) мэселелт-ситуациялык, талдау эдiсiн енгiзу карастырылады. Тэжiрибелiк даfдылардын калыптасуын жэне алfан бiлiмдi камтамасыз етiп кана коймай, сонымен бiрге студенттердiн кузiреттiлiктерi мен кэаби шеберлiктерiн, жYЙелiк кундылыктарынын, дамуын карастырады.

Нег'1зг'1 свздер: case-study, фармацевтикалык, логистика, daprniK тYрлер технологиясынын, негiздеpi, CBL.

ету; 2) халыкаралык салfастырмалы зерттеулер мен тутынушылардын катысуымен бiлiм беру к,ызметш талап етуiн жэне баfа сапасынын механизмдерi мен модульдi бiлiм беру баедарламасын калыптастыру.

Берiлген ой-пiкiрдi БК,ММУ фармацевтикалык, пэндер курсында жYзеге 9зектiлiгi: Фармацевтикалык Европа жэне Америка елдершдеп ме- асыру Yшiн модульдт ок,ыту ж^есшщ пэндер курсында кептеген уакыт ара- дициналык оку орны медициналык аясында «с^е-й^у» деп аталатын лыfында арнайы сабак окыту Yшiн жэне фармацевтикалык жоfары ма- тэмрибелт жаfдайлар негiзiндегi бел-классикалык оку эдiсi, яfни «окытушы- мандандырылfан кэаби кадрларды сендi окыту эдк"гершщ Ырш оку \Фдю-ба1ыттаушы» негiзiнде колданылды. дайындауда, оку баfдарламасынын не ен|^зуге шешiм кабылданды. Берiлген эдiстеме аркылы студент окы- келiсiмiмен жэне пэнаралык тыfыз Сабакты case-study эдiсi бойынша

тудын дэстYрлiк траекториясы бойын- езара эрекеттесуiмен эрбiр пэн дэстYр- ж\фпзу окытушылардан айтарлыктай ша бiлiм алды, яfни олардын тYсiнiгi ^ лт окытудан инновациялык бiлiм бе- ^ дайындык жУмыстарын талап етедi бойынша университет аудиторияла- руге ауыса бастады [1]. Бiздiн елiмiз де [3,4]. «Дэр^к TYрлер технологиясы-рында «зерiгiп уакыт ет^зу» мiндеттi калыс калмады. нын непздерЬ>, «фармацевтикалык

емес, баска да оку кездершен алуfа бо- Казакстан халкына 17 кантар кызметтi уйымдастыру непздерЬ>,

лады деп уfынды. Эрине, студент алда 2014 жылfы «Казакстан жолы: бiр мак- «фармацевтикалык, логистика непз-болатын ендiрiстiк (фармацевтикалык) сат, бiр муцде, бiр болашак» жолда- деИ» пэндерiн ок,ыту барысында °к,ы-тэжiрибеден кол Yзетiнiн сезiнедi. уында Елбасы Н.Э. Назарбаев таfы да тушылар пэннiн жалfастырушылык

Туракты эрi динамикалык езгеретiн элемдегi 30 дамь^ан елдiн катарына ка^идасын барынша к°лдана отырып,

элем оку барысында да езгерiстердi к^ру Yшiн алfашкы жумыс багытыныц (алдын ала жэне кешнп реквизит-

талап еттi. БYгiнде, окушылардан фак- бiрi - бiлiм екенш айкын айтты [2]. терi), б^м беру \фдюнщ тец^пыдеп

тiлердi еске сактап кана коймай, алfан 2014-2018 жылдарfа Казакстан накты мэселелердi камтамасыз ете

бiлiмдерiн тапсырмаларды шешу Yшiн Республикасынын, Бiлiм жэне алатын °кытудын, тиiмдi тэсiлiн iздедi.

колдана бту керек екенiн, акпарат аfы- 1ылым министрлтнщ стратегиялык Бул дэрiлiк айналым саласындаfы

мынын, жылдам езгеруiне байланысты жоспарынын, негiзгi баfыты - мемлекет мэселелерд шешу Yшiн кажет, непзп

баfыт-баfдарды аныктап, жан,а тех- басшысынын, жарлыfымен ко^ам пэндер бойынша терен, бiлiмдi игеру

нологияларды мен,герт, жеткпейтш суранысын, экономика кажеттiлiктерiн, Yшiн студенттерде он, мотивацияныц

бiлiмдi аныктап езiн-езi окытуды талап тапсырмаларды жYзеге асыру бойынша калыптасуына экеледi. Сонымен катар,

етедi. Кlазiргi уакытта, элемдiк YPДiстi тактикалык iс-эрекеттi аныктап, болашаК фармацевтикалык кызмет

жэне жан,а талаптарды ескере отырып, колжетiмдi эрi сапасы бойынша жауап V^1"1 фундаментальды пэндердщ раш

жэне бiлiм беру YPДiсi туралы бiртутас

НОВЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

yfbiM дамуына /^мюндт бередi. БYгiнгi лелiк-баfытталfан кейс тапсырмасын сабактын накты академиялык такы-

танда, case-study эдiсiне арналfан шешуге MYMK^iK бередi. Берiлген рыбы бойынша жазылfан жаедаяттык

Kолжетiмдi эдебиеттер жеткiлiктi, сон- окыту 9Aici студенттердi баскару тапсырманы кейс тYрiнде орындау

дыктан да ок,ырманfа онын сипаттама- шешiмдерiн кабылдай б^лу Yшiн жэне кезiнде ^ip бетте бiрнеше сейлем

сын накты тYсiндipудi кажет етпейдi. тэжipибелiк даедыларды игеруге wyw- болуы мYмкiн, к,ыск,а европалык кейс)

БКММУ сон^ы жылдарда кiндiк беpедi. Фармацевтика саласын- немесе бipнеше бетке дейiн (узын

фармацевтикалык пэндер курсында да коммуникативтi даедылар мен ко- - американдык кейс) тэжipибелiк

модульдiк окыту жYЙесiнiн тэжipибелiк мандалык, рухты дамытуfа ыкпал етедГ даfдыны менгеру. вмipде яfни

сабак,тары кезiнде case-study окыту Жумыс мандаты. Фармацевтика- фармацевтикалык, тэжipибеде YЙpену.

эдiсi pетiнде колданыла бастады лык, факультет студенттершщ оку Мынадай жаfдайдын сипаттамасы

[5]. Оны «Фармация» мамандыfы баедарламасына интеpактивтi оку тYpiн дэpiлiк заттар айналымы саласындаfы

бойынша 3,4 курс студентерш окытуда енгiзу - арнайы фармацевтикалык пэн- шынайы/виртуалды тэжipибелiк мэсе-

колданылды. Модуль такырыптарына деpдi тиiмдi эpi сапалы окыту денгейiн лен fана емес, баска пэндер-ден алfан

сэйкес, алдын ала жэне кейшп жетiлдipу pетiнде жаfдаяттык эдiстеp- бЫмдер кешенiн езектi ету аркылы

реквизиттердщ сабактастыfын есеп- мен окыту (case study). Kойылfан сурактарына жауап табу

ке ала отырып, тэжipибелiк жар- Материалдары мен эдiстерi. болып табылады.

дайлар ен1делдi. Фармацевтикалык ЖYЙелiк принциптерЫ колданып жэне Ескеру кажет, тэжipибелiк сабакта

факультеттiн 3,4 курсына тэжipибелiк жYЙелiк талдауды есепке алып, жеке оку баедарламасыньщ мазмунына жа-сабак материалдарын менгеpiп жэне кадаралау мен кен келемдi акпараттык уап беретЫ бip fана мэселе жаедаят-

мотивацияны жоfаpылату максатында материалдарды пайдалана отырып, тык тапсырма тYpiнде жан-жакты ка-

raco study инновапиапык тоунлллгия-

мына такырыптар бойынша мемле- сase study инновациялык технология- растырылады. Сонында студенттерге

кеттiк жэне орыс тiлдеpiнде CBL сын окыту барысында, оку баедарла- оны шешудiн рационалды нускаларын

эдiсi бойынша тэжipибелiк сабактар масына енпзу жэне орындау сэтiнде табуfа, сонымен катар баfдаpланfан

жYPгiзiлдi: мынадай эдктер колданылады: ретро- тэжipибелiк даfдылаpды менгеруге

Жакпамайлар. Суспензиялык спективтi, дедуктивтi у1ыну, курылым- кемектеседi.

жакпамайлар технологиясы, олардын ды-логистикалык талдау. Сонымен катар, case study тэжipи-

сапасын баfалау; Коллоидты еpiтiн- Нэтижелерi мен талнылаулары. белт эдiсiнде жаfдаяттык тапсыр-

дiлеp, олардын технологиясынын ерек- Студенттеpдi кейстi окыту эдiсi алfаш мада^ академиялык проблема бip-

шелiктеpi. Сапасын бакылау («ДэрЫк рет 1910 ж^тагё Business School жакты шешiлмеуiн карастырамыз.

тYpлеp технологиясынын непздерЬ>). (Бостон, АК,Ш-да) баскару пэндеpiн Академиялык топта ешзшетш дискус-

Студенттер yсынылfан такыpыптаpfа окыту кезЫде колданды. 1909-1919 сия студенттеpдi оку пpоцесiне моти-

дэpiлiк тYPлеpдiн дайындалу тэсiл- жылдары оку барысы схема жYзiнде вациялауfа жэне калыптастыpуfа не-

деpiн, дэpiлiк препараттарды дайын- еткiзiлдi, ол кезде окушы-тэжipибе- пзделген, сондай-ак, езiн-езi тексеруге

далуымен байланысты есептеpдi жэне герден накты жаедайды/проблеманы аpналfан тэжipибелiк бакылау эдiсiмен

сабак такырыбы бойынша дэpiлiк баяндауды, оfан катысты талдау мен де баfытталfан. Будан баска, жаедаят-

препараттарды дайындау тэжipибелiк нускамаларды сypаfан [6]. Оfан коса, тык оку эдiсiтакырыптык академиялык

шешiм алгоpитмдеpiн ендеп, талдау мына аfылшын М. Шевер, Ф. Эдейм, К. мэселеге дурыс сипаттама беруге жэне

жасады. Ейтс fалымдаpынын аткарым жумыста- студенттерге оны шешудщ жолдарын

^^ к| I та; I Diivi^jja^DinDin, a I r\,a^Diivi myiviDH- I a ^^

Дайын дэpiлiк заттардын дэри рынан сон кейс эдiсi (case study-аfыл- карастырып баскарушылык

шешим

хана жумыстарын уйымдастыру. шын тiлден case-жаfдай) - жаfдаяттык кабылдауына кемектеседi. Сонында,

Фармацевтикалык кызметтщ ке- талдау эдiсi pетiнде, ¥лыбританияда, тэжipибелiк критерийлер бойынша

терме звеносы («Фармацевтикалык АКШ-та, Германияда, Данияда т.б. ел- case study практикалык-проблемалык

кызметп уйымдастыру непздерЬ», дердеп студенттер арасында танымал эдiстеpдiн шЫде ен жYЙpiгi болып та-

«Фармацевтикалык логистика не- болып, интеpактивтi эдктердщ бipi бо- былды [8,9,10].

пздерЬ> пэндеpi). Студенттеpдiн бip- лып табылды [7]. Мундай жаfдайда эр студент

лескен жумысы фармацевтикалык Болашак фармация бакалаврын ситуациялык жаfдайfа байланысты

холдинг мэселеанщ логистикалык кон- окыту барысында case study эдiсiн тэжipибелiк сабак такырыбына сай:

цепциясын ендеу максатында мэсе- колдану мэнi мынада: тэжipибелiк - ситуациялык тапсырмалардыц

Медицинский журнал Западного Казахстана

4.52.2016 я.

эдктемелт нускасын алады (еткен са- езiн-езi талдау (саралау) пpинциптеpiн лардын жана алты оку функцияларын

бакта алып кетедi); сапалы денгейде дамытура мYмкiндiк игеpудi арттырады, онын iшiнде гно-

- пайдаланатын эдебиеттер тiзiмi беpедi [11]. Сонымен бipге, келешекте сеологиялык, жобалык, констpуктивтi, бар кейстер; студенттердщ кэсiпкойлык жардайды уйымдастырушылык, коммуникативт1

- кейс мазмунын тYсiнбеген талдауды б^ езiн тулра екенiн сезiну- жэне тэрбиелт, сонында, окытушы-жардайда, косымша сурактары болса, ге жэне де тэжipибелiк дардыларды нын кызметiн арттыра тYседi [14]. кафедрара келiп окытушыдан белгiлен- игеруге эсер етедi [12,13]. Жардаяттык окыту эдiсi дэстYpлi тэстге ген саратка кенес алура кейстщ мазму- Жардаяттык талдау эдiсiн колда- караранда, жорары талапка сай, ^ipri нын артырырак тYсiнуге мYмкYндiгi бар; ну барысында кафедра окытушысы- заманра сэйкес эpi келемдi. Окытушы

- аудиториялык жардайда инди- нын pелi белгiлi, ол модератор (лат. мен студент Yлкен мYмкiндiкке ие, се-видуалды жэне ез бетiнше ситуаци- moderator-баскаратын) pелiн атка- беб1 олар сабактан тыс уакытта кенес ялык тапсырмаларды пысыктап алура: рады, ярни окытушы академиялык беру кезiнде езара карым-катынаста дэлipек айтканда: алынран мэлiметтеp- топтын оку пpоцесiн баскарура ка- бола алады. Дидактикалык принцип-ге непзделт жардайды талдау (дэpi- бтетп болуы керек. Сонымен катар, теpi бойынша, case study эдiсiн колда-хана жумысы мен оран катысты есеп окытушы-модератор тек дэстYpлi окы- ну студенттеpдiн еpкiн сабак окуына, кеpсеткiштеpi/онын курылымдык бел- тушылык кабте™ен катар, (Россия, дара жакындауына мYмкYндiк беpедi, шектеpi немесе белгiлi фармацевтика- 2003) Г. Л. Багиев, В.Н. Наумов айткан- кейст графикалык суреттермен камта-лык кызметi) аркылы мэселелер кери дай, лидеpдiн жеке мшездемеа мен масыз ету, теориялык материалды недi, корытынды шырарылады жэне оку процеан уйымдастырушылык азайту, тэжipибелiк сабактын негiзгi

^ кабтеттлен коса акалемиялык топ- ^

баскару шешiмi тYpiнде бip нускасы кабiлетiмен коса, академиялык топ- мэселелерЫе кенiл белу, тэжipибелiк

усынылады; ты баскаруда жеткiлiктi бiлiмi болуы дардыларды калыптастыру кемекте-

- жумыс дэптеpiне курастырылран кажет немесе соран тырмысуы керек. седi. Кафедра окытушысынын назары кейстiн корытындылары тэжipибелiк Жардаяттык эдiспен сабакты жYPгiзу студенттердщ жан-жакты болуына, сабактын такырыбы бойынша жеке жу- кезЫде окытушы: болашак кэсiби маман болуына барыт-мыс болып безендipiледi; - кейспен жумыс жасау талран [15].

- тэжipибелiк сабактын барысын- барысында нускаулык бойынша сэй- Жорарыда айтылрандай, ярни Case да алынран нэтижелеpдi баяндайды, кес материалдарды тандай бiлу; study окыту процес академиялык курс, топтары баска студенттердщ калай ба- -окыту барысында студентке фармацевтикалык пэндер курсын (фар-яндаранын тындайды; талкылаура кемектесу; мациянын баскарылуы мен экономи-

- топка сурак кою аркылы тапсы- - баскарушылык шешiмдеp ка- касы, дэрЫк тYpлеp технологиясыныц рманы белсендi тYPде талкылайды былдаранда мYмкiн болатын нэтиже- непздерО жорары денгейде игеру жэне жэне кейс бойынша эрюм ез нуска- леpдi тYсiндipу; бакылау сурактарын окыту. Марат Оспанов атындары Батыс сын айтады. Ен бастысы, тэжipибелiк койып, студенттер жауаптарын такы- Казакстан мемлекеттiк медицина уни-сабактары жеке жэне езшдш жумыс рыпка дэлдеу; верситет окыту эдiсiн интеpактивтi нэтижесш баяндау барысында сту- -студентеpдiн сез сейлеу уакытын окыту тYpiнде етуде. ECTS студенттерге дент, академиялык топ ужымдастар- белгiлеу, сабак уакытын кадаралау; бул жYЙенi игеруге мYмкiндiк беpедi: дын жэне окытушынын назарын езiнiн -сабакка катысушылардын езiн- Case study эдiсiнiн дэстYpлi оку iс-эpекетiне барыттау. Бipак, негiзiнде езiн устауын бакылау; эдiсiнен каридалы айырмашылыры студент кейс тапсырмаларын орындай -кажет болса студенттеpдi кейст келтipiлген, окыту - дайын бiлiмдi мен-бастаранда, негiзгi жумыстын шешту^ талдаура бараттау; геру емес, оны талдау; баскарушылык шешiмi студенттiн ез -керек жерлерде дурыс кезкара- Case study технологиясынын эдiсi колында, ал окытушы тек кана мYмкiн сын коррау; айтарлыктай карапайым, бipак дэст^р-болатын нэтижелеpдi тYсiндipедi. -эдебиеттерге жэне рылыми жу- лiк жардайын менгерген окытушыдан,

Сase study эдiсiмен сабакты жYP- мыстарра сiлтеме беру; сонымен катар студенттен де кайта

пзу студенттеpдiн фармация бойынша - эpбip студенттiн жумысын бара- куруды талап етедк Аныкталран тэртт-

болашак маман ретЫде аналитикалык, лап, академиялык журналра бара кою- тер бойынша, ярни тэжipибелiк фар-

тэжipибелiк, шырармашылык, комму- ды аткарады. мациянын шынайы емipiнде болатын

никативтi, элеуметпк дардылар мен Кейс эдiсiн колдану окытушы- накты жардайдын моделi енделед^

НОВЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.

студентке кажетп тэжiрибелiк бЫм К,орытынды. мытуfа мYмкiндiк бередГ Одан эр^, CBL

мен тэжiрибелiк даfдылар такырып- Инновациялык окыту эдiстерi эдiсiн фармацевтикалык пэндер кур-

пен игерЫп, кешендi бiлiмге сэйкес арнайы жэне базалык пэндер сынын, тэжiрибелiк сабактарын жYPгiзу

керсете бiледi, ал муfалiм сабак беру арасындаfы езара байланысты кезiнде сэттi колдана алады.

Yдерiсiнде модератор релiн аткарады; баfамдайды. Интеграциянын, негiзгi Эдебиеттер mi3iMi:

Case study эдiсiн колданудын, бе- ойы студенттерде окудын, алfашкы 1. Малов, И.В. Система управле-

делi мен талкылаусыз нэтижелерi бо- кезен,дершде-ак фармацевтикалык ния качеством деятельности образова-

лып, студенттердщ алfан теориялык мотивацияны калыптастырып, тельного учреждения: рейтингв вузе /

бiлiмдерiмен катар, олардын, сэйкес фундаментальды жэне арнайы И.В. Малов, Л.М. Яновский // Качество.

даедылар мен болашак кэсiби кызмет- пэндермен корытындылайды. Инновации. Образование. - 2007. - №3.

терЫ мецгерт игеру, сонымен б^рге ¥сынылfан ой-пiкiрдi «ДэрЫк - С. 35-37.

студенттердщ кундылыктарынын, даму тYрлер технологиясынын, непздерЬ>, 2. Послание Президента

жYЙесiн жэне олардын, емiр баfытына «Фармацевтикалык кызметтi уйым- Республики Казахстан Н. Назарбаева

кэаби позицияларын устану болып дастыру непздерЬ>, «Фармацевтикалык народу Казахстана. 17 января 2014г.

табылады. логистика непздерЬ» пэндерiнде жYзеге Казахстанский путь - 2050: Единая цель,

Оку материалдарын окыту кезш- асыру Yшiн модульдiк окыту жYЙесiнiн, единые интересы, единое будущее.

деп эмоционалды емес, дэстYрлiк оку- аясында «Case-study» деп аталатын 3. Каримсакова, Б.К.

дын, классикалык акаулары игертедГ тэжiрибелiк жаfдайлар негiзiндегi Инновационные методы обучения

Академиялык топтарда эмоциялар, белсендi окыту эдктерЫщ бiрi - оку в подготовке врача общей практики

шытармашылык бэсекелеспк, тiптен YPДiсiне енпзуге шешiм кабылданды. / Б.К. Каримсакова // Медицинский

кейде иландыру кептеп болады, моде- Case-study эдiсiн окытудын, ин- журнал Западного Казахстана. -2014. -

ратормен уйымдастырылfан кейстердi новациялык эдiсi ретiнде колдану, №3(43). - С. 64-65.

тындау кiшкентай fана театрланfан эдiстемелiк негiзделiп эрi камтама- 4. Сыдыгалиева, З.М. Роль и зна-

спектакль тэрiздi; сыз еттген. Бул командалык-баfыт- чение коммуникативных навыков в

Баска кафедраларда бЫм алfан талfан окыту эдiсi туралы студент- профессиональной подготовке врачей

студенттермен интеграция мен акку- тердщ пiкiрiнде кайтымды байланыс общей практики / З.М. Сыдыгалиева,

муляция мэселес он, шешммЫ тапты, (сауалнама жYPгiзу) кезiнде керсетЫп Ж.Н. Кенбейлов, К.А. Ескалиева //

сон,™ болашак фармация бакалаврла- айтылады. Казiргi уакытта фармация Медицинский журнал Западного

рынын, баска кафедралардын, оку пэн- жэне медицинаны окып YЙренуде, Казахстана. - 2014. - №3(43). - С. 95-96.

дерiмен жэне фармацевтикалык пэн- экономикалык пэндердi YЙрену эдiсi 5. Уразгалиев,К.Ш. Фармацевти-

дер курсынын, оку пэнiнiн, арасындаfы ретЫде курылfан case-study эдiсi кен, калык пэндердi окытуда инновациялык

вертикальды, горизонталь бойынша колданыска ие. Накты инновациялык эдiстердi колдану / К.Ш. Уразгалиев,

окыту процесшде пэнаралык байланы- эдiстердi колдану ез-езiмен бiлiм алу, А.Б. Са1ынбазарова // Вестник КазНМУ.

старды шешуге мYмкiндiк бередi. коммуникативтi кузыреттЫктерш да- - 2015. - №4. - С. 549-551.

МеЗииинский журнал ЗапаЗного Казахстана

4.52.2016 я.

РЕЗЮМЕ

А.Б. САГИНБАЗАРОВА, К.Ш. УРАЗГАЛИЕВ

CASE-STUDY В МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЕ ОБУЧЕНИЯ ПО ДИСЦИПЛИНАМ «ОСНОВЫ ТЕХНОЛОГИИ ЛЕКАРСТВЕННЫХ ФОРМ» И «ОСНОВЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЙ ЛОГИСТИКИ»

Западно-Казахстанский государственный медицинский университет имени Марата Оспанова, Актобе, Казахстан

Авторы данной статьи признают несомненные преимущества инновационных технологий перед «скучным» изложением материала, используемых в традиционном преподавании. Применение сase-study как метода инновационных методов обучения, методически обосновано и обеспечено. Об этом говорит и мнение студентов о командно-ориентированном методе обучения, выявленное при обратной связи (анкетирование). Созданный как метод изучения экономических дисциплин, в настоящее время метод case-study находит широкое применение в изучении медицины и фармации. Использование конкретного инновационного метода позволяет развивать коммуникативную, самообразовательную компетенцию у студентов. В дальнейшем метод CBL успешно будет использоваться при проведении практических занятий на курсе фармацевтических дисциплин.

Ключевые слова: case-study, «фармацевтическая логистика», «основы технологии лекарственных форм», CBL.

I

SUMMARY

A.B. SAGYNBAZAROVA, K. SH. URAZGALIYEV

CASE-STUDY IN THE MODULAR EDUCATIONAL SYSTEM ON THE DICSIPLINES « FUNDAMENTALS OF MEDICAMENTS' PRODUCTION TECHNOLOGY» AND «FUNDAMENTALS OF PHARMACEUTICAL LOGISTICS»

West Kazakhstan Marat Ospanov State Medical University, Aktobe,Kazakhstan

The article discusses the implementation of active problemsituation case study analysis method in the educational process of pharmaceutical sciences course (from English language case-case, situation), which improves not only the acquisition of knowledge and formation of practical skills, but also develops value system, professional skills and competences of students. Key words: case-study, fundamentals of pharmaceutical logistics,basics of medicaments' production technology, CBL (case based learning).

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.