Научная статья на тему 'The experience of conducting students'' individual work on the discipline "communicative skills"'

The experience of conducting students'' individual work on the discipline "communicative skills" Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
62
8
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Сыдыгалиева З. М., Кенбейлов Ж. Н., Султан К. Ж.

В статье рассматривается эффективность проведения самостоятельной работы студентов интерактивными методами обучения по дисциплине коммуникативные навыки.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

ОПЫТ ПРОВЕДЕНИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ПО ДИСЦИПЛИНЕ "КОММУНИКАТИВНЫЕ НАВЫКИ"

In this article is considered efficacy students' individual work with interactive methods of training on the discipline «Communicative skills».

Текст научной работы на тему «The experience of conducting students'' individual work on the discipline "communicative skills"»

ЖАНА Б1Л1М БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

деятельности.

Эстетическое и поликультурное воспитание

предусматривает формирование у студентов эстетических вкусов, ценностей и потребностей через приобщение к достижениям отечественной и мировой художественной культуры; формирование знаний, уважения и толерантного отношения к культуре многонационального Казахстана; осознание многонациональности страны как историко-культурного достижения.

Интелектуально-творческое воспитание

предусматривает развитие интеллектуального уровня студентов и формирование творческого и инновационного подходов к учебной, научной, общественно-культурной деятельности как основы формирования конкурентоспособной личности.

Физическое воспитание и формирование здорового образа жизни предусматривает работу согласно государственной программе развития здравоохранения Республики Казахстан «Саламатты Казахстан» на 2011-2015 годы, которая направлена на формирование у студентов осознанной потребности и навыков здорового образа жизни; формирование

негативного отношения к проявлениям асоциального поведения.

Экологическое и трудовое воспитание

предусматривает формирование и развитие у студентов этически ответственного отношения к окружающему миру, природе, разумному взаимоотношению с ней; формирование потребности активного участия в трудовых акциях, студенческих строительных и трудовых отрядах, реализации программы озеленения страны «Жасыл ел».

Принципы и направления организации воспитательной работы в Университете взаимосвязаны и реализуются в единстве, взаимосвязи и взаимообусловленности. И только такой целостный, комплексный подход к организации воспитательной работы в вузе позволит сформировать личность студента, осознающего необходимость и социальную значимость единства своей профессиональной подготовки, личностного становления и роста, обеспечивающего возможности для осуществления будущей профессиональной деятельности и выстраивания своей карьеры в условиях конкуренции и инновационного развития страны.

TY^H

А.Б. TYCinKAnMEB

УНИВЕРСИТЕТТЕ ТЭРБИЕ Ж¥МЫСТАРЫН ¥ЙЫМДАСТЫРУ

Марат Оспанов атындагы Батыс Казахстан мемлекеттк медицина университету Актебе

Мемлекеттщ болашагы мен табыстары кеп жагдайда жастардьщ 6iniMi мен денсаулыгына, олардын ез бетшше калыптасуга умтылуына жэне ездерЫщ бiлiмдерi мен таланттарын кэаби тургыдан жYзеге асыруына байланысты. Сондыктан бул макалада жастардын университеттегi когамдык белсендiлiгiн арттыру мэселесi кезделген.

SUMMARY

A.B. TUSU PKALIEV

EDUCATIONAL ORGANIZATION WORK IN THE UNIVERSITY

West Kazakhstan State Medical University named after Marat Ospanov, Aktobe

In this article is written students' problem in the university and their activity and interests. State's future and achievement in the many cases depend from youth's education and from their health. They should form individually and get high education.

З.М. СЫДЫГАЛИЕВА, Ж.Н. КЕНБЕЙЛОВ, КЖ. С¥ЛТАН

КОММУНИКАТИВТ1К ДАГДЫЛАР П8Н1 БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРД1Н 9З!НД!К

Ж¥МЫСЫН ЖYРПЗУ Т8Ж1РИБЕС1

Марат Оспанов атындагы Батыс Казахстан мемлекеттiк медицина университету Актебе

«Жалгыз шынайы цундыльщ - ол адамдармен цатынасу к,ундылыгы»

Антуан Сент Экзепюри

Адамдардын когамда карым-катынассыз мэндi емiр сYPуi мYмкiн емес. Карым-катынас тек кана жеке психикалык функциялардын, YPДiстер мен адамдык касиеттершщ толык мэндi калыптасуына гана емес, сонымен бiрге, жалпы тулга болып калыптасуынын да адам емiрiндегi кажетт шарты болып табылады. Карым-катынас жасау бiрге iс-эрекет жасау Yшiн кажет: емiр сYPу Yшiн адамдар бiр-бiрiмен эрекеттесуге мэжбYр.

Болашак дэр^ер Yшiн коммуникативтiк дагдыларды

игеру артыкшылыгы - даусыз. Бул дагдыларсыз дэркер ез ойын пациентке жеткiзе алмайды, онымен катынаска тYсе алмайды, езара тYсiнiстiк болмайды. Дэр^ердщ кэсiби кызметшдеп коммуникативтiк бiлiктiлiк - тек кана наукаспен психологиялык дурыс катынас куру гана емес, сонымен бiрге карым-катынас жасауда кэсiби ролiнде болу.

Дэркердщ коммуникативтк бiлiктiлiгi - кэсiби манызды сапа. Каз i р г i замангы медицина

26 Батыс Казахстан медицина журналы №1 (33) 2012 ж. /. , _ _ " „

_!_ _^ Медицинский журнал Западного Казахстана №1 (33) 2012 г.

НОВЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

кызметкерлершщ кэаби мэдениет когамнын карым-катынас мэдениетiне назарынын артуы жагдайында да дамып келедк Жаксы дэрiгер-маман болуы Yшiн оный кэаби бшштштмен бiрге, коммуникaтивтiк бшштшт де коса жYPуi кажет.

Заман талабына сай жогары медициналык бгым беру багдарламасына жана стандарт бойынша «Коммуникативтк дагдылар» пэнi енгiзiлдi. Бiздiн кафедра бул пэндi твртiншi жыл жYргiзуде. 1-курс студенттерiне бвлiнген оку сагатынын 1/3-i взiндiк жумыска ажыратылган. Алгашкы жылы студенттер взiндiк жумыс материалдарын эдебиеттен iздеп, окып жэне оны мэнжазба тYрiнде тапсырып жYPдi. Бiрак, жумысты мэнжазба жазу тYрiнде кабылдау барысында студенттiн коммуникативтiк дагдыларынын ешбiр кырынын кврiнбейтiнi, оны игеру дэрежесшщ аныкталмайтыны аян болды.

Пэндi жYргiзудiн екiншi жылында сабактын осы бвлiмiн рольдiк ойындар вткiзу, презентациялар жасау, санитарлык-агарту жумысын вткiзу тYрiнде кабылдауды уйгардык. Сонымен, 6 жумыстын екеуi мэнжазба жазу, бiреуi презентация жасау, бiреуi санитарлык-агарту жумысын втшу, екеуiн рольдiк ойындар тYрiнде жYргiзу уйгарылды.

Студенттердiн взiндiк жумысынын формаларын взгертудегi бiздiн максатымыз - студенттердщ белсендiлiгiн арттыру, сабак жYргiзудi жандандыру, топта бiрiгiп жумыс iстеуге Yйрету, жауапкершiлiктерiн арттыру, квпшiлiк алдында взш устауды Yйрету жэне сонымен бiрге шыгармашылык кабтеттерш ашу немесе жетiлдiру болды.

Тапсырманы орындау барысында студенттер 3-4 адамнан кш топтарга бвлiнедi. Одан кейш рольдiк ойын болса, сценарий курастырады, рольдердi бвлiседi. Осы ситуациялык жагдайды бейнелеу Yшiн кажеттi куралдарды карастырады. Тапсыру барысында эрбiр кш топ шагын кврiнiстi бейнелейдi, ал калгандары кврiп, тындап отырады. Бiр айта кететiн жэйт, студенттердiн шыгармашылык жэне эртiстiк кабiлеттерi, квпшiлiк жагдайда, жогары денгейде. Кейде сценарий диалогтары вленмен жазылган жагдайлары да болды. Оган мынадай мысал - 105-топ студенттерi БYркiталиев Хамза, Касиет Айзат, Сейлханова ^лмиралар «Дэр^ер-метрбике-наукас» такырыбындагы взiндiк жумыска твмендегiдей сценарий курастырып бейнеледi.

Бейнелеу аякталган сон, эр жумыс Пендельтон ережес бойынша талданады. Ереженiн пункттерi келесiдей:

1. Жагдайды сипаттау.

2. Не жаксы болды?

3. Не нэрсен баскаша жасауга болар едi?

4. Не жаксы болды?

5. Не нэрсеы баскаша жасауга болар едi?

Алгашкы Yш пункт сурактарына бейнелеушi кiшi

топтын взi жауап бередi. Олар кандай жагдайды бейнелемекшi болгандарын, вз ойлары бойынша не жаксы болганын, бiрак кандай да бiр себептермен кайсы^р жактары вздерiн канагаттандырмайтынын, максаттарына жете алды ма, жок па соны айтады. Калган екi сурак бойынша топтагы барлык студенттер пiкiр косады. Эдетте талдау вте кызу жэне орынды жYредi.

Ереже бойынша сынауга болмайды - кай нэрсенiн немесе кубылыстын болсын, жаксы жактары аталып, калай еткенде одан да жаксы болатындыгын айту керек. Расында, турмыста да сынап, мiн тагу, кателiктердi табу онайлау да, мэселенiн шешу жолдарын, жаксарту жолдарын табу, оны адамнын шымбайына батпайтындай етiп жетшу киындау.

Санитарлык-агарту жумысын жYргiзетiн болса, окытушы салауатты вмiр салтын калыптастыруга такырыптар усынады. Олар кун тэрлб^ шыныгу, дене шыныктыру, тиiмдi тамактану, зиянды эдеттер туралы жэне т.б. болуы мYмкiн. Дайындалу барысында, вз топтастарына санитарлык-агарту жумысын «втшу» Yшiн эр кiшi топ такырыбына сай материал карастырады, оны топтастырып, кврнект куралдар дайындайды. Бул жумысты тапсыру барысында такырыптын кызык болуымен катар, катынасудын вербальды жэне вербальды емес курылымдарына (компоненттерiне) аса зор квнт бвлiнедi: анык свйлеуi, дене калпы, колдарынын кимылы, киiм киюi, паразит свздердщ болмауы жэне т.б. Сонында тап жогарыда айтылгандай, Пендельтон ережес бойынша талдау жYргiзiледi.

0зiндiк жумысты вткiзудiн жэне бiр тYрi презентация жасау. Бул жумыска дайындык жэне тапсыру кезшде эр кiшi топ шартты тYPде денсаулык сактау саласында кызмет кврсететiн мекеме ашулары кажет. Ол мекеменi атайды, онын эмблемасын ойлап табады, уранын жазады жэне шартты тYPде ол мекемеде кайсысы кiм болып кызмет аткаратынын бвл^едк Свйтiп вз топтастары алдында мекемен ашып, презентация вткiзедi. Осы туста кай студенттiн жетекшiлiк немесе басшылык жасауга, кайсысынын орынбасар болуга кабтел, касиеттерiнiн жететiнi, ендi кайбiрiнiн жай кызметкерлiкке канагаттанатыны бiлiнiп-ак тургандай.

Талдау кезшде мекеме атынын, эмблемасынын, уранынын кврсететiн кызмет тYрiне сэйкестiгiне, онын кызметше сураныстын болатын-болмайтындыгына, тургындарга ынгайлылыгына жэне, элбетте, презентация барысында катынасудын вербальды жэне вербальды емес курылымдарына квнт бвлЫедг

С0Ж такырыптарын ею жыл бойы осындай тYPде втшу барысында бiз студенттерде пэнге деген кызыгушылыктын элдекайда артатындыгына, такырып сурактары тиiмдi менгерiлетiнiне квз жеткiздiк. Ттл, кейде, ен енжар студенттердiн взi белсендiлiк танытады. Ен бастысы, коммуникативлк дагдылар утымды менгерiледi. Бул оку YPДiсi бiр жагынан интерактивтi окыту эдiсi болып саналады, свйтiп олар дайын бiлiм алушы емес, керiсiнше толыкканды катысушылар болады. Окытушы барлык оку YPДiсiн взi аркылы втшбей, студенттердi жеке iзденiске талпындырушы болып табылады. Студенттердiн оку эрекетi барысында жеке, белсендi позициясы калыптасып, сыни тургыдан ойлануларына Yйретедi.

Эдебиеттер т'зш'г.

1. Б.Д. Карвасарский. Клиническая психология. -Национальная медицинская библиотека. - СПб. - 2006 г. - С. 391-394.

2. www.medpsy.ru.

., , _ Г , „\ Батыс Казахстан медицина журналы №1 (33) 2012 Медицинский журнал Западного Казахстана №1 (33) 2012 г. N_:_____

ЖАНА Б1Л1М БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

РЕЗЮМЕ

З.М. СЫДЫГАЛИЕВА, Ж.Н. КЕНБЕЙЛОВ, А.Н. СЕЙПЕНОВА

ОПЫТ ПРОВЕДЕНИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ПО ДИСЦИПЛИНЕ «КОММУНИКТИВНЫЕ НАВЫКИ»

Западно-Казахстанский государственный медицинский университет им. Марата Оспанова, Актобе

В статье рассматривается эффективность проведения самостоятельной работы студентов интерактивными методами обучения по дисциплине коммуникативные навыки.

SUMMARY

Z.M. SYDYGALIEVA, ZH.N. KENBEILOV, K.ZH. SULTAN

THE EXPERIENCE OF CONDUCTING STUDENTS' INDIVIDUAL WORK ON THE DISCIPLINE «COMMUNICATIVE SKILLS»

West Kazakhstan State Medical University named after Marat Ospanov, Aktobe

In this article is considered efficacy students' individual work with interactive methods of training on the discipline «Communicative skills».

М.А. БАШБАЕВА

ИЗ ГЛУБИНЫ ВЕКОВ В БУДУЩЕЕ

(по следам международного семинара «Болонский процесс и реформы в системе высшего образования Казахстана») Центр непрерывного профессионального развития ЗКГМУ

им. Марата Оспанова, Актобе

Международный Казахстанско - Турецкий университет им. Х.А.Ясави, расположенный в Туркестане - центре древней культуры и науки Средней Азии - был создан на основе обоюдного согласия двух государств - Республики Казахстан и Республики Турции с целью наведения мостов между двумя тюркоязычными странами для взаимной связи в области культуры и науки. Гордость университета - его учебно -производственная база, система обучения, которые создают благоприятные условия для научно -исследовательской деятельности в международном масштабе.

Немного об истории создания университета. После распада Советского Союза, 6 июня 1991г., Указом Президента Республики Казахстан Н. Назарбаева образован Туркестанский государственный университет, который обязан был содействовать развитию г.Туркестана. В сентябре 1992г. в соответствии с «Соглашением в области образования, науки, культуры и спорта» Туркестанский государственный университет стал общим для двух государств. С октября 1992г. на основании договорного соглашения между правительствами двух стран университет стал называться Международным Казахстанско - Турецким университетом им. Х.А.Ясави.

Сегодня университет имеет один колледж и 11 факультетов, где обучаются 20 тыс. студентов, среди них 2600 студентов из Турции, 700 студентов из тюркоязычных стран. Медицинский факультет университета имеет современный клинико -диагностический центр, который оказывает услуги местному населению. Из года в год профессорско -преподавательский состав Международного Казахстанско - Турецкого университета им. Х.А.Ясави работает над повышением качества образования, развивает свою инфраструктуру.

В честь 20 - летнего юбилея 17 - 18 ноября 2011г. в Международном Казахстанско - Турецком университете им. Х.А.Ясави проходил международный семинар

«Болонский процесс и реформы в системе высшего образования Казахстана».

В работе семинара приняли участие Мехмет Дурман, председатель комиссии академической оценки и развития Совета высшего образования Турции, Мустафа Мелек, эксперт по технологиям образования и бизнеса (Англия), Невена Юксанович, член исполнительного комитета Совета студентов Европы (Бельгия), Мирач Акчай, координатор Ерасмуса Черноморского технического университета, Айхан Сурек, представлявший Университет дизайна и Плато Менеджмента Турции. С приветственным словом к участникам семинара выступил Президент МКТУ им. Х.А. Ясави, доктор технических наук, профессор Л.Т. Ташимов, также атташе посольства Франции по вопросам культуры и университетской солидарности в Казахстане, Иоганн Шиттерер, вице - президент МКТУ им. Х.А. Ясави, PhD, профессор, Салих Айнурал.

На семинаре царила творческая атмосфера, были обсуждены вопросы реализации основных положений Болонского процесса, проблемы организации обучения в системе высшего и послевузовского образования по кредитной технологии, обеспечения академической мобильности студентов и преподавателей, внедрения в учебный процесс системы ECTS, задачи факультетов и кафедр по внедрению инновационных технологий в образовательный процесс.

Работа семинара проводилась по двум направлениям:

Секция1- Современное состояние и проблемы кредитной технологии в системе высшего и послевузовского образования. Председатель секции Туртабаев С.К., профессор, вице-президент МКТУ им. Х.А.Ясави, сопредседатель, PhD, профессор, Мехмет Дурман.

Секция 2- Развитие системы медицинского образования Казахстана в контексте Болонского процесса. Председатель Б.С. Имашева, д.м.н., профессор, директор Республиканского центра

28 Батыс Казахстан медицина журналы №1 (33) 2012 ж. /. „ _ _ " „

_!_ _^ Медицинский журнал Западного Казахстана №1 (33) 2012 г.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.