Научная статья на тему 'Հեռուստատեսային գովազդը և դեռահասի արժեհամակարգը'

Հեռուստատեսային գովազդը և դեռահասի արժեհամակարգը Текст научной статьи по специальности «СМИ (медиа) и массовые коммуникации»

CC BY
234
545
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
հեռուստաեթեր / գովազդ / դեռահասի արժեհամակարգ / մեդիատեքստ / սպառողական հասարակություն / սոցիալական գովազդ / առևտրային գովազդ:

Аннотация научной статьи по СМИ (медиа) и массовым коммуникациям, автор научной работы — Աիդա Անաստասյան

Հոդվածը քննում է հեռուստագովազդի ազդեցությունը դեռահասի արժեհամակարգի վրա: Ժամանակակից սպառողական հասարակության պայմաններում գովազդը մշակութային լանդշաֆտի անհրաժեշտ բաղադրիչն է և արդյունաբերական հասարակության ոչ պաշտոնական արվեստը: Հոդվածում առանցքային գծերով ներկայացված է գովազդի դրական և բացասական ազդեցությունը դեռահասի արժեհամակարգի ձևավորման վրա, ինչպես նաև անդրադարձ է կատարված գովազդի բովանդակային և թեմատիկ առանձնահատկություններին՝ իբրև մեդիա-տեքստ:

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

TELEVISION ADVERTISEMENT AND THE TEENAGERS’ SYSTEM OF VALUES

The article examines the influence of TV advertisement on teenagers’ values. In the conditions of the modern consumer society, advertisement is a necessary component of cultural landscape and an unofficial art of the industrial society. The article emphasizes the positive and negative impacts of advertisement on the formation of teenagers’ values, as well as elaborates on commercials’ content and thematic peculiarities as a media text.

Текст научной работы на тему «Հեռուստատեսային գովազդը և դեռահասի արժեհամակարգը»

гълпьгоивъиизьъ адчиатс ъч Тгълщииь игаъшиичигас

ирцш ЦЬтшпшщшЬ'

РшЬшф ршпЬр' ЬЛппштшЬрЬр, qn[шq], ]hпшhшu] шpdhhшJшЦшpq, иЪ]]ш-шЬриш, ищшппцшЦшЬ hшuшpшЦnLp]nLU, ипд^ш^шЦшЬ qn[шq], шпитршфЬ qn[шq]:

2,nqЬршЬЬЬрр qqnL2шgЬnLtf ЬЬ ш]Ь, ]Ь^ UЪЬшhшuшlЬЬрЬ рЬ1ш[пЫ ЬЬ прщЬи щштршЬр, ш]^шршЬпър]пъЬ ^ш^ hЬqЬшЬp, ^ЬЬишфпрЛ. ^пъЬЬдп^ ЬрЬ^шЬ рЬ^ш^пъ^ Ь ршпшд^прЬЬ: Ицшпп^ш^шЬ hшuшршlnLрJшЬ qшрqшgnLtfр ^Ь^рш^шЬ Ь ]шр&ЬпЫ ]ЬпшhшuЬЬр] [рш hЬпnшmшЬрЬр], ишиЬш[прш-щЬи ]рш шЬрш1тЬ[] иши] hЬпnшmшqn[шq]] ш^п^ шq]ЬgnLрJшЬ hшрgр: икр hn][шЬ] ^Ь]]рЬ Ь шЬ]рш]шпЬш[_ ш]Ь hшрg]Ь, рЬ ]Ь^щЬи ЬЬЬппштш-qпl¡шql}b шЬцршцшпЬпЫ цЪпшЬши] шрdbhшlIшlшрq] [рш:

UЬ^шфшhшuЬЬр] hnqЬlшЬ] шпшЬ&ЬшhшmlnLрJnl.ЬЬ ш]Ь Ь, пр ЬршЬр ип[прпЫ ЬЬ 2р2шцшшп^ UЪЬшhшuшlЬЬр] ор]Ьш1^ и рЬ]ор]Ьш-

1пЫ ЬЬ и]рЬф hшqпр]пLJЬЬр], hn|n[шlЬЬр], ф]|Лр] hЬрпuЬЬр]Ь1: ^рш-Ь]g ЬЬрlшJшg[nq 1ЬЬиш1ЬрцЬрЬ пшпЫЬши]рЬфи шпшЬ&ЬшhшmnLl п^шцрпърръЬ Ь qрш[nLtf qn[шq]р прцЬи шпш[Ь|_ 2шрdnl.Ь, щшт1Ьрш[пр, dшJшЬшlшl]g ^¡шЬр] п]р^] hЬш ЬЬр]ш2Ьш1 hЬппшшшшршш]ршЬp: ^ш]шЬ] Ь, пр qn[шq]р 2п^1ш]ш1шЬ hшршрЬрnLрJnl.ЬЬЬр] lшрUnршqnL]Ь рш-^шцр^ЬЬр^ Ь, ицшпп^ш1шЬ hшuшршlпLр]шЬ 1шрипр qnрЬ]pЬЬр]g Л1р, пр] иф^^пф ]Ь^цЬи щЬ]пЫ ЬЬ шЬишршЬЬЬрр, фпр& Ь шр[пЫ 1шщ]тш]и-тш1шЬ Ьшишрш1п1р]шЬ Ь]11Ьш1шЬ шЬЬш^шишртрпЬр шршшцршЬр] шЬЬш^шишртрпЬр, Ьш^Ь Ьш[шишр ищшт!шЬ ЬЬшрш[прп1р]ш11рр:: Сит

' ¿пшЬш^]иш]1ш]] фш^пцтЬт] пш]]пЬЬппштштЬиш]]Ь ¿пшЬш1]ит]1ш]] ш^р]пЬ]

шищ]ршЬш:

1 М.В. Салтыкова-Волкович, Социально-педагогическая проблема влияния средств массовой информации на несовершеннолетних, http://www.elib.grsu.by/katalog/172401-389321.pdf (30.11.15).

2¿.Рш]ш]]ш1л, Ч-шцшфшршршЬтрръЬ - qhр]2]uшЬnLр]nl.Ь, http://actv.am (30.11.15):

тЬишршЬЬЬрМ, ЬрЬ щшт^ЬршдЬЬЬр иф шпшЬдр, прМ

риЬппЫ ^фЬ^ дшЬ^шдшй ЛцМш-тЬритМ Лш^прцпЫ», ^и^ hш^шqМр риЬ-ппЫ «шqqЬдnLрJnl.Ь»» рш^шцрМ^р, шщш «шqqЬдпLрJпl.Ь» риЬп^Ь шЛЬ^д ш^Ь-ф ^пш ^|МЬЬЬ qn4шq^ш]МЬ тЬритЬрр: ПъЬЬЬшрп^ hишш^ шршшhш]ш4шh Ь2шЬЬЬр рп^пр иш^шрцш^ЬЬрпЫ и рп^шЬцш^пъэдшЬ,

«^щ^п1.Ь» qп4шqqш]МЬ тЬритЬрр hЬ2mпLрJшUр шпшЬ&ЬшЬпЫ ЬЬ ш]^ Лц^ш-шЬришЬрМд: ^ршЬд шпшЬ&Ьшhшm^пLрJпl.ЬЬ ш^ЬhшJm пщ^ш&пърръЬЬ Ь шqqЬдпLрJпl.Ь qпрhЬLпl.Ь hшUmqtfшЬ qшЬшqшЬ тЬ^Ьпр^МшЬЬрпф: SЬиш-ршЬЬЬрМ цМщп^к рЬпрп2^ш^р дш^шЬш^ш^Мд ищшпп^ш^шЬ hшишрш-^пър|шЬ щш^шЬЬЬрпЫ qп4шqqp ^ш^пършфЬ |шЬц2шфтМ шЬhршdЬ2m рш^ш^рМ^Ь Ь2, прп2 М^шишп^ шрщпъЬшрЬрш^шЬ hшишрш^пLрJшЬ щш2шп-ЬшЦшЬ шр^Ьитр: ЬЬрЬпърп^Ь ипдМш|ш^шЬ МЬитМттш, пр ^ршЬпЫ Ь шЬшЬипър]шЬ qшрqшдtfшЬ hшJшр шпшЬдршфЬ ^шЬш^пърръЬ пъЬЬдп^ qшqшфшрЬЬр и шрdЬpЬЬр [1, р. 1]: ЧЬр^МЬ dшtfшЬш^ЬЬри qп4шqqМЬ Ь^Мр-qМшш^шЬ пъипъ^ЬшиМрпър]пъЬЬЬрМ рМП ш£Ь[_ Ь [1, 2, 3]:

и^ищ^ип^ qп4шqqp шщршЬрЬЬр и ^ЬЬиш&иЬр ^ш^шпЬръ, рЬрии, ш^ЬЬшшр^]пъЬш^Ьш ^М^пдЬ Ь: SЬишршЬЬЬрМ щЬ^ш^р ш]Ь фшитшд^прЬЬ ¡¡шрдш^прпи! Ь ищшпщш^шЬ 2р2шфп1р ит^щЬр^ ^шрц^шЬд Л.Ьпр рЬрЬ[_ МрЬр, oqшшqпрhЬL и шщш цЬЬ ЬЬтЬ[_ цршЬр [1, р. 1]: Q•п4шqqр 2шрпъЬш^ hпрqпрпLtf Ь, пр ЛЬр шрdшЬМ ЬЬр пъЬЬЬш[_ ш]и ^ш^ ш]Ь 2рЬ^ шщршЬрр, ифЬ^цЬп Мрш^шЬпър]шЬ шЬhшJшщшшши^шЬпLр]пLЬЬ шпш^шр^п^ ^ЬЬ-ишЛ.иЬрМ hЬш ^шрп^ Ь рЬ^^ш&пъэдшЬ щшш^шп цшпЬш[_ hшш^шщЬи цЬ-

о

пшhшиЬЬрМ hшJшр: и^Ь^М ^Ь^шд^ЬЬрр ^шрп^ ЬЬ ^тшйЬр МЬщЬ и ^шрЬ|М Ь шпш^шр^^п^ шщршЬрЬЬрр Л.Ьпр рЬрЬщ. иф^пдЬЬр qmЬЬL, qп4шqqЬ

ш]ишЬ^ щшшши^шЬЬЬр Ь шпш^шр^пЫ3: ^ршЬд^д Л^р гМ^ш^ш^шцЬрМ дпшЧЧЬЬрЬ ЬЬ: hЬппшmшЬрЬрпLtf щшш^ЬрЬ ш]и М^шишп^

ш^Ь^М JшшhпqМ^ Ьр, ор^Ьш^, тшиЬш^ш^ шпш^, ршЬ Лр пшпЫЬшиМ-ршЬ dшJшЬш^шhшш4шhпLJ: ^ЬппъишшшЬиш]МЬ ^М^ш^ш^ш^Ьрр ^ш^шд-

1 Т.Г. Добросклонная, Медиалингвистика: системный подход к изучению языка СМИ,

http://www.ffl.msu.ru/research/publications/dobrosklonskaya/dobrosklonskaya-medialingvistika.pdf

(30.11.15).

3 М.В. Салтыкова-Волкович, Социально-педагогическая проблема влияния средств массовой информации на несовершеннолетних, http://www.elib.grsu.by/katalog/172401-389321.pdf (30.11.15).

^^g inLpu iq^bglí bpbplg mbqp ql^bjni IpшЛg hhnпLuшшшhuш]^Л qпlшqIЛhp^Л: Иш1ш]Л IpшЛp шpIbЛ pшlшlшЛ bí пpщbu ]ПLpшшhuшl hпL2шpшpЛhp, npníf ^npÀ.nLi bí щшmшu^шЛbL npinb q lшpblll t qmLlшp qmíbi: UшuЛшqbmЛbpЛ пL2ШIpпLp|ПLЛ bí hpшllpпLÍ ш]Л hшЛqшíшЛpl ^ш, np qpbpb bppbf ^l Í2inLi, pb qпLÍшpp lшumшlbL t hшplшlпp1: И^ш^шй ¿bíp llíl шuhLпl, np ll^шlш^шqhpl шnшшпLp]ПLЛp pínp^nLi t ibp bplpnLi rnlpnq ung^jm^í lшgпLp]ПLЛp hшíшщшmшu^шЛbLпl Ipшíl ш]LpЛшpшЛpш]lЛ rnqpjnLpíbp qmíb[nL ^plflí п^ pшpblbgll, Ш2^шшшlшpЛ. ^nLíbgnq lшí IpшЛпl ¿pшlшpшplпq hшuшpшlпLp]шЛ hш-Íшp: ^hnшhшuЛhpl IbщpпLÍ ш;ц hшЛqшíшЛplЛ qnL^pinLi t шnш2шpl-i¡nq IJmLplЛmLpJшlp IшuшpшpшlllblПL lllnшЛqp:

Zrnjlrnlrní hbnпLumшbpbpЛ пLuпLÍЛшulph|lu ^pb^l t qn^qil íirn-Лшшlщ hЛшpшlпp lЛшuЛhpl pшqíшpll rnj^ oplЛшlЛbp qmíbp bpbpnLi uпlпpшlшЛ bí IшpÀhL ^шqш]lЛ íbpipnLiíbp qn^q^q hnLnirnlíbpp (oplЛшl ЧЦшпп, Бпшп qbjilíq pílbpnLpjnLííbpl): öшЛqlшhшpшp qn-^qi^nLi t, oplírnl, pjnm ^шqшL ^шqшIpпLJpЛbp lшшшpbLпl: Q-nirnqií шnш2шplпLÍ t ínLjílul p^^jlí irnqlínjl qшqшфшpp 2b2mbinii JuшqшlmL hшuшЛbllmLpJmLЛp: Hbp^lí hшЛqшíшЛpp, ^phnLi bíf, lшшЛqшlпp t hшшlшщbu IbnшhшuЛbpl hшíшp, pшЛl np ínp шb^ЛпLпqlшЛbpпl nqUnp-lшhпLp]ПLЛp, iprníg ínp hЛшpшlпpпLp]ПLЛЛbpp pшgшhш]шbLПL ^шЛIшlш-nnLpjnLíp hшшпLl bí hшшlшщbu ЛpшЛg: Ь 1Ьщ, Л2lшh hпqbpшЛшlшЛ qnpbníp prn^rnlrní himnpbí oqшшqпphlпLÍ t npn2, oplírnl ^Ipшí lЛшbpЛbш-l^шpш]lЛ hшíшlшpql qпlшqIЛbpпLÍ: ^prnígnLi bpb^шЛbpЛ bí, np íbhшhшuшlЛbplЛ prngrnmpnLi bí ЛpшЛg p22Ш]lЛЛbpl hЛшpшlпpпL-pjnLííbpp: qn^q^bp^i ЛшU ung^^^í qn^rnqil pшqшIpl^ 1ш

шngшЛg l^шpíшЛ i^ngn^ ^ш^Ь dшíшЛшlp í^lpb^ bpb^шЛbplЛ: Uju hшЛqшíшЛpЛ ш4Ь|1 шqIbgll t irnpáínLi шnUшpш]lЛ qn^qip ílшdшíш-Лшl hph^шЛhplЛ пLqqшllпpbЛ 1шщь[п4 Ipbíg hbrn шЛíl2шlшЛпpbЛ ^ní^inq шnUшpш]lЛ hшnш]ПLp]шЛ hbrn:

Ulrnjí «Cпqшlшp», ш]dí ЛшU ZшЛpш]lЛ hbnпLuшшpЛlbpпLp]ПLЛЛbpЛ bí, np pшgшnпLp]ПLЛ bí IrnqinLi Л2lшh pшgшuшlшЛ ilmnLiíbpp шшpш-&b[nL шп^^ф ZшЛpш]lЛ hbnпLuшшpЛlbpпLp]ПLЛпLÍ 1Ш irnrnrnp^bg ibp-

1 'bnLjí rnbqnLi:

^Ьри qn4шqqМg hршdшр4ЬLnl. £шЬшщшрhnф Ьи^ «Сп^ш^шрр» прщЬи hnqUnр-U2ш^nLршфЬ ш|Мр, цЬп Мр ^пшр&ш^ишЬ и^рпЫ «иЬфш^шЬ ^шЬпЬшцрпър]ш^р МрЬЬ шрqЬLЬд шL^nhnLШ]МЬ ^^ф^рЬЬрМ, ^Мш^ш^ш^ЬрМ, ^ш^шшЬЬрМ qn4шqqр, прпЬд ЛЬ ^шиЬ шшр^ЬЬр^Ь орЬЬрп^ шршпЬ-^шЬ Ьр hш]шишшЬ]шЬ ^ппштшЬрЬрпЫ»1:

ZЬпnLишшqn4шqqМ шtfЬЬшhш£ш^шqЬщ рЬ^шЬЬр^д Л^р иЬпш^шЬ р1т1]рр. ш^Ьшр^ЬЬрЬ. ЬЬ: Цщщ^и^Ь ЬЬ, ор^Ьш^, ^шишш^ qn4шqqnq hnLn-^ш^ЬЬрр иЬпш^шЬ qрш^¿nLрJшЬ hЬш ^шщ^п^ ршр^ 2Ь^шппър]шЬ щшш-^ЬрЬЬрпф ^ш^ щМддшф qn4шqqр ^Ьп£ ^шр^Ь^, иЬпш^шЬ ш^ш^ и цш^ш^шЬпър]шЬ ш^Ьшр^ЬЬрпф Сиш hnqЬршЬЬЬрМ ЬрЬ^шЬЬрр ^ЬЬ hши^шЬnLJ иЬпш^шЬ ш^Ьшр^ЬЬрЬ т. ЬЬршшЬришЬрр, иш^ш]Ь ^шрп^ ЬЬ приш[_ ЬрпшМ^ ирЬп^пртр, МЬ^р hnqЬршЬш^шЬ Ьпърр qnрЬрЬршдЬЬрМ шр-щт.ЬрпЫ ^шрп^ Ь hшЬqЬдЬЬL Ь;|шрцшфЬ ^шЬqшрnLtfЬЬрМ, ф^Мп^^ш^шЬ ^ЬцМрЬЬрМ, ор^Ьш^ ^ш^шqЬLnL, шqрЬиМ4nLрJшЬ ^ш^ шЬhМJЬ ^ш^Ьр^2:

^n4шqqЬЬрnLJ ш^Ь^М т. ш^Ь^М ЬЬ hш£ш^шЬnLtf ш^Ьhш]ш Ьиш^Ыпп-рпЬпр/шЬ, ¡¡пщшпр/шЬ шЬишршЬЬЬрр: ЦщщМи^Ь Ь, ор^Ьш^, щш^щш-^ш^М qn4шqqр «"ш^щш^ш^ пътЬ^т. рп Мрш^пъЬрр» ^шрqш^nиnф Ьр ш2-^шшшЬрр щш^щш^ш^п^ рЬ^иф^Ь^ дшЬ^шдп^ ш2^штш^дп^МЬ ^Ь^ш-^шрМ Ь^шшп^пър]пъЬМд hЬшn 2шрцпъф2пър Ь шЬпЫ Мр ш2^шшшиЬ^шЬ^Ь Ь^шЬ ш^ЬЬ МЬ^: "Ьшр Ь фшишЬ^, пр Ь^шЬ ифтпЫЬЬрЬ ш^Ьhш]шnрЬЬ hМJЬ4nLJ ЬЬ прп2ш^М шрdЬршЬnLр]шЬ 4рш, пр прп2ш^МпрЬЬ шрцшршдЬпЫ Ь цршЬр: ПрщЬи Ь^штЬф Ь шqшшш^шЬшдnq hшишрш^nLрJшЬ

шрdЬpр ^шр^т. Мрш^п^ЬрЬЬрМ шпшЬдршфЬ 2Ь2щшцр^ш^р: Q•n4шqqр ^Мршппъ^ Ь ш]и qшqшфшрр ирЬщф щшрqЬдЬЬLn4 и qЬршршшhш]шМ^ цшр&ЬЬрф SЬишршЬЬЬрМ qn4шqqМ тЬритшфЬ ^шир

ш^Ьф Ь2шЬш^шф Ь, ршЬ шЬип^ш^шЬ ^шир [1, p. 139]: £ЬЬшр^п^ qn4шqqМ цЬщрпЫ hЬЬд тЬритшфЬ рш^шцрМ^Ь Ь шршшhш]шМ^ ^шрqш^nир, пр ^пЬ^рЬш шрdЬршЬnLр]nLЬ Ь hМJЬш4nрЬLn4 фп^шЬд^п^

пщЬрЛ.р: ¿прт^ш^ ЬЬр^пъЬ^шЬ ^пЬфф^тЬ ш^Ьф шщш^прМ^ Ь цшр^Ьпъ^ пъ^ЬрЛ.р, Ми^ шрц)т.ЬрпЫ Мрш^п^Ьрр ^Ьршфп^^п^^ Ь шqрЬиМ4nLр]шЬ:

1 иЬр ^ши^Ь, Спцш^шр, URL://http://www.shoghakat.am/am/site/about (07.10.15):

2М.В. Салтыкова-Волкович, Социально-педагогическая проблема влияния средств массовой информации на несовершеннолетних, http://www.elib.grsu.by/katalog/172401-389321.pdf (30.11.15).

Umrnhnql^ t, np bpb Лш^llЛпLÍ qn^gnLgl^ p^bjlpíbpp ЛbplшJшglnLÍ tlí ílш]Л lppU pílbpíbpl hbrn ilíb^nL, pЛlbpшlшЛ пLpш^ hrnirnpnLjpl íшuЛll, шщш ibp^lí 2P2шЛnLÍ bpbpnLi hш]шЛlbL bí ЛшU hnLnlшlЛbp, npnígnLi gnLgшIplnLÍ t фlqllшlшЛ шqpbulш hrnínLí píщb|lpl:

ПL2шqpшl t Чп1ш-1п^ш qn^rngnLgl^ píщb|lpl qn^qip, npp pшlш-irní IlщnLl lbpщnl шpшшgnLnLÍ U шípшщЛInLÍ t mшpшЬlшЬ il щшш-IbprngnLi: O-n^q^ hbpnup blpnщшlшЛ шpmшplЛnl il bplmrnurnpi t, npl íшulЛ hbnnLumrnilmnqlí щшшínLÍ t bЛpшlшIpш]lЛ mbpump: bpl-шшuшpIp gшЛlшЛnLÍ t hшíbq nLrnb^, U шл щшhlЛ Лpш rnn^Un^ шЛgЛnLÍ t ipbpfl шnщpшlnl ЬшЛpшpbnЛlшЬ inLq ^qbpni n^ шpшшhш]шl^ rnpmrn-flíni il шq2ll: Рш^ hplmrnurnpip gшЛlшЛnLÍ t ЛшU qnlшЛшL, U Лpш шп^п^ шЛgЛnLÍ t irnqhpp pшínLЛ т^шЬ, ^jí dщшшgnq il 2llrnhhp

\ o o

шq2ll A.bnplí Чп^^^ш^^ ф шnщpшl: «önlшЛш pb hшíbq nLmbi» bplpЛшpшЛpl фn^шpbЛ bplшшuшpIp Лш^pЛшpnLÍ t hшíшIpbL шл bp-InLup, U qn^qip ibq gnLjg t тш^^ 2llшhbplЛ rnju шЛqшí ipbppni U Чп^^^ш^^ ílшdшíшЛшl: Ц^щ^п^ hшíbq nLmbip, U irnphjl t 1пш-hb|, np iprn hbrn 1шщ^шЬ ш;ц шpdbpЛbp Uu, lí^bu, oplЛшl pЛmшЛlpp, hшpшpbpnLp]nLЛЛbpl mUrnlrnínLpjnLíp, [p^nLpjnLíp U ш^й, lшщlnLÍ bí ^т^Лш^^ pí^h^á inLq hшqnLumnф rn^pl ^pílínq lín^ lbpщшpl hbrn: Ujílí^ qnlшЛшLp, hbшUшpшp ЛшU pbpUnLpjnLíp, rnqrnmnLpjnLíp, nn-íшЛшll шplшЬЛbpp, lшщlnLÍ bí dщшbpbu 2llшhbpl hbrn: bul hrnirni-pnLpjnLíp rnbql t nLíbínLi irnpÁjrnL 2llшhbpl lbpщшpl ib^ uUшhbpl шnщpшlp Лpш ¿.bnpnLi щшшlbpbLnL il^ngn^: Uprnín^ píiqb^nLi t 2Цш-hbpl, qnLqшhhnшpшp ЛшU hшíшщшшшu^шЛ lbЛuшÁ.Ul шnшlbLnLpJnLЛp:

Uju qn^qip, nшuш]шlшЛ ^шpшlшЛnLp]шЛ npn2шll hprníqlg qшш, ЛшU pí^h^á шpdbpш]lЛ Лш^шщшшlnLp]nLЛ nLíl pbpUnLp]шЛ dшíшЛш-lшllg irnrnrnphirnm^p: ПL2шqpшl t ш]Л шbqш2шpdp, np drnirnírnll pí-pшgpnLÍ lшшшplbL t Чп1ш-1п|Ш]1 qn^q^bpl ib^: ÜЛЛI]шЛ mníbplí, LnLjubplí, pЛшшЛblшЛ ipín|nplí nLqblgnq «t-Hpl p bp2шЛlnLpJnLЛ» lшpqш^nup, фшumnpbЛ, lbpшфn^lbL t ílшЛqшíш]Л ш]| ilrnnLi nLíbgnq qnlшqIШ]lЛ nLqbpáíbpl:

Cum hbшшqnшnqЛbpl hph^rníhpl hnqblшЛl ^ш lшpnq bí rnqihgnL-pjnLí nLЛbЛшL ЛшU ф^^, ^цтфЦф, hшqnpIÍшЛ щшppbpшlшЛ pЛIhш-

шпЫЬЬрр qnlшqqnl шЛЬш^шр^шЬ hnLqш[шЬ щшЬЬр^Ь: ИршЬр ^п.и ЬЬ, ш^ш^ш^п .и ЬЬ ЬрЬ^шф hn ^ш^шЬ шрш^шцр^шЬп 1_р]п 1_Ьр: ¿ЬрпиЬЬр^Ь шщрпЫш^дЬрл. фп^шрЬЬ ЬрЬ^шЬ Ь qnlшqqшJМЬ qlшрр п1_ qnhnL-

Ьш[ цЬирЬрр, МЬ^М шрщп.Ьрп.и [шрп} ЬЬ рршЬш^ Ьрш hnl_qш^шЬnl_р]ш_ЬЬ п1_ шщрп.иш[дишЬ рЬцш_Ьш^п1_р]п1_Ьр1: ЧmшЬqшlnр Ь и ш]Ь, пр qnlшqqЬЬ-рп .и hnqшшшрn 1_р]п 1_Ьр, иЬрр ^шЬр^^ЬЬрМ Ь^шш^ш^р hшЬqЬдln .и Ь прп2 шщршЬрЬЬр qЬЬLnl.Ь шпш^шдЬЬр^ [ш^^шЬп.рр.Ь МрЬрМд: cíгllшqI¡р [Ьц-Ьш[Ьрщп.и ЬМрш[шЬт 1р]пЬр итЬ^Ьрн} и ршрщЪпI ириТпцшд^шЬ ЦЪцЬ Мрш[шЬт ърп . Ь, рЬЬ Ьш[шЬ шqI}ЪдгLрт . Ь [шрщ Ь г . ЬЫ1ш1 шЬ^шфшЬшир Ьпр ¿иш^пр^щ ш2]ишрЬш]шдр]11рш: UmшhnqМ^ Ь ш]Ь щп.рМЬп.рр.Ьр, прр 2шрп.Ьш[ pшрnqlnLtf Ь qnlшqqЬЬрnLU цп.ри и^Ьр^ ш2^штшЬрМ и цршЬМд ишшд^п} ЬШ^П и|рМ qшqшфшрЬЬрр: ¿МиЬ^Ьщ^ hшUш2faшрhшJМЬ иши2шшрп^ [шшшр^шЬ п .ип .иЬши^рп .рр.ЬЬЬрМ 1рш ^шшЬшршр [шрЬф Ь шиЬ^, пр иЬр Ьр[рп .и ии [ш]шдп^ шпитршфЬ hшршрЬрn .р|п .Ь-ЬЬрЬ ЬшщЬи шqqnLU ЬЬ Ьр[рМ шщшqш рш^шршд^ЬЬрМ 1рш ¿иш^прЬщ^ ищшпщЬЬр ищшпщш[шЬ. hшишрш[гLрJшíl Ьш^шр: Ърр ^ш^.ршфЬ иМ^пдшпп.иЬЬрр, ^шишш[Ь п. 2шищп.Ьр ЬШ^Ь^Ш^ ЬЬ [п^р [п^рМ иЬ[ qnlшqqш]МЬ р|п[п.и, [шрЬф Ь UmшhnqlЬL шрdЬpЬЬрМ Ьш^шЬшррЬд^шир, пр шпЬшишрш[ рЬпрп2 Ь dшUшЬш[ш[Мд ищшпп}ш[шЬ Ьшишрш[п.р]шЬр: UшшhnqМ^ Ь Ьши ш]Ь hшЬqшUшЬpр, пр Ь2^шЬ ЬшишЬшррЬдп.ир [шшшр-1п .и Ь п^ и^ш]Ь рЬишф, ш]^и шпп .ипф Ьрр, МЬщЬи Ь2п .и ЬЬ шЬиш-

ршЬЬЬрр, ^ш^ш^п .и ЬЬ hишш[ п^шфЬ ишhUшЬЬЬрр, шшршЬ^п .и ЬЬ lЪqlМ [Мршпп .р]п .ЬЬЬрр, иЬцМш-шЬришЬрр hшришшЬn .и ЬЬ п^ Ьпришш^^ ршпшщш2шрп^2: РшдМ ш]ц, риш шЬишршЬЬЬр^, ш^Ьф п. шфф [ЬЬшрпЬш-Ьш^п^ шшррЬр [ЬЬиш¿UЬрМ pшрnqUшЬ 1рш qnlшqqр ипшЬЬп.и Ь ш]Ьщ^и^ qnрЬшпn чрЬЬрМ, прпЬр ш^шЬцшршр [шщ^п.и ЬЬ [рпЬМ и шр^Ьиш^ ЬЬш: ^МЬ и dшUшЬш[шlрЬщ hшUшрlnq 2шш [шрЬршш^щЬр шЬЬ[штЬ|МпрЬЬ фп^шр^Ь^п .и ЬЬ Ьпр qnlшqqlnq Мрш[шЬп .р]п .ЬЬЬрМ [шрЬршшМщЬрп^: ^шишЬш[ш[Мд фЬЬршqшшn .р]шЬ ¿qшUшЬ рш^шршрп .иЬ

1 ЪГ.]Ь ШЬЦГ .и:

2 Т.Г. Добросклонная, Медиалингвистика: системный подход к изучению языка СМИ, http://www.ffl.msu.ru/research/publications/dobrosklonskaya/dobrosklonskaya-medialingvistika.pdf (30.11.15).

lprnlrnínLi ínp Irn^irnbnLpjnLííhp t bínLi1: Uju цш]íшЛЛbpnLÍ rnpdhp, pbpUu, ^шЬЬ! pшqшpшglшlшЛ hшuшpшlnLp]шЛ ihpmirní íшulЛ, npp «hшpшpbpшlшЛnpbЛ шЛlш^ t ^bmnLpjnLílg, pшqlшgшЬ t шqшш U цш-шшu^шЛшшlnLp]nLЛ ipnq шЛhшшЛbplg, npníg lípínLpnLjí qnpbnLíbnL-pjnLíí nLqq^b t hшípЛIhшЛnLp pшqшpшlшЛ, шЛшbuшlшЛ, ung^^^í, ^rnlnLprnjlí U ш]| ^íilpíbpl LnLЬíшЛp»2:

ftp^hu IpшlшЛ ilrnnLi ^pb^l t í2b| ibp^lí шшplЛbplЛ hbnnLuшш-bpbpnLi unglrnirnlrní 2b2ШШIpnLÍ nLíbgnq il 2шpp rnnUmprnjlí qn^qi-íbpl hш]шЛlbLp: ^pшЛglg irnphjl t шnшЛÁ.ЛшgЛbL Hl^u^ pЛlbpnLp]шЛ pЛшцшhцшЛшlшЛ hnLnlшlЛbpp «*^nL 1шц nLíbu» U «Ulrnjí шpdшЛlЛbpp lшpnq bí ^nub| ibb шpdbpЛbpl íшulЛ» lшpqш^nuЛbpnl:

Zrn^nqirnb t «UpíbЛlш» hbnnLuшшpЛlbpnLp]шЛ hшqnpInLÍЛbpl il^U шЛgnLÍЛbpЛ шцшhnlnq ш]Л hnin^lp, nprnbq «UíbЛш^bLшglЛ» hbnnLuшш-^шql hшqnpIшlшp ■L.Znihrníílujrníp, 2P2ШЩшmlшЬ IцpngшlшЛЛbpnl, qppbp t irnurninpnLi: Irn^nq^b bí ЛшU Ш]Л hnLnirnlíhpp, npnígnLi qnLЛш-inp dшцшlbЛЛbpnl À-UrninpinLi t UшuluЛbpl цшшlbpp hbnnLuшшpЛlb-pnLp]шЛ шшppbpшЛ2шЛl pшqшIpl^p: Uju oplЛшlЛbpp IrnpUnp bí, pшЛl np hш^ш^шll lplíih|ni npn2шll IpшlшЛ шpdbpш]lЛ ipínjnpm bí urnbqbnLi: Pшgl шц nL2шqpшl bí ЛшU qbqшqlшшlшЛ шbuшlbшlg, pшЛl np árn2rnlni lшшшplшЬ nbdlunpшlшЛ Ш2^шшшЛpl rnpijnLíp bí: ZbnnLu-шшшbunLp]шЛ lЛpЛшЛbplш]шgíшЛ, lípírnqnirnqil hшшlшЛl2Лbp nLíbgnq ш]u hnLnlшlЛbpЛ, purn ш]uí, IpшlшЛ шqIbgnLp]nLЛ lшpnq bí nLЛbЛшL IbnшhшuЛbpl lpш U pnirníirnlrnjlí, U tupbшllшlшЛ шnnLÍЛbpnl:

ZbnnLuшшшbuш]lЛ qnirnqií, ш]uцlunl, lшpUnp íbIlш-шpшшIpшЛp t, np rníil^rnlrní 1шц nLíl hшuшpшlnLp]шЛ, íшuЛшlnpшцbu Ibnшhшul шpdbhшíшlшpql hbrn: Q-n^q^jlí hnLnirnlíhpí шuшl^шЛшpшp ш^ф цшшlbpшlnp, qnLЛшqbq U m^rninpl^ bí IшnЛnLÍ, npl rnpijnLípnLi ib^ínLi t ЛшU IpшЛg rnqihgnLpjnLíp gшlnp, ш^ф 2шш pшgшuшlшЛ, prní IpшlшЛ:

Q-hljtnhiiphp, 201]».

1 'bnLjí mhqnii:

2 L..blшЛ]шЛ, ßшqшpшglшlшЛ hшuшpшlmpJшЛ pínpn2 qbhpí nL rnnlrnjnLpjrní Лш^шqшJ-íшЛЛhpp, http://civilngo.com/en (07.10.1З):

Uqpjnipütp U qpm^müni_pjni_ü

1. G.Dyer, Advertising as Communication, London, 1995.

2. G.Cook, The discourse of Advertising, London, 1992.

3. A.Goddard, The Language of Advertising, London, 1998.

¿шпьизизшизьъ адчиаттС ьч тьлщииь игаыииичиггс

Ирцш Ubmutnmujmb

Шфпфшд^р

¿пц^ш&р рййш_й t hhnш_umшqn^шqq^ шqqhgш_рjш_йp qhnшhшu^ шрdhhшtfш^шрq^ ^рш: ^шйшйш^ш^д ищшпп^ш^шй hшuшрш^ш_рjшй щш]йшййЬрш_й qn^qqp й2ш^ш_ршфй шühршdh2ш рш^шцр^й t ü шрщпъйшрЬрш^шй hшuш-

рш^ш_р|шй п^ цш2шпйш^шй шр^Ьишр:

шпшйдршфй qbhpn^ йЬр^ш]шд^шЬ t qn^qq^ црш^шй ü ршдш-иш^шй шqqhgш_рjш_йp qhnшhшu^ шрdhhшüш^шрq^ Дйш^прйшй 4рш, ^й^щЬи йшй шйцршцшр<1 t ^шшшр^шЬ qn^qq^ рп^шйцш^шфй ü рЫшт^ шnшй<lйшhшm-^пър]пъййЬр^й ^ррй йЬ^^ш-шЬриш:

ТЕЛЕВИЗИОННАЯ РЕКЛАМА И СИСТЕМА ЦЕННОСТЕЙ ПОДРОСТКОВ

Аида. Анастасян

Резюме

В статье рассматривается влияние телевизионной рекламы на формирование ценностей подростков. В условиях современного потребительского общества реклама является необходимым компонентом культурного ландшафта и официальным искусством индустриального общества.

В статье подчеркивается позитивное и негативное влияние рекламы на формирование ценностей подростков, упоминаются посылы коммерческого содержания, а также такие тематические особенности, как медиатекст.

U. Uhmuinmujiuh

<21-pi] TUP», ppil 1 (65), 2016p.

TELEVISION ADVERTISEMENT AND THE TEENAGERS' SYSTEM OF VALUES

Aida Anastasyan

Resume

The article examines the influence of TV advertisement on teenagers' values. In the conditions of the modern consumer society, advertisement is a necessary component of cultural landscape and an unofficial art of the industrial society.

The article emphasizes the positive and negative impacts of advertisement on the formation of teenagers' values, as well as elaborates on commercials' content and thematic peculiarities as a media text.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.