Научная статья на тему 'XORIJIY TILLARNI O’RGANISHDA MUSIQA DARSLARIDAN FOYDALANISH ASOSLARI'

XORIJIY TILLARNI O’RGANISHDA MUSIQA DARSLARIDAN FOYDALANISH ASOSLARI Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
26
2
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
musiqa / aloqa o'yinlari / xorijiy til / ingliz tili / muloqot ko'nikmalarini rivojlantirish / og'zaki va og'zaki bo'lmagan ko'nikmalar / faol tinglash / jamoaviy ish / rolli o'yinlar / vaziyat o'yinlari / aqliy hujum / munozara / empatiya. / музыка / коммуникативные игры / иностранный язык / английский язык / развитие коммуникативных навыков / вербальные и невербальные навыки / активное слушание / работа в команде / ролевые игры / ситуационные игры / мозговой штурм / дискуссия / эмпатия.

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — S.A. Nazarova

musiqa uzoq vaqtdan beri turli fanlar bo'yicha o'rganishni kuchaytirish uchun kuchli vosita sifatida tan olingan va chet tillarini o'rganish bundan mustasno emas. Musiqani til ta’limiga integratsiyalash o‘rganishni yanada qiziqarli, qiziqarli va samaraliroq qilishi mumkin. Ushbu muqaddimada chet tilini o'zlashtirishni qo'llab-quvvatlash uchun musiqa darslaridan foydalanishning asosiy tamoyillari va afzalliklari ko'rsatilgan.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

PRINCIPLES OF USING MUSIC LESSONS IN LEARNING FOREIGN LANGUAGES

музыка уже давно признана мощным инструментом улучшения обучения по различным дисциплинам, и изучение иностранных языков не является исключением. Интеграция музыки в изучение языка может сделать обучение более увлекательным, увлекательным и эффективным. Во введении излагаются основные принципы и преимущества использования уроков музыки для изучения иностранного языка.

Текст научной работы на тему «XORIJIY TILLARNI O’RGANISHDA MUSIQA DARSLARIDAN FOYDALANISH ASOSLARI»

INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY

Original paper

© S.A. Nazarova1^_

1Respublika baxshichilik san'atiga ixtisoslashtirilgan maktab internati, Termiz O'zbekiston

Annotatsiya

KIRISH: musiqa uzoq vaqtdan beri turli fanlar bo'yicha o'rganishni kuchaytirish uchun kuchli vosita sifatida tan olingan va chet tillarini o'rganish bundan mustasno emas. Musiqani til ta'limiga integratsiyalash o'rganishni yanada qiziqarli, qiziqarli va samaraliroq qilishi mumkin. Ushbu muqaddimada chet tilini o'zlashtirishni qo'llab-quvvatlash uchun musiqa darslaridan foydalanishning asosiy tamoyillari va afzalliklari ko'rsatilgan.

MAQSAD: musiqa darslarini o'quv dasturiga kiritish, o'quvchilarning tinglash, talaffuz qilish, so'z boyligini saqlash va madaniy tushunishni yaxshilash uchun musiqaning kognitiv va emotsional afzalliklaridan foydalanish, shu bilan birga qiziqarli va qiziqarli o'quv muhitini yaratish orqali chet tilini o'zlashtirishni kuchaytirishdir.

MATERIALLAR VA METODLAR: chet tili darslarida musiqa va qo'shiqlardan foydalanish til o'rganishni osonlashtirishning samarali usuli bo'lishi mumkin. Musiqa va qo'shiqlar til o'rganuvchilarga quyidagilarda yordam beradi: 1. Tinglab tushunish ko'nikmalarini shakllantirish. 2. Talaffuz. 3. Intonatsiyani yaxshilash. 4. So'z boyligini oshirish. 5. Grammatik tuzilish va til shakllarini mustahkamlash. 6. Turli xalqlar madaniyat bilan tanishish. Musiqani chet tilini o'rganishda qo'llash nemis va ingliz tilini o'rganuvchilar uchun bir necha jihatdan foydali bo'lishi mumkin.

MUHOKAMA VA NATIJALAR: shuni alohida ta'kidlab o'tish kerakki, chet tilini o'rganishda musiqadan foydalanish so'z boyligini oshirish, talaffuzni yaxshilash, madaniy bilimlarini oshirish, tinglashni yanada kuchaytirish, nemis va ingliz tilini o'rganuvchilar uchun unutilmas o'quv tajribasini yaratishda samarali vosita bo'la oladi. Qo'shiqlar o'rganuvchilarga chet tilini o'rganish va mashq qilishda juda qiziqarli usul bo'la oladi, albatta. Qo'shiqning talaffuzi, intonatsiyasi va ritmini o'zlashtirish orqali o'rganuvchilar o'zlarining so'zlashuv ko'nikmalarini va o'sha tilda so'zlashuvchilarni tushunish qobiliyatini oshirishlari mumkin bo'ladi. Shuningdek, qo'shiqlarning madaniy kontseptsiyasi o'rganuvchilarga tilini o'rganishni maqsad qilgan mamlakatlarning madaniyati, urf-odatlari haqida chuqurroq tushuncha bera oladi.

XULOSA: xorijiy tillarni o'rganish va o'qitishning o'rni to'g'risidagi olimlarning fikr va qarashlari ham ko'p qirralidir. Quyida ba'zi misollarni keltiramiz: 1. Inson miyasi: Olimlar chet tillarini o'rganishni bolaga ertachiroq yo'lga qo'yish muhimligi to'g'risida kelishib olishdi,

INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY

chunki miyada til o'rganish uchun o'zining neyron tizimlari mavjud bo'lib, ular balog'at yoshida kamaya boshlaydi. Shuning uchun bolaligidanoq chet tilini o'rganish va o'qitishni boshlash foydalidir. 2. Konseptual o'rganish. Tadqiqotlar shuni ko'rsatadiki, tilni kontekst orqali o'rganish o'rganuvchilarga chet tillarini o'rgatishning yanada samarali usulini ta'minlaydi. Bu tilni o'qish, musiqa tinglash yoki kino ko'rish kabi kundalik ishlarda orqali o'rganish demakdir. 3. Motivatsiya: O'rganuvchilarning chet tilini o'rganishga bo'lgan motivatsiyasi va intilishi uni o'rganish qobiliyatida sezilarli rol o'ynaydi. Tadqiqotlar shuni ko'rsatadiki, motivatsiya va tilga bo'lgan ichki qiziqishga ega bo'lgan o'rganuvchilar muvaffaqiyatga erishish ehtimoli ko'proq. 4. So'zlarni yod olish. So'z yod olish - chet tilini o'rganishning hayotiy ahamiyati hisoblanadi. O'quvchi yoki talabalar so'z boyligini eslash usullari, kontseptual ma'lumotlar yoki aniq va to'liq ta'lim usullari orqali olishlari mumkin. 5. Amaliyot vaqtida. Chet tilini o'rganishga bag'ishlangan amaliyot vaqtining miqdori juda muhimdir. O'rganishga sarflangan amaliyot vaqti bilan til bilish o'rtasida sezilarli bog'liqlik mavjud. Shuning uchun o'rganuvchilar chet tili ko'nikmalarini amaliyotga tadbiq etish uchun yetarli vaqt ajratishlari kerak.

Kalit so'zlar: musiqa, aloqa o'yinlari, xorijiy til, ingliz tili, muloqot ko'nikmalarini rivojlantirish, og'zaki va og'zaki bo'lmagan ko'nikmalar, faol tinglash, jamoaviy ish, rolli o'yinlar, vaziyat o'yinlari, aqliy hujum, munozara, empatiya.

ПРИНЦИПЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ УРОКОВ МУЗЫКИ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ_

© С.А. Назарова1 н

1 Школа-интернат по специальности «Искусство общественного милосердия», Термез, Узбекистан_

Аннотация

ВВЕДЕНИЕ: музыка уже давно признана мощным инструментом улучшения обучения по различным дисциплинам, и изучение иностранных языков не является исключением. Интеграция музыки в изучение языка может сделать обучение более увлекательным, увлекательным и эффективным. Во введении излагаются основные принципы и преимущества использования уроков музыки для изучения иностранного языка.

ЦЕЛЬ: включение уроков музыки в учебную программу состоит в том, чтобы использовать когнитивные и эмоциональные преимущества музыки для улучшения слушания, произношения, сохранения словарного запаса и культурного понимания учащихся, одновременно улучшая усвоение иностранного языка за счет создания веселой и увлекательной учебной среды.

МАТЕРИАЛЫ И МЕТОДЫ: использование музыки и песен на уроках иностранного языка может быть эффективным способом облегчить изучение языка.

Iqtibos uchun: Nazarova S.A. Xorijiy tillarni o'rganishda musiqa darslaridan foydalanish asoslari// Inter education & global study. 2024. №7. B.180-186.

INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY

Музыка и песни помогают изучающим язык: 1. Развивать навыки понимания на слух. 2. Произношение. 3. Улучшить интонацию. 4. Увеличить словарный запас. 5. Закрепление грамматического строя и языковых форм. 6. Знакомство с культурой разных народов. Использование музыки в изучении языка может быть полезно для изучающих немецкий и английский язык по нескольким причинам.

ОБСУЖДЕНИЕ И РЕЗУЛЬТАТЫ: следует подчеркнуть, что использование музыки при изучении иностранного языка может увеличить словарный запас, улучшить произношение, расширить культурные знания, улучшить аудирование и обеспечить незабываемый опыт обучения для изучающих немецкий и английский языки и может быть эффективным инструментом. в создании опыта. Песни могут стать для учащихся интересным способом изучения и практики иностранного языка. Освоив произношение, интонацию и ритм песни, учащиеся могут улучшить свои разговорные навыки и способность понимать говорящих на этом языке. Кроме того, культурная концепция песен может дать учащимся более глубокое понимание культуры и обычаев стран, язык которых они стремятся выучить.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ: мнения и взгляды ученых о роли изучения и преподавания иностранных языков многогранны. Вот несколько примеров: 1. Человеческий мозг: ученые сходятся во мнении, что важно начинать изучать иностранные языки в более раннем возрасте, поскольку в мозгу есть свои нейронные системы для изучения языка, их количество в зрелом возрасте начинает уменьшаться. Поэтому полезно начинать изучение и преподавание иностранного языка с детства. 2. Концептуальное обучение. Исследования показывают, что изучение языка через контекст обеспечивает более эффективный способ преподавания иностранным языкам учащихся. Это означает изучение языка посредством повседневных занятий, таких как чтение, прослушивание музыки или просмотр фильмов. 3. Мотивация. Мотивация и желание учащихся изучать иностранный язык играют важную роль в их способности выучить его. Исследования показывают, что учащиеся, которые мотивированы и имеют внутренний интерес к языку, с большей вероятностью добьются успеха. 4. Запоминание слов. Запоминание словарного запаса имеет жизненно важное значение при изучении иностранного языка. Учащийся или студенты могут приобретать словарный запас с помощью методов запоминания, концептуальной информации или конкретных и комплексных методов обучения. 5. Во время практики. Количество времени, отводимого на изучение иностранного языка, очень важно. Существует значительная корреляция между временем, потраченным на обучение, и уровнем владения языком. Поэтому учащиеся должны уделять достаточно времени практике своих навыков иностранного языка.

Ключевые слова: музыка, коммуникативные игры, иностранный язык, английский язык, развитие коммуникативных навыков, вербальные и невербальные навыки, активное слушание, работа в команде, ролевые игры, ситуационные игры, мозговой штурм, дискуссия, эмпатия.

INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY _

Для цитирования: Нигматуллайева М.И. Формирование коммуникационных навыков через организование коммуникативных игр в больших и подготовительных групп // Inter education & global study. 2024. №7. С. 180-186.

PRINCIPLES OF USING MUSIC LESSONS IN LEARNING FOREIGN LANGUAGES

© Sabrina A. Nazarova1®

hoarding school specializing in the art of public charity, Termiz, Uzbekistan_

INTRODUCTION: music has long been recognized as a powerful tool for enhancing learning in a variety of disciplines, and foreign language learning is no exception. Integrating music into language learning can make learning more fun, engaging and effective. This introduction outlines the main principles and benefits of using music lessons to support foreign language acquisition.

AIM: incorporating music lessons into the curriculum is to leverage the cognitive and emotional benefits of music to improve students' listening, pronunciation, vocabulary retention, and cultural understanding, while enhancing foreign language acquisition by creating a fun and engaging learning environment.

MATERIALS AND METHODS: using music and songs in foreign language classes can be an effective way to facilitate language learning. Music and songs help language learners to: 1. Build listening comprehension skills. 2. Pronunciation. 3. Improve intonation. 4. Increase vocabulary. 5. Strengthening grammatical structure and language forms. 6. Getting to know the culture of different peoples. Using music in language learning can be beneficial for German and English learners in several ways.

DISCUSSION AND RESULTS: it should be emphasized that the use of music in learning a foreign language can increase vocabulary, improve pronunciation, increase cultural knowledge, strengthen listening, and provide an unforgettable learning experience for German and English language learners. can be an effective tool in creating experience. Songs can be a really fun way for learners to learn and practice a foreign language. By mastering the pronunciation, intonation and rhythm of a song, learners can improve their speaking skills and their ability to understand speakers of that language. Also, the cultural concept of songs can give learners a deeper understanding of the culture and customs of the countries whose language they aim to learn.

CONCLUSION: the opinions and views of scientists about the role of learning and teaching foreign languages are multifaceted. Here are some examples: 1. The human brain: Scientists agree that it is important to start learning foreign languages earlier in life because the brain has its own neural systems for language learning. lib, they begin to decrease in adulthood. Therefore, it is useful to start learning and teaching a foreign language from childhood. 2. Conceptual learning. Research shows that learning a language through context provides a more effective way to teach foreign languages to learners. This means learning the language through everyday activities such as reading, listening to music or

Annotation

INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY

watching movies. |3. Motivation: The motivation and desire of learners to learn a foreign language plays a significant role in their ability to learn it. Research shows that learners who are motivated and have an intrinsic interest in language are more likely to succeed. 4. Memorizing words. Vocabulary memorization is the vital importance of learning a foreign language. A learner or students can acquire vocabulary through recall methods, conceptual information, or specific and comprehensive learning methods. 5. During practice. The amount of practice time devoted to learning a foreign language is very important. There is a significant correlation between practice time spent learning and language proficiency. Therefore, learners should devote enough time to practice their foreign language skills.

Keywords: music, communication games, foreign language, English, development of communication skills, verbal and non-verbal skills, active listening, teamwork, role-playing, situation games, brainstorming, discussion, empathy.

Xorijiy mamlakatlarda musiqa o'qitish metodikasi, biznikidan bir muncha farq qiladi. Bu musiqiy bilimlardan olayotgan ma'naviy ozuqa esa bolani tarbiyasida, uni kelajakdagi o'rni uchun muhim omil bo'lib xizmat qiladi. Bunday musiqa tarbiyasini quyida rivojlangan mamlakatlar misolida hamda yurtimizning musiqa o'qitish metodikalarida ko'rib chiqasak bo'ladi. Tadqiqotchilar kengroq ma'noda chet tilini o'rganish va o'qitish bilan bog'liq turli mavzularni tadqiq etishgan.

Jumladan: 1. Ikkinchi chet tili o'qitish nazariyalari. Talaba va o'quvchilarga ikkinchi chet tilini qanday o'rganishini tushuntiruvchi ko'plab nazariy shart-sharoitlar mavjud. Ushbu nazariyalar orasida xulq-atvor, kognitiv va ijtimoiy-o'zaro ta'sir yo'nalishlari muhim hisoblanadi. 2. Tilni samarali o'rganish usullari. Tadqiqotchilar grammatika, tarjima, audiolingual vazifalarga asoslangan va kommunikativ til o'qitish kabi turli tillarni o'rganish usullarining foydalari va kamchiliklarini o'rganib chiqdilar. 3. Til o'rganishga ta'sir etuvchi omillar. Insonning chet tilini o'rganish qobiliyatiga ta'sir ko'rsatadigan omillar ko'p. Bularga yosh, motivatsiya, o'quv uslubi, shaxsiyat, kognitiv qobiliyatlar, madaniy fanlar kiradi. 4. Til o'rganishda texnologiyadan foydalanish. Tadqiqotchilar kompyuter, mobil qurilmalar, ta'lim dasturiy ta'minoti kabi texnologiyaning chet tilini o'rganishga ta'sirini o'rganib chiqdilar. Ko'pgina tadqiqotlar shuni ko'rsatdiki, texnologiya til o'rganishni kuchaytirishi mumkin, bu esa o'rganuvchilarga til ko'nikmalarini qiziqarli va interaktiv tarzda mashq qilish imkoniyatlarini beradi. 5.Til bilish qobiliyatini baholash. Tilni bilish darajasini baholash o'rganuvchilarning til ko'nikmalarini baholash va ularning aniq malaka standartlariga javob berishini ta'minlash uchun qo'llaniladi. Tadqiqotchilar turli til malakasi tahlillarining, jumladan, standartlashtirilgan testlar va ijroga asoslangan ta'minotlarning ishonchliligi va haqiqiyligini o'rganib chiqdilar.

Umuman olganda, musiqa til o'rganishni qo'llab-quvvatlash uchun qiziqarli va samarali vosita bo'lishi mumkin. Nemis va ingliz tilini o'rganuvchilar musiqani o'z tillarini o'rganish

For citation: Sabrina A. Nazarova. (2024) Principles of using music lessons in learning foreign languages, Inter education & global study, (7), pp. 180-186. (In Uzbek).

INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY

vositalari bilan birlashtirishda foyda ko'rishi mumkin. Xorijiy tillarni o'rganish va o'qitishning o'rni to'g'risidagi olimlarning fikr va qarashlari ham ko'p qirralidir. Quyida ba'zi misollarni keltiramiz: Musiqa - bu til to'siqlarini kesib o'tadigan va butun dunyodagi odamlarni bog'laydigan nutq. Bu madaniyatlar bo'ylab suhbatning universal vositasi va til o'rganishning ajoyib usullaridan biridir. Turli xalqlar musiqalari ko'p jihatlarda juda o'xshash va ba'zi jihatlarda ular birbiridan farqli, lekin o'zaro bog'liqdir. Ko'plab tadqiqotlar va topilmalar til va musiqa tuzilmalari bir-biri bilan chambarchas bog'liq va qayta ishlangan degan farazni qo'llabquvvatlaydi. Chet tilini o'qitishda nafaqat morfologik va sintaktikani o'rganish va o'qitish juda muhimdir, shuningdek, tegishli talaffuz, urg'u, intonatsiya, ohang, so'z birikmalarining ham o'rni muhim. Tilning bunday uzviylik xususiyatlarini musiqa yordamida o'rgatish va mashq qilish juda ham ajoyib metod hisoblanadi.

Chet tili o'qitishda musiqaning mavjudligi, keng qo'llanilish doirasiga ega. Bu kuchli vosita sifatida qaraladi. Bir vaqtning o'zida tahlil qilinadigan va takrorlanadigan tinglash materiallaridan foydalanadigan a'loqadir. Xorijiy til va musiqa atrofdagi dunyoga sezgirlikni va o'quvchilar ijodiy imkoniyatlarini rivojlantiradi deb hisoblanadi. Musiqa yaxshi motivatsiya manbai va u tasalli beruvchi ta'sirga egadir. Til millatlarning bir-birini yaxshi tushunishini ta'minlaydi, madaniyatlararo qadrlashni targ'ib qiladi va dunyoni o'rganishga yordam beradi.

Musiqa har tomonlama hayotimizga ta'sir qiladi va shu bilan birga u ta'lim, shuningdek bo'sh vaqtimizni ham samarali o'tkazish vositasi bo'lib xizmat qilishi mumkin. Agar o'qituvchilar o'z darslarida musiqani samarali qo'llashni bilsalar, ular informatsion va shakllantiruvchi ta'lim maqsadlariga yaxshiroq erishishlari mumkin. Musiqa rag'batlantiradi, o'quvchilarni ko'proq faol va talaffuz, ritm, intonatsiya va ravonlikni mashq qilish uchun samarali usul bo'lib xizmat qiladi. Aqlli tanlangan qo'shiqlar hatto til grammatik tuzilmalarni kuchaytirishi yoki maqsadning lug'at doirasini yaratishi mumkin. Shunday qilib, biz har qanday musiqa chet tili o'qitishning barcha bosqichlarining ajralmas qismiga aylanishi kerak deb hisoblaymiz. Shu bilan birga, o'qituvchilarning musiqaga ijobiy munosabati va uni o'qitishda qo'llash jarayonini alohida ta'kidlab o'tish kerak.

Musiqa insoniyatning universal hamrohi bo'lib, hayotning turli jabhalariga, jumladan, ta'lim-tarbiyaga ham ta'sir ko'rsatadi va kuchaytiradi. Chet tillarini o'rganish haqida gap ketganda, musiqa kuchli va ko'p qirrali vosita bo'lishi mumkin. Musiqa darslarini chet tili ta'limiga kiritish nafaqat o'rganish tajribasini boyitibgina qolmay, balki bir qancha kognitiv va hissiy foyda keltiradi. Ushbu maqola xorijiy tillarni o'zlashtirishni osonlashtirish uchun musiqa darslaridan foydalanish asoslarini o'rganadi, asosiy usullar va afzalliklarni ta'kidlaydi.

Musiqa xotirani kuchaytirish va yangi til elementlarini saqlash uchun ritmik va melodik naqshlardan foydalanadi. Qo'shiqlar ko'pincha takrorlashdan foydalanadi, bu lug'at va grammatik tuzilmalarni mustahkamlashga yordam beradi. Tilning ohanglar bilan assotsiatsiyasi bu elementlarni yanada esda qolarli qiladi, chunki miya alohida so'zlarga qaraganda kuylarni osonroq eslay oladi.

Qo'shiqlar bilan birga kuylash o'quvchilarga to'g'ri talaffuz va intonatsiya modellarini beradi. Musiqa tabiiy ravishda tilning urg'u va ritmini ta'kidlaydi, bu esa yanada haqiqiy urg'u va ravonlikka ega bo'lishga yordam beradi. Musiqa orqali ona tilida so'zlashuvchilarning

INTER EDUCATION & GLOBAL STUDY

talaffuzi va intonatsiyasiga taqlid qilish o'quvchilarga og'zaki nutqning ushbu muhim jihatlarini mashq qilish va o'zlashtirishga yordam beradi.

Musiqa o'quvchilarning matn va kuylarga e'tibor qaratishlarini talab qilib, tinglash ko'nikmalarini oshiradi. Ushbu faol tinglash eshitish diskriminatsiyasini yaxshilashga yordam beradi, bu o'quvchilarga talaffuz va ma'nodagi nuanslarni yaxshiroq tanib olish va tushunish imkonini beradi. Turli xil musiqiy uslublar va janrlar bilan shug'ullanish orqali o'quvchilar maqsadli til uchun yanada nozik quloqlarni rivojlantiradilar.

O'quvchilar ona tilida so'zlashuvchilarning talaffuzi va ritmini taqlid qiladigan qo'shiq kuylash faoliyatini qo'shing. Ushbu amaliyot talaffuzda aniqlik va nutqda tabiiylikka yordam beradi. Musiqa asl tildan foydalanishni ta'minlaydi, jumladan, so'zlashuv iboralari va madaniy murojaatlar. Ushbu ta'sir o'quvchilarga tilni haqiqiy hayotda tushunishga va undan foydalanishga yordam beradi.

Musiqa darslarini chet tili ta'limiga kiritish talaffuz va tinglash ko'nikmalarini yaxshilashdan motivatsiya va faollikni oshirishgacha bo'lgan qator afzalliklarni taqdim etadi. Tegishli musiqiy materiallarni tanlash va samarali faoliyatni loyihalash orqali o'qituvchilar dinamik va qiziqarli o'quv muhitini yaratish uchun musiqa kuchidan foydalanishlari mumkin. Talabalar yangi tilning ritmlari va ohanglariga sho'ng'iganda, ular nafaqat lingvistik qobiliyatlarini oshiradilar, balki ushbu til bilan bog'liq madaniyatni chuqurroq tushunishadi. Shunday qilib, musiqa til o'rganish arsenalida qimmatli vosita bo'lib, yangi tilni o'zlashtirish sayohatini ham boyitadi, ham zavqlantiradi.

ADABIYOTLAR RO'YXATI | СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ | REFERENCES

1. Chodrokxra, R. (2000). Prahu noveho stoleti II Vyuka cizich jazyku na. Ostrava: Ostravska univerzita.

2. Kienzler, J.; Kumpf, G. (2004). Jon Brauns do'stlari. Zahlen von eins bis zehn im vafot 1. Shuljahr. Yilda: Grundschulmagazin Englisch

3. Ondrakova, J. (2017). Xatolarni tuzatish va chet tilidan xatosiz foydalanish qobiliyati.

4. Ijtimoiy va xulq-atvor fanlari bo'yicha Yevropa materiallari

5. Patel, A. D. (2008). Musiqa, til va miya. Oksford Universiteti Matbuoti: Oksford, Nyu-

MUALLIF HAQIDA MA'LUMOT [ИНФОРМАЦИЯ ОБ АВТОРЕ] [AUTHORS INFO]

Nazarova Sabrina Allaberdi qizi, o'qituvchi [Назарова Сабрины Аллаберди кизи,

учительница], [Sabrina A. Nazarova, teacher]; manzil: Surxandaryo viloyati Termiz shahar "Guliston" mahallasi"Fidokor" ko'chasi 47-uy [адрес: Сурхандарьинская область, город Термез, район Гулистан, улица Фидокор, 47], [address: 47 Fidokor street, Gulistan neighborhood, Termiz city, Surkhandarya region]

York.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.