Научная статья на тему 'Технология сабақтарында электронды білім беру ресурстарын пайдалану'

Технология сабақтарында электронды білім беру ресурстарын пайдалану Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
101
62
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
ЖАңА ФОРМАТ ПЕДАГОГИ / АқПАРАТТЫқ-КОММУНИКАЦИЯЛЫқ ТЕХНОЛОГИЯЛАР / ЦИФРЛЫқ БіЛіМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ / ЭЛЕКТРОНДЫ БіЛіМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ / НАУЧНО ТЕХНИЧЕСКИЙ ПРОЦЕСС / ГЫЛЫМИ-ТЕХНИКА-ЛЫқ ПРОЦЕСС / SCIENTIFICALLY -TECHNICAL PROCESS / МЕКТЕП ТәЖіРИБЕСі / ПЕДАГОГ НОВОЙ ФОРМАЦИИ / TEACHER OF A NEW FORMATION / ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ / INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES / РЕСУРСЫ ЦИФРОВОГО ОБРАЗОВАНИЯ / RESOURCES OF DIGITAL EDUCATION / РЕСУРСЫ ЭЛЕКТРОННОГО ОБРАЗОВАНИЯ / ШКОЛЬНАЯ ПРАКТИКА / SCHOOL PRACTICE / RESOURCES OF ELECTRONIC EDUCATION

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Салыков А. С.

На современном этапе ключевым направлением развития информационных технологий является система "мультимедиа". Термин "Мультимедиа" в переводе с английского обозначает "Многофункциональный центр" электронной информации, то есть некоторым образом перевозчик текста, изображения, видео и т.д. Внедрение новый технологии в сферу образования позволит заменить учителям содержание на более качественное.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Текст научной работы на тему «Технология сабақтарында электронды білім беру ресурстарын пайдалану»

70

Вестник «Орлеу^-kst

s

m о

<c л w О

L

О §

ш t-

к

рц

о

ш t-

Салыков А.С.,

директор школы, учитель технологии, ГУ «Вечерняя (сменная) средняя

общеобразовательная школа №1 образования отдела акимата города Костаная»

Неггзгг сездер: жаца формат пе-дагогы, ацпараттыц-коммуникаци-ялыц технологиялар, цифрлыц бшм беру ресурстары, электронды бшм беру ресурстары, гылыми-техника-лыц процесс, мектеп тэжгрибесг.

Ключевые слова: педагог новой формации, информационно-коммуникационные технологии, ресурсы цифрового образования, ресурсы электронного образования, научно - технический процесс, школьная практика.

Keywords: the teacher of a new formation, information and communication technologies, resources of digital education, resources of electronic education, scientifically -technical process, school practice.

ТЕХНОЛОГИЯ САБАЦТАРЫНДА ЭЛЕКТРОНДЫ Б1Л1М БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУ

Ацдатпа

^a3ipri замангы кезецде акпараттык техноло-гияларды дамытудьщ езекп багыты «Мультимедиа» жYЙесi болып табылады. «Мультимедиа» термиш агылшын тшнен аударганда электронды акпараттардыц «Кеп функционалды орталык» де-ген магынасын бiлдiредi, ягни мэтiн, сурет, бейне жэне т. б. сиякты кейбiр жолмен тасымалдаушы. Бiлiм беру саласына жаца технологияларды енгiзу мYFалiмдерге мазмунын сапалы езгертуге мYмкiн-дiк бередi.

Аннотация

На современном этапе ключевым направлением развития информационных технологий является система "мультимедиа". Термин "Мультимедиа" в переводе с английского обозначает "Многофункциональный центр" электронной информации, то есть некоторым образом перевозчик текста, изображения, видео - и т.д. Внедрение новый технологии в сферу образования позволит заменить учителям содержание на более качественное.

Annotation

At the present stage the key direction of development of information technologies is the system of "multimedia". In translation from the English term "Multimedia" designates "The multipurpose center" of electronic information, that is some image a carrier of the text, image, video - etc. Introduction new technologies in education will allow to replace to teachers the contents to high-quality change.

Сапалы бшм - ел болашагын айкындайтын басты KepceTK^i болып табылады. БYгiнгi мектеп партасында отырган бYлдipшiндep - ертец ел тагдырын шешетш азаматтар. Бшм саласындагы окытудыц озы; технологияларын мецгермешнше сауатты маман болуы мYмкiн емес. Болашакта ер-кeниeттi дамыган елдщ катарына ену Yшiн заман талабына сай бшм, гылым, тэрбие кажет екендь пне ешюмнщ таласы жок.

Вестник «Oрлеу»-kst

БYгiнгi кYнгi бшм беру багдарламасы-ныц басты багыты - эрбiр окушыга нэтиже-ге багытталган бiлiм беру, дэстYрлi мэдени-еттщ негiздерiн Yйрету, окушыга колайлы жагдай жасау. Мектепте жYргiзiлетiн технология сабагыньщ басты мiндетi - жас ур-пакты келешекте кещнен тараган кэсiптердi мецгеруше кемектесу. ^аз1рп еркениетке умтылган когам талабына сай мектептеп окытудыц негiзгi мiндеттерi - бшм берш кана кою емес, бiлiм мазмуны аркылы зер-дел^ бiлiмдi, ултымыздыц болашагы Yшiн ез безмен iс-эрекет ете алатан шэкiрттердi дайындау. Окыту мен тэрбие бiр-бiрiмен байланысты YPДiс болгандыктан, технология пэншщ тэрбиелiк мазмунын аныктай отырып, сабак барысында оку мен тэрбие мшдеттерш катар уштастыру кажет. Кеп-теген жаца технологиялармен катар соцгы кездерi технология сабактарында акпа-раттык технологиялар жш колданылуда. Осыган байланысты ^нделшт сабакка:

• мультимедия (видео, аудио конды-ргылары мен теледидарды, электрондык окулыктарды);

компьютер (компьютерлiк багдарлама-лар, интерактивт такта);

• интернет жэне т.б. кернею матери-алдарды пайдалану айтарлыктай нэтиже бередi.

БYгiнгi тацда жас урпакка пэндi тиiмдi угындырудыц бiрi - жаца технология не-гiздерi болып табылады. Окушыларды ез бетiмен жумыс жасауга тэрбиелеу, Yйрету, шыгармашылык кабiлетiн дамыту. Такы-рып бойынша децгейшк тапсырма жYЙесi дамыта окыту жYЙесiн iске асырады. Эйт-кенi, ол окушыныц ойлауын, елестету мен есте сактауын белсендшгш, дагдысын бiлiм саласыныц дамуын камтамасыз етедi. XXI гасырда элемдiк еркениет тершен орын алуы Yшiн, ^азакстанныц жан-жакты дамуыныц бiрден-бiр жолы гылымды эр кырынан мецгеру кажет болып отырга-ны белгiлi. Елбасымыз ^азакстан халкына «Бэсекеге кабiлеттi халык Yшiн», «бэсекеге кабiлеттi экономика Yшiн» - деген жолда-

уында: «Бшм беру реформасы - ^азакстан-ныц бэсекеге нактылы кабiлеттiлiгiн камтамасыз етуге мYмкiндiк беретiн аса мацызды куралдыц бiрi» - деген. ^азiрri заман талабына сай, Елбасыныц халыкка Жолда-уы бiлiм беру iсiнде де жыл сайын езгерь стер енпзш отыр. «Жаца технологиялык кузiрет» багдарлай бiлу ез бетiнше бшм беруде стратегиялык мiндеттерiн табысты шешуге мYмкiндiк бередi: тацдай бiлу, ез-герте бiлу, сактай бiлу, жетюзе бiлу, жYзеге асыра бiлу», - деп атап керсеткен. Осыны жYзеге асыруда жаца формацияныц педа-гогы кажет. МуFалiмдердiц жаца урпагы, бшм децгей женiнен эрдайым саналып келгендей, бiршама емес, элдекайда жоFа-ры болуы тиiс. Окыту Yрдiсiнде электрон-ды окыту баFдарламаларын дэстYрлi окыту эдiстерiмен, педагогикалык инновациямен уштастыру аркылы жYЙелi тYPде колдану дайындык децгейлерi эртYрлi балаларды окытудыц тиiмдiлiгiн бiршама кетередi. Жаца акпараттык технологияныц басты тиiмдiлiгi - бул муFалiмге окыту YPдiсiнiц курылымын тYбегейлi езгерту, окытудаFы пэн аралык байланысты ушейте отырып, окушылардыц дYниетанымын кецейтуге жэне жеке кабшеттерш кере бiлiп, оны дамытуFа толык жаFдай жасау.

Технология сабактарында электрондык окулыкты пайдаланудыц тиiмдiлiгi:

• Окушыныц ез безмен жумысы;

• Аз уакытта кеп бiлiм алып, уакытты Yнемдеу; 3

• Бiлiм-бiлiк даFдыларын тест тапсырма- 5 лары аркылы тексеру; §

• Окушыныц дYниетанымын, ой-ерiсiн <2 кецейтуге ыкпалы зор. §

Акпараттык - коммуникациялык техно-логияларды сабакта колдану окушылар- о дыц белсендiлiгiн, кызыFушылыFын арт- § тырады. |

Мен казiргi тацда пэндердi окытуда окушылардыц творчестволык кабiлеттiлiк- « терiн дамытуFа баFдарланFан жаца техноло- е^ гияларды, акпараттык жэне коммуникаци- ^ ялык технологияларды колдану кажет деп

Вестник «Oрлеу»-kst

санаймын. ^азiргi тацда компьютердщ ролi Yлкен, ол кYPделi математика гылымын ба-рынша к;олжет1мд1 етiп бередi. Электрон-ды бшм беру ресурстары Yш тYрге белшш жiктеледi:

1. Цифрлык бiлiм беру ресурстары (ЦБР) - казiргi кездеп мектептегi оку-лыктарга косымша электрондык компонент. ЦБР-тар муFалiмдердi АКТ-ды удайы колдануга дагдыландырады, казiргi озык бiлiм беру технологияларын пайдалануга ынталандырады.

2. КYPделi курылымдык акпараттык кездер.

3. Инновациялы; оку-эдютемелш ком-плекстер.

Акпаратты жедел табу, талдау, тиiмдi

пайдалануда окушыларга электрондык

кiтапхананы колдану усынылады. ^ажетп

акпараттыц iзденiсiн езiндiк жYзеге асыру

Yшiн галамтор, автоматтандырылыган оку,

сштеу жYЙесi аркылы кажеттi ресурстарга

CYЙену жYктеледi. ^азiрri кезецде акпарат-

тык технологиялардыц дамуыныц негiзгi

багыты «мультимедиа» жYЙесi болып табы-

лады. «Мультимедиа» терминiн агылшын

тiлiнен сезбе-сез аударганда «кеп орта-

лык», ягни электрондык акпаратты тасушы,

курамына бiрнеше тYPде мэтiн, сурет, бейне

жэне т.б. топтаушы деген магынаны береди

Жаца технологияыныц бiлiм саласына енуi

муFалiмдерге окытудыц формасын, эде-

стерш, мазмунын сапалы езгертуге мYм-

^ кiндiк бередi. Жаца технологияны бшм са-

¡¡3 ласында колдану окушылардыц танымдык

О кабiлетiн калыптастыруFа, езiн-езi жетш-

<2 дiруге талпындыруFа, болмыс кубылыста-

О рын кешендi зерттеудi камтамасыз етуге,

жаратылыстану, техника, гуманитарлык

О Fылымдар жэне енер арасындаFы байланы-

§ стардыц Yздiксiздiгiне; оку мен тэрбиелеу-

^ дiц эдiстерi мен формаларын туракты ди-

¡^ намикалы жацаруына мYмкiндiк туFызады. ...

¡л Мектеп емiрiнiц айналасына шоFырланFан бiлiм жYЙесiнiц орталь^ы - окушылар мец-геруге кажетп оку пэндерiнiц объективтi мазмуны болып саналады. Бала бул жYЙеге

бYтiндей дамыFан тулFа емес, таным субъ-ектiсi ретiнде танылады. ^аз1рп заманFы Fылыми-техникалык YPДiстiц каркыны бшм беру жYЙесiнiц алдына мYлде жаца мшдеттер койып отыр. Ол - ез жумыс ор-нында жэне бYкiл техникалык тiзбекте технологиялардыц Yздiксiз езгерiстерiне бей-iмделе алатын орындаушыныц тулFасын калыптастыру. Ал, оларды дайындау Yшiн казiргi дидактикалык мYмкiндiктердi, жаца идеяларды жэне бiлiм беру технологияларын пайдалана бiлгенiмiз абзал. Жалпы, мектеп тэжiрибесiнде жаца технологияны енпзу - оларды колдануFа кажеттшктен туындайды.

Ецбек тэрбиесi - барлык тэрбиенщ кай-нар кезi.

Ецбек тэрбиес аркылы коленер шебер-лiгiн мецгерту аркылы урпакты адамгер-шiлiк рухында тэрбиелей аламыз. Эйткенi, окушы алFан теориялык бiлiмiн iс жYзiн-де колдана отырып, оны емiрiмен, езшщ iс-эрекетiмен байланыстыра бiлгенде Fана, езше де пайдасын тигiзе алады.

Технология сабаFы аркылы окушы-ны юкерлшке, укыптылыкка, эдемiлiктi сезiнiп, кабылдауFа Yйретемiз.

ЭДЕБИЕТ

1. Жанпейiсова М.М. Технология модульного обучения. Актобе [Мэтш]. РИПК СО, 1999.

2. ^азакстан Республикасы "Бшм мем-лекеттiк баFдарламасы"[Мэтiн] / ^азакстан муFалiмi. - 2000. - №33-34

3. ^азакстан Республикасында гуманитарлык бiлiм беру тужырымдамасы [Мэтш]. - Алматы: ^азакстан,1994.

4. ^азакстан Республикасында орта бiлiмнiц дамыту тужырымдамасы [Мэтiн]. -Алматы: ^азакстан,-1997, 34б.

5. ЭбдiFалиев Ш^ырландырып каркынды окыту жYЙес [Мэтш]. // ^азакстан мектебi. - 1998.-№11-12, 24-35б.

6. Таубаева Ш.Т., Барсай Б.Т. Окытудыц казiргi технологиялары Мэтiн] // Бастауыш мектеп. - №3, 4, -1999.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.