Научная статья на тему 'РОЛЬ СОТРУДНИЧЕСТВО ВОСПИТАТЕЛЯ С МУЗЫКАЛЬНЫМ РУКОВОДИТЕЛЕМ В НРАВСТВЕННОЙ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ НА УРОВНЕ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ'

РОЛЬ СОТРУДНИЧЕСТВО ВОСПИТАТЕЛЯ С МУЗЫКАЛЬНЫМ РУКОВОДИТЕЛЕМ В НРАВСТВЕННОЙ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ НА УРОВНЕ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
57
17
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
ПЕНИЕ / АПЛОДИСМЕНТЫ / РИТМ / ЭМОЦИЯ / НОТЫ / ДЕТСКАЯ МУЗЫКАЛНАЯ ИНСТРУМЕНТЫ / ИСПОЛЬНЕНИЕ / ВОСПИТАНИЯ / НРАВСТВЕННОЕ / ЭСТЕТИЧЕСКОЕ / ВОСПИТАТЕЛЬ МУЗЫКАЛЬНЫЕ РУКОВОДИТЕЛ ТРАДИЦИИ

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — Хайруллоев Бахриддин, Рамазонов Давлат Сулаймонович

Было доказано, что музыка эффективна даже для будущего ребенка, поскольку исследователи говорят, что музыка, которую слышит мать, может влиять на физическое и умственное развитие ребенка. Как говорит Сино: «Чтобы удовлетворить потребности ребенка, мать поет колыбельную и выполняет две функции, которые, в свою очередь, развивают способности восприятия ребенка и вкладывают любовь, гимнастику и музыку в сердце», потому что поступающая мущзыка морально настраевает на образованние. 5-19 По мнению экспертов, Ветлугина Н.А. Морковь Т.А Музыкальное образование в дошкольных учреждениях важно потому, что обмен информацией между левым и правым полушариями нервной системы происходит быстрее, процесс понимания, познания, мышления, принятия решений возможен только через совместную деятельность обоих полушарий, каждого из который имеет свои особенности. В заключение следует отметить, что сотрудничество музыкального руководителя с воспитателем на уроках пения и музыки оказывает большое влияние на нравственный интерес детей к музыкальному искусству, оказывает большое влияние на нравственное воспитание дошкольников и развивает детей, интерес к музыкальному искусству. Сотрудничество музыкального руководителя с воспитателем на уроках пения и музыки в формировании нравственного воспитания дошкольников через музыкальное искусство в современных условиях эффективно, и формы этого сотрудничества составляют основу качественного нравственного воспитания детей дошкольников.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

THE ROLE OF THE TEACHER AND COOPERATION WITH THE MUSIC DIRECTOR IN AESTHETIC EDUCATION AT THE PRESCHOOL LEVEL

The music it has been proven that is effective even for an unborn child, as researchers to show the music is listening mother hears can affect the child's physical and mental development. How. To says, Sino “In order to meet and the child's has needs, the mother sings for a during when the cradle, and has two functions which is turn develop the child's perceptual abilities and put love, gymnastics and the music in the heart,” because the applicant is morally motivated. educated. 5-19 Ba aqidai muttahasison Vetlugina N.A. Morkova T.A. tarbiyai musiki gift muassisaҳoitomaktabӣaz he liҳoz muҳim meboshad, ki tavassuti Akhbor mubodilaibayni nimkuraҳoi chapu grow sistemai Asab teztar Surat girifta ҷaraoni Darko faҳm, shinohtan, tafakkur, қabuli қarorҳo tanҳo tavassuti faoliyati yakҷoyai ҳardui Institute nimkurraҳo, ki ҳar Kadoma hususiyati aloҳidai Khudri dorosti, amalӣ megardand. 3.4-306 Hulosa kamkori roҳbari musiқji bo murabbi dar mashuliyatҳoisurudvamusiқӣ taқӣsiri tavaҷҷuҳnokiikӯdakonrobosan'atimusiқӣtashakkuldoda dar tarbiya ahloii kӯdakonisinni tomaktaba taъsiri takulydavaon meguzta Kamkorii roҳbari musiқji bo murabbi dar mashuliyatисoisurudvamusiқӣ donation of shaklgiriya tarbiya akhloқii kӯdakoni sinni tomaktabӣ ba vitai sanati musiқӣ dar sharoiti muussir samaranok karayon girifta shaklҳriyata chninoii arayon girifta shaklҳriamina chininoi

Текст научной работы на тему «РОЛЬ СОТРУДНИЧЕСТВО ВОСПИТАТЕЛЯ С МУЗЫКАЛЬНЫМ РУКОВОДИТЕЛЕМ В НРАВСТВЕННОЙ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ НА УРОВНЕ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ»

Дар асоси гуфтах,ои боло хулоса баровардан мумкин аст, ки такмили низоми маориф дар кишвари мо чорй намудани гоях,ои навро дар тамоми сох,ах,ои он, аз чумла ба тарбияи чисмонии донишчуёни чавони муассисах,ои та^силоти олии касбй, талаб мекунад. Дар навбати аввал, ин бо тагйирёбии технологияи таълими тарбияи чисмонй алокаманд аст, ки метавонад сатх,и зарурии солимй ва омодагии равонию чисмонии мутахассисонро ба шароити гуногуни фаъолияти х,аётй таъмин намояд. Дар илм ва амалияи муосири педагогй мачмуи ба таври кифоя васеи технологиями та^силотй тах,ия гардидааст.

Х,амин тарик, зарурияти чорй намудани инноватсиях,о ба сох,аи тарбияи чисмонй бо масъалах,ои чиддй дар вазъи саломатии чавонон муайян гардидааст. Талабот ба инноватсиях,о дар самти мазкур дар хдмаи сох,ах,ои фархднги чисмонй, махсусан дар масъалах,ои такмили методхои кор, дар интихоби воситах,ои асили ровдои чорй намудани онх,о дар амал ба мушохдда мерасад.

АДАБИЁТ

1. Давыдова Т.П. Современные образовательные технологии на занятиях физической культурой // Научное сообщество студентов: междисциплинарные исследования: сб. ст. по мат. XXXV междунар. студ. науч.-практ. конф. № 24(35). URL: https://sibac.info/archive/meghdis/24 (35).pdf (дата обращения: 02.03.2019).

2. Лихачев, О.Е. Интерактивное обучение в физическом воспитании студентов вуза / О.Е. Лихачев, Ю.В. Шиховцов, И.В. Николаева // Здоровье нации: современные ориентиры в физическом воспитании учащейся молодежи: материалы Всероссийской заочной научно-практической конференции, 15 апреля 2013, Самара. С. 4446.

3. Мокеева Л.А.Физическая культура в вузе: интерактивные методы обучения // OlymPlus. / Л.А.Мокеева, Ю.В.Шиховцов, И.В.Николаева Гуманитарная версия. 2015. -№ 1. С. 82-84.

4. Симонова И.М. Воспитание самостоятельности студентов в процессе занятий физической культурой с использованием информационных технологий // Современные проблемы науки и образования. - 2017. - №1.

ИННОВАЦИОННЫЕ ОТНОШЕНИЯ К ОБРАЗОВАНИЮ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ СОВРЕМЕННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ

В статье исследуются инновационные отношения к образованию с использованием современных технологий физического воспитания. Отмечается, что физическое воспитание в вузах представлено как учебная дисциплина и важнейший компонент всестороннего развития личности. Существенный приоритет современных технологий физического образования для студентов является привлекательным, которыге повышают мотивацию к физической культуре и спорту и занятиям. Делается заключение, ки внедрение инноваций в физическое воспитание обусловлено серьезными проблемами в состоянии здоровья молодежи.

Ключевые слова: инновационное отношение, образование, занятие, физическое воспитание, профессиональный вуз физического воспитания, специалист, студент.

INNOVATIVE RELATIONSHIP TO EDUCATION USING MODERN TECHNOLOGIES OF PHYSICAL EDUCATION

The article examines innovative attitudes towards education using modern technologies of physical education. It is noted that physical education in universities is presented as an academic discipline and the most important component of the comprehensive development of the individual. An essential priority of modern technologies of physical education for students is attractive, which increase motivation to physical culture and sports and activities. The conclusion is made that the introduction of innovations in physical education is caused by serious problems in the state of health ofyoung people.

Key words: innovative attitude, education, occupation, physical education, professional university of physical education, specialist, student.

Сведения об авторе:

Миралиён Хайрулло Абдусалим - старший преподователь Таджикский институт физической

культуры имени С. Рахимов. Адрес г. Душанбе. E-mail: [email protected] Тел: (+992) 935262655

About the autor:

Miraliyon Khairullo Abdusalim - senior lecturer Tajik Institute of Physical Culture named after S.

Rakhimov. Address Dushanbe. E-mail: [email protected] Tel: (+992) 935262655

НАКЩИ ХДМКОРИИ МУРАББИЯ БО РО^БАРИ МУСИЦЙ ДАР ТАРБИЯИ АХЛОЦИИ КУДАКОНИ ЗИНАИ ТА^СИЛОТИ ТОМАКТАБИ

Хайруллоев Б., Рамазонов Д.С.

Донишго^и давлатии омузгории Тоцикистон ба номи С Айнй

Максад ва вазифах,ои тарбияи ахлокии кудакони синни томактабй дар оила ва муассисах,ои томактабй дар заминаи талаботи «Консепсияи миллии тарбия дар Чумхурии Точикистон» (2006) ва бо бахдсобгирии хусусиятх,ои синнусолии кудакон муайян карда

мешаванд. Машгулиятхои суруд ва мусикй мазмуни тарбияи ахлокиро дар бар гирифта барои аз худ намудани одат, рафторхои ахлокй, парвариш намудани хиссиётхои ахлокй ва ташаккули тасаввуротхои ахлокй замина мегардад.

Дар заминаи сурудану ракс намудан мачмуи сифатхои ахлокии кудаки синни томактабй ташаккул ёфта хиссиётхои инсонгарой (гуманизм), пахлухои гуногуни характер, интизомнокй, рафтори маданй, ватандустй, тахаммулгарой коллективизм, дустй ва муносибатхои мусбати байнихамдигарй бо хамсолону калонсолон мустахкам мегарданд.

Исбот шудааст, ки мусикй хатто барои кудаки дар батни модар буда низ таъсиргузор мебошад чунки ба гуфти олимони соха мусикие, ки модар мешунавад метавонад барои инкишофи чисмонию равонии тифл таъсиргузор бошад. Чуноне, ки А. Сино мефармояд "Барои каноатбахш кардани талаботи тифл модар дар вакти гавхора чунбонидан алла сароида ду вазифаро ичро менамояд, ки дар натича кобилияти дарккуниро дар тифл ташаккул дода дар замири у мухаббат ба гимнастика ва мусикиро мегузорад", чунки дар оянда он дар тарбияи ахлокии у таъсири бузург мегузорад. 5-19

Максади тарбияи мусикй дар хамин зинаи тахсилот, аз чумла дар кудакистон ташаккули хаматарафаи шахсияти кудакон буда ба воситаи мусикй таъсир расонидан ба рухи онхо ва дар хамин замина ба вучуд овардани шавку хавас, талабот, кобилият, муносибати ахлокию зебопарастии онхо амалй карда мешавад. Кудакон пахлухои гуногуни санъати мусикиро хамон вакт аз худ менамоянд, ки агар хамкории мурабби бо рохбари мусикй хуб ба рох гузошта шуда бошад ва хамчунин хусусиятхои фардиву имконоти синнусолии онхо ба инобат гирифта шаванд.

Накши хамкории мураббия ва рохбари мусикй дар ташаккули шахсияти кудакон хамон вакт мавкеи аввалиндарачаро касб менамояд, ки он барои дарк намудан, бедор намудани хиссиётхо ва ташаккули фикрронии кудакон нигаронида шуда бошад.

Тарбияи ахлокии кудакон дар заминаи мусикй роххои дурусти ташкил ва омузиши максаднокро талаб менамояд, чунки вазифаи мухими кудакистон инкишофи хаматарафаи шахсияти кудакони томактабиро дар бар гирифта роххои гунонуни инкишофи онро чустучу менамояд.

Омузиши мусикй на танхо барои кудакон, балки барои мураббиён низ хатми мебошад, зеро дар холати набудани рохбари мусикй дар кудакистон мураббия низ метавонад машгулиятхои мусикиро худ мустакилона тадрис намояд, ки ин амал ба фоидаи хам кудакон ва хам мураббй мебошад.

Мусикй дар баробари харакат, инчунин бо нутк, бозй, ки воситаи инкишофи ахлокии кудакон мебошанд низ таъсиргузор мебошад. Мусикй дар якчоягй бо харакат дар инкишофи чисмонии кудак низ накши мухим дошта намудхои онро дар раксхои кудакона, бозихои серхаракат зимни сурудан, бозй бо истифода аз ангуштон ва гимнастика, дар навохтани созхои мусикй кудакона мушохида кардан мумкин аст. Дар машгулиятхои мусикй зимни сурудан ба воситаи истифодаи методи аёни-зарбй на танхо «максад»-и инкишофи хаматарафаи шахсияти кудак амали мегардад, балки «восита»-и инкишофи ахлокии кудак низ гардида шавковарии у нисбат ба суруд ва мусикй меафзояд. Кудакон махз тавассути харакат зарби мусикиро дарк намуда ба завк меоянд. Ин амал баъд аз он сурат мегирад, ки мураббия ва рохбари мусикй бо онхо дар бораи мусикй сухбат ороста доир ба жанрхои гуногуни он маълумот ироа менамоянду порча аз он жанрхоро дар сози мусикй ичро менамоянд.

Арзишнокии амалии фаъолияти сурудан ба воситаи методи аёни-зарбй аз тарафи табибон ва равоншиносон асоснок карда шудааст. Ба фаъолияти сурудан зимни харакатхои мусикию зарбй инхо дохил мешаванд: бозихои серхаракат; бозихои накшофарй;

бозихо бо истифода аз панчахо ва ангуштон; таклидхои овозй;

навохтани созхои мусикии кудакона; харакатхои мавзун тахти навои оханг; истифодаи мусикихои миллии раксй;

Вобаста ба чунин навъи фаъолиятхои кудакона мураббй метавонад дилхох бозиро ба накша гирад, рохбари мусикй бошад лаёкати гуногуни кудаконро ба назар гирифта мусикй ё сурудро интихоб менамояд ва дар якчояги онро амали месозанд, ки дар натича дониши чисмонию равонии кудакон инкишоф ёфта бардамию хушхоли болидарухии онхо таракки меёбад ва ин хамкорихо сабаби инкишофи чунин тарбияи ахлокии кудакон мегардад:

чисми кудакон хубтару бехтар инкишоф ёфта, мушакхои каду комат мустахкам мегарданд;

куввяи coмea, xиccиëти зapби, xoтиpaи мушкй инкишоф мeëбaнд;

мaлaкaxoи мyoшиpaти нущию Faйpи нущй (имову ишopa, киëфacoзи) вa Faйpa тaшaккyл мeëбaнд;

:apop кябул нaмyдaн, pacидaн бa xycни тaфoxyм (якдигapфaxми)., инкишоф ëфтaни xHOTèr, тaшaккyл ëфтaни мaxopaти кopи iypyx^ вa Faйpa.

Maлaкaxoи тax:икии xypny кялон (физиологй), инкишоф ëбии кобилияти шyнaвoй, биной вa лaмcй.,

Ba a:кидaи мyттaxacиcoн Вeтлyгинa H.A. Mopкoвoй Т.А. тapбияи мycикй дap мyaccиcaxoи тoмaктaбй яз он лидоз му^им мeбoшaд, ки тaвaccyти axбop мубодиляи бaйни нимкypaxoи чaпy pocти cиcтeмaи acaб тeзтap cypaт гиpифтa ^apaëra дapкy фaxм, шинoxтaн, тaфaккyp, кябули Kapopxo тaнxo тaвaccyти фяъолияти якчояи xapдyи ин нимкyppaxo, ки xap кaдoмe xycycияти aлoxидaи xyдpo дopocт, ямялй мeгapдaнд. 3,4-306

Хднгоми мaшFyлиятxoи мycикй xycycиятxoи cиннycoлй вя шявку paFбaти xap як кyдaкpo бя инобят гиpифтaни poxбapи мycикй биcëp му^им мeбoшaд, чунки дap paвaнди мaшFyлиятxo, он вaзифaxoи мyшaxxace, ки дapaчaю дyшвopиxoи гyнoгyнpo дopoянд oнpo тaвpe бapoи кудякон пeшниxoд мeнaмoяд, ки омузиши onxo шaвкoвap гapдaнд вя мexpy мyxaббaти onxo ндабят бя cypyд вя мycикй 6ялянд гapдaнд. Дap xaмин зяминя poxбapи мycикй дap xaмкopи бо мypaббй бо чунин caмтxo мeтaвoнaнд бя дили кудякон мexpи caнъaти мушкою чой кунонянд вя дap тяшяккули тapбияи я^локии onxo някши муяъйян гyзopaнд. бо шунявонидяни мycикй; бо лaxни дилнишин capoидaни cypyд; бо xиccиëт зëбo гуш нямудяни мушки; бо нoзyкиxoи caнъaти мушки бо мexp paфтop нямудян; бя воштяи кapcaк capoидaни cypyд;

бя воштяи дypycт зapбpo дapк кapдaн вя иcтифoдa нямудян он;

Xyлoca xaмкopии poxбapи мушк;й бо мypaббй дap мaшFyлиятxoи cypyд вя мycикй тямирт тaвaччyxнoкии кyдaкoнpo бо caнъaти мушкй тяшяккул додя дap тapбияи axлoкии кудякони cинни томяктябй тaъcиpи кялон мeгyзopaд вя тaвaччyx,нoкии кyдaкoнpo бя caнъaти мycикй тяшяккул мeдиxaд.

X,aмкopии poxбapи мушк;й бо мypaббй дap мaшFyлиятxoи cypyд вя мушкй дap шaклгиpии тapбияи axлoкии кудякони шнни томяктябй бя вocитaи caнъaти мушкИ дap шapoити мyoccиp caмapaнoк чapaëн гиpифтa шaклxoи ин xaмкopи чунин cифaтxoи тapбияи axлoкии кудякони шнни тoмaктaбиpo зяминя мeгapдaд.

- тяъмин гapдидaни доимияту муняззямии тaъcиpoти зexнй вя xиccиëти axлoкии кудякони шнни томяктябй дap paвaнди омузиш тaвaccyти cypyдxoнй;

- мyxaйë гapдидaн бapoи эxcoc нямудяни дapкy фaxмиши мушки;

-шинoc гapдидaни кудякон бо aдвop (нотя) coзxoи мушкии кудакоиЕ вя миллй, cyннaтxoи ячдодии ичpoиш дap мapocимxoи янъянявии ниëгoн;

-фapoxaм тозии шявку xaвac вя мукяббят бя ичpoи cypyдy мушкии xaлкии-миллй дap кудякон;

-дapк нямудяни aлoкaмaндии мушки бо тябият, олями вyxyш, няботот, шодию cypypи инcoн вя Faйpaxo;

Дap мячмуъ xaмкopии мypaббй бо poxбapи мушкй дap тapбияи axлoк;ии кудякони cинни томяктябй бо нaзapдoшти xycycиятxoи cинycoлй вя пcиxoлoгию мушкии кудякон бояд э^оде^ою cypaт гиртфтя ояндя дap pyшди тapбияи зeбoпapacтию мяънявии тapбиятгиpaндaгoн зяминяи бoъeтимoд гapдaд.

АДАБИЁТ

1. Acaфьeв Б.В. Myзыкaльнaя фopмa кяк пpoцecc. II Б.В. Acaфьeв Л, 1963. - С.221.

2. Berayrarn H. А. Myзыкaльнoe вocпитaниe и вcecтopoннee paзвитиe peбeнкa coвeтcкoм дeтcкoм caдy.-В кн.: // H. A. Bexnyram Myзыкaльнoe вocпитaниe в coвpeмeннoм миpe. M., Coвeтcкий кoмпoзитop, 1973.

3. Beтлyгинa H. А. Myзыкaльнoe вocпитaниe в дeтcкoм caдy. // H. A. Berayrarn M.,Coвeтcкий кoмпoзитop, 1981, гл. 1,3.

4. Зaпopoжцa A.B., Mopкoвoй Т.А., Вошт-ян^ и oбyчeниe в дeтcкoм caдy. Под peд. A.B. Зaпopoжцa, Т. А. Mopкoвoй, Пpocвeщeниe, M., 1976, - C.306-308.

5. Xaйpyллoeв B. Meтoдикaи тяълиму тapбияи cypyq вя муш^й дap cинфxoи ибтидой // B Xaйpyллoeв Дyшaнбe, 2019- 6-19c.

РОЛЬ СОТРУДНИЧЕСТВО ВОСПИТАТЕЛЯ С МУЗЫКАЛЬНЫМ РУКОВОДИТЕЛЕМ В НРАВСТВЕННОЙ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ НА УРОВНЕ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Было доказано, что музыка эффективна даже для будущего ребенка, поскольку исследователи говорят, что музыка, которую слышит мать, может влиять на физическое и умственное развитие ребенка. Как говорит Сино: «Чтобы удовлетворить потребности ребенка, мать поет колыбельную и выполняет две функции, которые, в свою очередь, развивают способности восприятия ребенка и вкладывают любовь, гимнастику и музыку в сердце», потому что поступающая мущзыка морально настраевает на образованние. 5-19

По мнению экспертов, Ветлугина Н.А. Морковь Т.А Музыкальное образование в дошкольных учреждениях важно потому, что обмен информацией между левым и правым полушариями нервной системы происходит быстрее, процесс понимания, познания, мышления, принятия решений возможен только через совместную деятельность обоих полушарий, каждого из который имеет свои особенности.

В заключение следует отметить, что сотрудничество музыкального руководителя с воспитателем на уроках пения и музыки оказывает большое влияние на нравственный интерес детей к музыкальному искусству, оказывает большое влияние на нравственное воспитание дошкольников и развивает детей, интерес к музыкальному искусству.

Сотрудничество музыкального руководителя с воспитателем на уроках пения и музыки в формировании нравственного воспитания дошкольников через музыкальное искусство в современных условиях эффективно, и формы этого сотрудничества составляют основу качественного нравственного воспитания детей дошкольников.

Ключевые слова: пение, аплодисменты, ритм, эмоция, ноты, детская музыкалная инструменты, испольнение, воспитания, нравственное, эстетическое, воспитатель: музыкальные руководител традиции.

THE ROLE OF THE TEACHER AND COOPERATION WITH THE MUSIC DIRECTOR IN AESTHETIC EDUCATION AT THE PRESCHOOL LEVEL

The music it has been proven that is effective even for an unborn child, as researchers to show the music is listening mother hears can affect the child's physical and mental development. How. To says, Sino "In order to meet and the child's has needs, the mother sings for a during when the cradle, and has two functions which is turn develop the child's perceptual abilities and put love, gymnastics and the music in the heart," because the applicant is morally motivated. educated. 5-19

Ba aqidai muttahasison Vetlugina N.A. Morkova T.A. tarbiyai musiki gift muassisayoitomaktabuaz he liyoz muyim meboshad, ki tavassuti Akhbor mubodilaibayni nimkurayoi chapu grow sistemai Asab teztar Surat girifta ^araoni Darko faym, shinohtan, tafakkur, Kabuli Karoryo tanyo tavassuti faoliyati yak^oyai yardui Institute nimkurrayo, ki yar Kadoma hususiyati aloyidai Khudri dorosti, amalu megardand. 3.4-306

Hulosa kamkori roybari musiKji bo murabbi dar mashuliyatyoisurudvamusiyu tayusiri tavayyuynokiikydakonrobosan'atimusiMfitashakkuldoda dar tarbiya ahloii kydakonisinni tomaktaba tabsiri takulydavaon meguzta

Kamkorii roybari musiKji bo murabbi dar mashuliyatисoisurudvamusiцй donation of shaklgiriya tarbiya akhloKii kydakoni sinni tomaktabu ba vitai sanati musiKu dar sharoiti muussir samaranok karayon girifta shaklyriyata chninoii arayon girifta shaklyriamina chininoi

Key words: Children, singing, applause, regularity, emotion, notes, aroid music, original traditions.

Сведение об авторах:

Хайруллоев Бахриддин - кандидат педагогических наук, доцент кафедры теории и методики музыкально-художественного воспитания Таджикского государственного педагогического университета им. С. Айни,, Тел: (+992) 900224481 Рамазонов Давлат Сулаймонович - старший преподаватель кафедры теории и методики музыкально-художественного воспитания Таджикского государственного педагогического университета им. С. Айни, Тел: (+992) 918230147

About the authors:

Khairulloev Bakhriddin - Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor of the Department of Theory and Methods of Musical and Artistic Education, Tajik State Pedagogical University named after S. Aini, Tel: (+992) 900224481 Ramazonov Davlat Sulaimonovich - senior teacher - Department of Theory and Methods of Music and Art Education Tajik State Pedagogical University named after S. Aini, Tel: (+992) 918230147

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.