Научная статья на тему 'Polyclinic with out queues'

Polyclinic with out queues Текст научной статьи по специальности «Клиническая медицина»

CC BY
63
16
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
ПОЛИКЛИНИКА / POLYCLINIC / ПРОФИЛАКТИКА / PREVENTION / СКРИНИНГ / SCREENING / МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ / MEDICAL

Аннотация научной статьи по клинической медицине, автор научной работы — Уркенова А.А.

Неслучайно современные медицинские центры ставят во главу угла комплексность и оперативность предоставления услуг. В целях повышения качества медицинского обслуживания Министерством здравоохранения был реализован проект "Поликлиники без очередей". Данный конкурс направлен на определение лучших поликлиник, где можно получить быстро и качественно медицинскую помощь и где нет очередей, упорядочена деятельность организации. На основании приказа МЗ РК № 606 от 10.09.2011г «Об утверждении инструкций о деятельности регистратуры организации, оказывающей амбулаторно поликлиническую помощь» в поликлинике была проведена реорганизация работы в регистратуре, которая располагается на 1 этаже, т.е. соответствует принципу «ближе к посетителю» и обеспечивает максимальную доступность пациентам в получении услуг регистратуры.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

ПОЛИКЛИНИКА БЕЗ ОЧЕРЕДЕЙ

It is no accident that modern medical centers put at the center of the complexity and efficiency of service delivery. In order to improve the quality of care by the Ministry of health care was realized the project "Polyclinics without queues." The competition aims to identify the best polyclinics which can be obtained quickly and accurately medical aid, with no queues, ordered the organization. Based on the order of Ministry of Public Health of RK № 606 from 10.09.2011g "On approval of regulations about the activities of the organization of registries, provider of out -patient polyclinical aid "in the clinicand it was reorganized work in the IR, which is located on the 1st floor, that is corresponds to the principle of "closer to the visitor" and provides for maximum accessibility to patients receiving services registry.

Текст научной работы на тему «Polyclinic with out queues»

Т9Ж1РИБЕЛ1К Д9Р1ГЕР БЕТ1

А.А. УРКЕНОВА

КЕЗЕК ОТТТ1РМ Е ЙТ1Н ЕМХАНА

№9 калалык емханасы, Алматы

«Ауырмаган кезде жYriрмесен, ауырган кезде жYгiруге тура келедЬ»-деп айткан Горацийдщ накыл сeзi элi кунге езЫщ мэнiн жогалткан жок. бз^зге кажетт мамандардь iздеу Yшiн, кабылдау кезегiн куту Yшiн, аныктамалар жинау жэне баска да мэселелерге ^аншама уакытыныз кетедi?! К,аз!рп замангы медициналык орталыктардын кeрсетiлетiн кызмет кешендiлiгi мен жеделдiлiгiн уштастыруы тепн емес.

Мацыздылыгы. Денсаулык сактау министрлт медициналык кызмет керсету сапасын кетеру максатында «Кезек KYттiрмейтiн емхана» жобасы жYзеге асырылып отыр. Аталган конкурс мекеме кызметш реттеу Yшiн, кезек ^тлрмейтш сапалы эрi тез медициналык кемек керсете алатын Yздiк емхананы аныктау максатына багытталган.

Зерттеу максаты. Кезек KYттiрмейтiн емхананын баска емханаларга Караганда, наукастарга тиiмдi жактарын аныктау.

Зерттеу нэтижесi жэне оны талдау. Конкурсу катысушылардын бiрi-Алматы каласындагы терт кабатты гимаратта орналаскан, жалпы аумагы 6000 кв.м. курайтын, медициналык кызмет керсетудщ барлык жабдыктарымен жабдыкталган «№9 Калалык емхана» МККК болып табылады. Кызмет керсетудщ орташа радиусы-9,5 км курайды; барлык учаскелердегi тургындар Yшiн кeлiкпен жету немесе жаяу жету мYмкiндiгi карастырылган аумакта орналаскан, аудандагы медициналык кызмет нарыгында туракты беделдi иеленген мекеме.

Емхананын жумыс уакыты сагат 8-00-ден бастап 20-00-ге дешн. Емхананын орталык кiру есiгi наукастардын еркiн кiрiп-шыfуы Yшiн ете колайлы, сонымен катар мYгедек жандардын коляскамен кiруi Yшiн тасымалдауга арналган пандустар орнатылган.

Емханада мамандандырылган бeлiмшелер мен кабинеттер ашылган, ересек тургындарга бастапкы медико-санитарлык кемек керсету Yшiн казiргi заманга сай келетiн диагностикалык жабдыктармен толык жабдыкталган материалдык-техникалык базасы бар.

Барлык мамандардын жылдар бойы калыптаскан тэжiрибесi жэне бiлiктiлiк категориясы бар, сонын нэтижесiнде тургындарга сапалы медициналык кемек кeрсетiлуiн канагаттандыруга мYмкiндiк бередк

КР ДСМ 10.09.2011 жылгы «Амбулаториялык-емханалык кемек кeрсететiн мекемелердегi лркеу бeлiмшелерiнiн кызметi туралы нускаманы беюту туралы» №606 буйрыгы негiзiнде емхананын I кабатында орналаскан тiркеу бeлiмшесiнiн жумысы кайта курылып, «каралушы жанга жакын» кагидасына сэйкестендiрiлдi жэне лркеу бeлiмшесi кызметiн наукастар толык алу мYмкiндiгiне кол жеткiзiлдi. Медициналык пркеуштер саны 11 кызметкерге дейiн кебейттд^ eйткенi тiркеу бeлiмшесiнiн басты кагидасы -емделу, кенестiк, диагностикалык кызметке жолданатын наукастар агымын реттеу, наукастарды тiркеу жэне емхана жумысы туралы тургындарды дер кезiнде акпараттандыру болып табылады.

^ркеу бeлiмшесiнiн курамына темендеплер енедi: Аныктама, мунда тiркеушi келген тургындарга емхана жумысынын тэртiбi, дэркерлердщ кабылдау

кестесi, сонымен катар демалыс жэне мереке кYндердегi жумыс кестеа, дэрiгердi Yйге шакыру тэртiбi, дэр^ерге алдын ала жазылу тэртiбi, емханага тiркелу немесе шыгу мэселесi, алдын ала жазылып немесе алдын ала жазылмай дэрiгер кабылдауына келу, жедел кемек керсетту^ дэрiханалардын, БМСК мекемелер мен тургындарга кешю, тYнгi уакытта, жексенбi жэне мереке кYндерi шугыл медициналык кемек кeрсететiн ауруханалардын мекен-жайы, алдын ала тексерiлу жэне скринингпк тексерiлу, профильдi мамандардан кенес алу, зертханалык жэне инструментальды эдiспен зерттеу жYргiзiлуi, аныктама мен енбекке жарамсыздык кагазын алу, жедел кeрсеткiшiмен не жоспарлы тYPде наукастардын стационарга жаткызылуы, тургындарга басшылардын (орынбасарларынын) жэне шк кызмет аудитi мамандарынын кабылдауы туралы тYсiнiктеме бередi.

Диспетчерлiк кызмет:

ншю, емханага тiкелей хабарласкан, сонымен катар телефон аркылы хабарласкан наукастарды дэр^ерлер кабылдауы Yшiн алдын ала жазылым жYргiзiлуiн жYзеге асырады. Дэрiгердiн аты-жеы, кабинетi жэне кабылдау уакыты керсеттген талондар бередi. Алдын ала жазылу журналы бойынша тiркеушiлер амбулаторлык наукастардын медициналык карталарынын (025/у н) тандалуын камтамасыз етедi, медициналык карталарды журналга тiркейдi, эрбiр маманнын папкасына ткелей салады жэне дэрiгерге дейiнгi, тексеру жэне дэр^ерлк кабинеттерге жеткiзiлуiн камтамасыз етедк Кабылдау аякталганнан кейiн медициналык карталарды кайтарады жэне журналга кайтарылгандыгын тiркейдi.

-сырткы, мунда диспетчер хабарласкан наукастардын тапсырысын кабылдайды жэне «Дэрiгердi Yйге шакыруды тiркеу ютапшасына» (031/у нуска) тiркейдi, жедел медициналык жэрдемнен тYскен активтердi, учаскелерде негiзсiз жедел медициналык жэрдем шакырылу жагдайын лркейдк Тагы бiр жайт: емханада дэркерлердщ кабылдау кестесiнiн eзгеруi туралы наукастарды мшдетп тYPде акпараттандыру Yшiн кайта байланыс орнатылган. Мамандардын кабылдау мерзiмi туралы барлык акпарат тургындардын жекелендiрiлген мэлiметтер жиынтыгында жинакталган, мунда куэлшлк мэлiметтер, туратын мекен-жайы, амбулаторлык карта номерi кeрсетiлген. Бул мэлiметте медицина кызметкерлершщ жумысына ез септiгiн типзед^ ягни тургындардын хабарласуын, амбулаторлык карта нын турга н же рш а ныктай отырып, онын жогалмауын кадагалауга бакылауга мYмкiндiк бередi жэне дэр^ерлер кестесi езгерген кезде наукастармен «кайта» байланыс орнатуды камтамасыз етедк Кабылдау уакыты емхана жумысы аякталганга дейiн екi сагат бурын (18-00-ге дейiн) аякталады.

Барлык тiркеушiлер тургындарды беюту регистрiн (ТБР) калыптастыруга арналып арнайы окытылган. Наукастар хабарласкан кезде бектлгендт аныкталады, бекiтiлмеген жагдайда белпленген тэртiпте бекiту шарасы жYргiзiледi. Профилактикалык, скринингтiк тексеруден ету максатында хабарласкан жагдайда медициналык ^ркеушл алдын алу жэне элеумегпк-психологиялык кемек бeлiмшесiнiн дэрiгерге дейiнгi

110

Батыс Цазацстан медицина журналы №2 (34) 2012 ж.

СТРАНИЦА ПРАКТИЧЕСКОГО ВРАЧА

кабинетше жолдайды.

Егде жастагы, мYгедек жандармен жумыс ютеу Yшiн хабарласу себебiн аныктайтын кенесшл бар жэне ол ары карай кызмет керсету бойынша шараларды жYзеге асырады. Наукастардын козгалысы бойынша киындык туындаса, тiркеушi оларды мYгедектерге арналган коляскамен камтамасыз етедi. Барлык келуштерге аныктама телефондары керсетiлген, алдын ала дэркерге жазылу, дэрiгердi Yйге шакыру мэлiметi керсетiлген визиткалык карточка бертед^ жэне оларды кенесшл мен жауапты тулгалар тарата алады.

Дене кызуы кетерiлген, артериалды кан кысымы немесе баска да шугыл жагдайда хабарласкан наукастарды тiркеушi дэрiгерге дейiнгi кабинетке апарады, кYндiзгi стационардан жауапты дэрiгердi немесе белiмше менгерушлан шакырады, наукастын медициналык картасынын берiлуiн камтамасыз етедк Наукасты тексергеннен кейiн дэрiгер шугыл кемек керсетедi жэне ауру керсет^мше карай кYндiзгi стационарга жолдайды немесе тэулк бойы кызмет керсететiн стационарга жаткызылуы Yшiн жедел медициналык жэрдем бригадасын шакырады.

Емхананын жумыс тэрлб^ профилактикалык тексеру, скринингтiк зерттеу, иммунопрофилактика, салауатты емiр салтынын кагидалары туралы барлык аппарат холлдардагы монитор бойынша бейнеролик тYрiнде, сонымен катар кернек аппарат тYрiнде тургындар назарына туракты усынылып отырады.

Кернекi куралдарда келес кажетт акпараттар берiлген:

Мекемеге бектлу, тегiн кепiлдi медициналык кемек келемш алуын камтамасыз ету, дэрiгердi Yйге шакыру,

дэрiгер кабылдауына алдын ала жазылу тэрлбЫщ ережелерi.

■Тепн кепiлдi медициналык кемек келемiнiн, ТКМКК аясындагы дэрi-дэрмек куралдарынын тiзiмi.

■Дэркерлердщ кабылдау кестесi мен емдеу-диагностикалык курылымнын жумысы, басшынын (орынбасарынын) жэне шм аудит кызметiнiн тургындарды кабылдау орны мен уакыты.

■ Медициналык кемектщ керсетiлуi жэне стационарга жаткызылу Yшiн жолдама беру тэртiбi.

■Емхана эюмшгглп туралы мэлiмет, кабинеттер мен курылымдык белiмшелердiн орналасуы керсетiлген схема.

■ Дэрiханалардын, БМСК мекемелер мен тургындарга кешкi, тYнгi уакытта, жексенбi жэне мереке кYндерi шугыл медициналык кемек керсететш ауруханалардын мекен-жайы.

Емхана бас дэркер, бас медбике, iшкi аудит кабинеттерше монитор орналастырылган бейнебакылау камераларымен жабдыкталган наукастар агымы арткан кезде, сонымен катар эпидемиологиялык мерзiмде кш жэне орта медициналык персонал катарынан косымша кызметкерлер тiркеушi жумысына жумылдырылады.

Корытынды: Осындай езгерiстер нэтижесiнде тепн кепiлдi медициналык кемек келемi аясында KOлжетiмдi эрi сапалы медициналык кызмет керсету Yшiн емхана ужымы арасында да жауапкершiлiк артты. Осындай белсендi тYPде аткарылган кызметiмiздiн нэтижесiн наукастар барынша багалайды жэне тургындардын да ез денсаулыгына деген жауапкершiлiгi артады деп ойлаймыз.

РЕЗЮМЕ

А.А. УРКЕ НОВА ПОЛИКЛИНИКА Б ЕЗ ОЧЕРЕДЕЙ

Алматинская городская поликлиника №9, Алматы

Неслучайно современные медицинские центры ставят во главу угла комплексность и оперативность предоставления услуг.

В целях повышения качества медицинского обслуживания Министерством здравоохранения был реализован проект "Поликлиники без очередей". Данный конкурс направлен на определение лучших поликлиник, где можно получить быстро и качественно медицинскую помощь и где нет очередей, упорядочена деятельность организации.

На основании приказа МЗ РК № 606 от 10.09.2011г «Об утверждении инструкций о деятельности регистратуры организации, оказывающей амбулаторно - поликлиническую помощь» в поликлинике была проведена реорганизация работы в регистратуре, которая располагается на 1 этаже, т.е. соответствует принципу «ближе к посетителю» и обеспечивает максимальную доступность пациентам в получении услуг регистратуры.

Ключевые слова: поликлиника, профилактика, скрининг, медицинская помощь.

SUMMARY

A.A. URKE NOVA POLYCLINIC WIT H OUT QUEUES

City polyclinic №9 of Almaty, Almaty

It is no accident that modern medical centers put at the center of the complexity and efficiency of service delivery.

In order to improve the quality of care by the Ministry of health care was realized the project "Polyclinics without queues." The competition aims to identify the best polyclinics which can be obtained quickly and accurately medical aid, with no queues, ordered the organization.

Based on the order of Ministry of Public Health of RK № 606 from 10.09.2011g "On approval of regulations about the activities of the organization of registries, provider of out -patient polyclinical aid "in the clinicand it was reorganized work in the IR, which is located on the 1st floor, that is corresponds to the principle of "closer to the visitor" and provides for maximum accessibility to patients receiving services registry.

Key words: polyclinic, prevention, screening, medical

aid.

Медицинский журнал Западного Казахстана №2 (34) 2012 г.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.