Научная статья на тему 'Физика пәні бойынша студенттердің білім деңгейін арттырудың тиімді әдістері'

Физика пәні бойынша студенттердің білім деңгейін арттырудың тиімді әдістері Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
113
28
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
физикалық теория / физикалық экспериментті автоматтандыру / физикалық аспаптар / Physical theory / automate physical experiments / physical devices

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — М.А. Маханбетова, А.С. Байділдаева, А.С. Қыдырбаева, М.А. Иманбаева, Р.А. Әшірбек

Бұл мақалада физика пәні бойынша жоғары оқу орны студенттерінің білім деңгейін арттырудың тиімді әдістері қарастырылған.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

Похожие темы научных работ по наукам об образовании , автор научной работы — М.А. Маханбетова, А.С. Байділдаева, А.С. Қыдырбаева, М.А. Иманбаева, Р.А. Әшірбек

iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

EFFECTIVE METHODS OF KNOWLEDGE LEVEL INCREASING FOR STUDENTS LEARNING PHYSICS

This article presents effective methods of knowledge level increasing for students learning Physics in higher education establishments.

Текст научной работы на тему «Физика пәні бойынша студенттердің білім деңгейін арттырудың тиімді әдістері»

www.kaznmu.kz

А.К. БОШКАЕВА, Р.А. ОМАРОВА, К.К. КОЖАНОВА, А.Д. МАСАКБАЕВ

С.Ж. Асфендияров атындагы К,азац ¥лттыц Медицина Университету «Фармацевт-аналитик» модулу «Фармацевт-технолог» модулi

ЖАРТЫЛАЙ СИНТЕТИКАЛЬЩ АНТИБИОТИКТТЕРДЩ СИНТЕЗ РЕАКЦИЯСЫНДА ПЕНИЦИЛЛИНАЦИЛАЗАНЫН РОЛ1

ТYЙiн: Бул ма;алада пенициллинацилаза ферментi жэне оныц ;асиеттер^ оныц фармацевтика саласында жартылай синтетикалы; антибиотиктер eндiрiсiнде ;олданылу жолдары туралы баяндалган.

ТYЙiндi сездер: конститутивтi ферменттер, индуктивт ферменттер, дэрiлiк тура^тылы^, ферменттердщ ингибиторлары.

A.K. BOSHKAYEVA, R.A. OMAROVA, K.K. KOZHANOVA, A.D. MASAKBAYEV

Asfendiyarov Kazakh National Medical University, «Pharmacist-analyst» module, «Pharmacist-technologist» module

PENITSILLINATSILAZA AND HER ROLE IN REACTION OF SYNTHESIS OF SEMI-SYNTHETIC ANTIBIOTICS

Resume:. To this article enzyme-penicillinacilaza and its properties, its application in pharmaceutical industry on productions of semi-synthetic antibiotics is described.

Keywords: the konstitutivus enzymes, the induced enzymes, medicinal stability, inhibitors of enzymes.

УДК 378.147:53

М.А. МАХАНБЕТОВА, А.С. БАЙД1ЛДАЕВА, А.С. ЦЫДЫРБАЕВА, М.А. ИМАНБАЕВА, Р.А. ЭШ1РБЕК

Оцтустж К^азацстан мемлекеттк фармацевтика академиясы, Медбиофизика, информатика жэне математика кафедрасы

ФИЗИКА ПЭН1 БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРД1Н, Б1Л1М ДЕН,ГЕЙ1Н АРТТЫРУДЫН, ТИ1МД1 ЭД1СТЕР1

Бул мацалада физика пэт бойынша жогары оку орны студенттертц бшм децгейт арттырудыц тиiмдi эдiстерi царастырылган.

Tyümdi сездер: физикалыц теория, физикалыц эксперименттi автоматтандыру, физикалыц аспаптар.

Казахстан республикасы жогары бшм берудщ мемлекеттж жалпыга мшдетл стандартынын, негiзiнде курылган, физика пэнш о;ытуга арналган типтiк багдарламада да студенттердщ бiлiмдерiне ;ойылатын талаптары туралы на;ты айтылган. Берiлген та;ырыптар жалпы физика курсынын, мецгеруге кэжетт та;ырыптары болып табылады. Жалпы физика пэнш о;ытудын, негiзгi ма;саты -физикалы; теория дегенiмiз ба;ылаулардын,, KYHделiктi тэж1рибелердщ жэне арнайы жасалган эксперименттердщ жалпылама ;орытындысы екенiн керсету. Физикалы; теория физикалы; шамалардын, езара байланысын математикалы; TYPДе керсетедi. Сонды;тан жалпы физика курсынын, екi TYрлi аспектi бар:

- ол студенттердi физикалы; ;убылыстарды ба;ылаудыц, эксперимент ЖYргiзудiц жэне физикалы; шамаларды елшеудщ негiзгi эдiстерiмен таныстыруы ;ажет; дэрiстерде физикалы; демонстрациялар керсетшп, жалпы физикалы; практикумда лабораториялы; жумыстар ;оса жасалып отыруы ;ажет;

- студенттердi теориялы; бiлiмiн практикалы; физика есептерiн шыгаруга Yйрету Yшiн жалпы физика курсы тек эксперимент™ аспектпен шектелмей адекватты математикалы;

турде тужырымдалган физикалы; теориялар болуы ;ажет.

Кeрсетiлген ма;саттарга жету ушш студенттерге физиканыц негiзгi принциптерi мен зацдарын жэне олардыц математикалы; eрнектерiн жариялау керек; студенттердi непзп физикалы; кубылыстармен, оларды ба;ылау жэне эксперимент™ зерттеу эдiстерiмен, физикалы; шамаларды елшеудщ негiзгi эдiстерiмен, негiзгi физикалы; аспаптармен, тэжiрибе нэтижесiн ецдеудщ жэне оны талдаудыц негiзгi эдiстерiмен, эксперимент нэтижелерш электронды; есептеуiш машинаныц кемепмен есептеу эдiстерiмен таныстыру ;ажет; студенттердi физикалы; эксперименттi автоматтандыру принциптерiмен таныстырып, эксперименттiк жумыстар жасауга дагдыландыру ;ажет; студенттерге физикалы; моделдер мен гипотезалардыц ;олдану шектерi туралы на;ты TYсiнiктер беру керек; студенттердi физикалы; идеяларды дурыс айтып жеткiзе бшуге, ;убылыстардыц моделiн ;ура бiлуге, физикалы; есептердi шыгарып, олардыц санды; мэндерш таба бiлуге Yйрету ;ажет; физикалы; проблемаларга жэне оларды зерттеуге ;уштарлыгын дамыту ;ажет; студенттерге физиканыц даму тарихыныц ец негiзгi кезецдерi мен оныц философиялы; жэне

www.kaznmu.kz

методологиялы; проблемалары туралы TYсiнiктер беру керек.

Жалпы физика курсын оку нэтижесшде студент мыналарды бiлуi кажет:

- негiзгi физикалы; ;убылыстарды, олардын, эсер ету ерекшелiктерiн;

- физикалы; угымдарды, шамаларды, олардын, математикалы; ернектерш жэне елшем бiрлiктерiн;

- непзп физикалы; принциптердi, зацдарды жэне олардын, математикалы; керiнiсiн;

- эксперимент ЖYрriзудiн, негiзгi эдiстерiн жэне елшем нэтижелерш ецдеудь

Жалпы физика курсын о;у нэтижесiнде студент мыналарды бiлуi ;ажет:

- физиканын, негiзгi зацдары мен жекеленген на;ты есептердщ дурыс ара;атынасын тауып, оларды физиканын, жэне физикага шектес гылымнын, бас;а салаларынын, есептерш шешуде пайдалануды;

- физикалы; аспапатарды пайдалануды; ;арапайым физикалы; эксперименттердi ;оюды жэне оны шешудi, алынган нэтижелердi ецдеуд^ талдауды жэне багалауды;

- ;арапайым физикалы; ;убылыстардын, математикалы; моделш жасауды жэне оларды зерттеу Yшiн керектi математикалы; а;паратты, онын, шшде есептеуiш математика эдiстерiн пайдалануды;

- жумыс iстегенде мэлiметтi жэне о;улы; эдебиеттердi пайдалануды, бас;ада информация кездерiн табуды жэне олармен жумыс iстеудi.

Мемлекеттж стандарт негiзiнде жасалган багдарламада керсетшген материалдарды типтiк о;у жоспарында бершген дэрiс сагатында TYгелдей айтып ету MYмкiн емес. Сонды;тан багдарламада керсетшген материалдарды о;ып Yйрену дэрiстiк, тэжiрибелiк, лабораториялы; жэне студенттердщ езiндiк жумыс уа;ыттарын толыгымен жэне тиiмдi TYPДе пайдаланганда гана орындалуы MYMкiн. Дэр^тер багдарламанын, фундаменталды; материалдарынын, бiртутас логикалы; байланыста баяндалуы ;ажет. Бул материалдар лекцияларда эксперимент™ жэне математикалы; дэлелдермен толыгымен берiлуi ;ажет. Калган материалдармен студенттердi сапалы; TYPДе немесе угымды;-терминологиялы; децгейде таныстыруы керек. Багдарламада берiлген бiр фраза екi сагатты; дэрiске де, бес минутты; маглумат;а да сэйкес болуы MYMкiн. Жалпы физика курсында студенттердщ алатын маглуматтарынын, кейбiрiн умытып кетпеу Yшiн багдарламада о;у материалдары толы; жазылуы тшс.

K^азiргi уа;ытта жас мамандардын, даярлы; сапасынын, децгеш темен болуы олардын, орта жэне жогары мектептерде алган бшмдершщ нашарлыгына байланысты екенiн зерттеулер керсетш отыр. Сонды;тан физика саба;тарында бшмгерлердщ шыгармашылы; ;абшетш дамыту тургысынан тиiмдiлiгiн арттыру бYгiнгi жогары жэне орта мектепте физиканы о;ыту теориясы мен эдютемесшщ педогогикалы; зэру мэселесшщ бiрi болып отыр.

ЭДЕБИЕТТЕР Т1З1М1:

1 Каза;стан республикасы жалпы бiлiм берудщ мемлекеттж жалпыга мiндеттi стандарттары. Жалпы орта бшм. Ресми басылым. Ы.Алтынсарин атындагы ;аза; бiлiм академиясы. - Алматы: - 2002. - 56 с.

2 «Физика» Гылыми-эдютемелж журнал. - 2007. - № 3. - 157 с.

3 Румбешта Е.А., Альникова Т.В. Теория и методика обучения физике// Современные технологии в обучении физике. -Томск: ТГПУ, 2008. - 176 с.

4 Элiмов А. Интербелсендi эдiстердi жогары о;у орындарында ;олдану. - Алматы: 2009. - 328 б.

М.А. МАХАНБЕТОВА, А.С. БАЙДИЛДАЕВА, А.С. ЦЫДЫРБАЕВА, М.А. ИМАНБАЕВА, Р.А. ЭШ1РБЕК

Южно-Казахстанская государственная фармацевтическая академия, Кафедра медбиофизики, информатики и математики

ЭФФЕКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ПОВЫШЕНИЕ УРОВНЯ ЗНАНИЙ СТУДЕНТОВ ПО ФИЗИКЕ

Резюме: В данной статье рассматриваются эффективные методы повышение уровня знаний студентов высшее учебных заведений.

Ключевые слова: физическая теория, автоматизирование физических экспериментов, физические приборы.

M.A. MAHANBETOVA, A.C. BAIDILDAEVA, A.C. KIDIRBAEVA, M.A. IMANBAEVA, R.A. ASHIRBEK

Southern Kazakhstan state pharmaceutical, Department of Medical Biophysics academy, information scientists and mathematics

EFFECTIVE METHODS OF KNOWLEDGE LEVEL INCREASING FOR STUDENTS LEARNING PHYSICS

Resume: This article presents effective methods of knowledge level increasing for students learning Physics in higher education establishments.

Keywords: Physical theory, automate physical experiments, physical devices.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.